Lillie Skrevet 17. februar 2023 #13841 Del Skrevet 17. februar 2023 Sharp75! skrev (7 timer siden): Feil tråd? 🙂 Ja, for f...😂🫣 Ser det nå 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 17. februar 2023 #13842 Del Skrevet 17. februar 2023 Bibbi_ skrev (4 timer siden): Nei, å det har jeg heller aldri sagt. Mine barn sover også hos besteforeldre i blant. Men med tanke på de forandringene de barna har vært igjennom i løpet av et år, plutselig mamma og pappa flytter fra hverandre, nytt hus, en mamma som plutselig har baby i magen med en mann som ikke bor i huset. Å en mamma som har vært i fødsel i noen måneder, og brukt mye tid og energi på det. Så ville jeg som mor kosa meg max med de den siste tiden før den nye babyen kommer. Å ikke sette bort barna som om de bare er til bry om de er hjemme. Der kan fremdeles være 3 uker til babyen kommer! Skal hun sette de bort helt til babyen kommer? V bor der han nå, gjort det en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speakers10 Skrevet 17. februar 2023 #13843 Del Skrevet 17. februar 2023 Kan noen sende meg linken til discord? Hadde satt veldig pris på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. februar 2023 #13844 Del Skrevet 17. februar 2023 Fru G skrev (8 timer siden): Har hun født? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 17. februar 2023 #13845 Del Skrevet 17. februar 2023 (endret) Tessa12 skrev (4 timer siden): V bor der han nå, gjort det en stund. Han gjorde ikke det da hun ble gravid. De hadde vel knapt rukket å bli kjærester da "uhellet" skjedde. Endret 17. februar 2023 av Bibbi_ 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mg3 Skrevet 17. februar 2023 #13846 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg er ganske ny her på KG, men har vært inne og fulgt denne tråden i et par måneder. Min start med å følge SE var da jeg ble overlesset i some ang treningstights fra we are fit, og begynte prøve finne en av de med størst rabatt, ig det var SE. Og så likte jeg henne og måten hun var på! Men som med flere her, jeg opplevde at det ble mye mer salg, lite troverdig salg, og der jeg for kanskje tre år siden opplevde henne som ganske, forsåvidt, voksen, så gir hun meg mye mer umoden-vibes nå. Og så glad jeg avfulgte henne en gang før jul. Men, jeg følte det nesten som en avhengighet å følge flere av disse, kall det ifluensere, men hvorfor ikke kalle det en reklamekanal? Etter avfølgingen har jeg av og til søkt henne opp på snap, men er så glad jeg opplever å ikke gå glipp av noe. Men, i lyset av siste måneders fødsel, så får jeg litt assosiasjoner til "mannen" og ventet nesten en egen nettside. For de som husker : Har mannen falt? https://www.harmannenfalt.no/ Kanskje vi skulle hatt en "Har SE født"? 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 17. februar 2023 #13847 Del Skrevet 17. februar 2023 J.. skrev (41 minutter siden): Nei. Takk for svar. Må jo være tidenes lengste fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 17. februar 2023 #13848 Del Skrevet 17. februar 2023 9 hours ago, Bibbi_ said: Men har du ingen forsvarstale å komme med her @Vinterferie ? Sara Emilie har sagt på snapp at kommentarene er stygge og går inn på henne. For eksempel din kommentar om å «sette bort barna.» Min personlig mening er at den kommentaren er lite ugjennomtenkt og uheldig formulert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 17. februar 2023 #13849 Del Skrevet 17. februar 2023 Vinterferie skrev (21 minutter siden): Sara Emilie har sagt på snapp at kommentarene er stygge og går inn på henne. For eksempel din kommentar om å «sette bort barna.» Min personlig mening er at den kommentaren er lite ugjennomtenkt og uheldig formulert. Jeg kaller det å sette bort barna når du ikke er interessert i å ha de hjemme. Men du svarer fremdeles ikke på det jeg spurte deg om! 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. februar 2023 #13850 Del Skrevet 17. februar 2023 Vinterferie skrev (21 minutter siden): Sara Emilie har sagt på snapp at kommentarene er stygge og går inn på henne. For eksempel din kommentar om å «sette bort barna.» Min personlig mening er at den kommentaren er lite ugjennomtenkt og uheldig formulert. Men det er jo det hun gjør og konstant maser om. "NÅ passer det fordi barn1/barn2 ikke er hjemme,nå passer det IKKE fordi...." Hvis hun selv hadde valgt ordene sine med litt mer omhu,hadde ikke folk reagert på den måten,på hennes egne utsagn heller. 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 17. februar 2023 #13851 Del Skrevet 17. februar 2023 J.. skrev (1 minutt siden): Men det er jo det hun gjør og konstant maser om. "NÅ passer det fordi barn1/barn2 ikke er hjemme,nå passer det IKKE fordi...." Hvis hun selv hadde valgt ordene sine med litt mer omhu,hadde ikke folk reagert på den måten,på hennes egne utsagn heller. Nettopp, det PASSER IKKE å ha barna hjemme! Hun har fått disse barna helt frivillig. Hvorfor skal hun da ha enda et til, når det ikke passer å ha de hjemme? Tenk å ha de tankene. "Det passer meg ikke at dere er hjemme nå, så da må dere være et annet sted"... Det er ikke sånn at barn er no du kan ha hjemme innimellom fordi det passer deg. Å jeg sier det overhodet ikke er noe galt I å overnatte hos besteforeldre. Mine gjør også det. Men det er fordi barna mine vil. Ikke for det det ikke passer meg at de er hjemme. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. februar 2023 #13852 Del Skrevet 17. februar 2023 Har hatt "ekstreme modningsrier" i.. 2 mnd nå? Alikevel bare 1 cm,sier hun idag. Blitt strippet idag da så blir vel enda mer gnål.. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 17. februar 2023 #13853 Del Skrevet 17. februar 2023 «Aldri vært i uke 40 før!! Så heldig jeg her» med ironisk klang. Fy faen for et uspiselig menneske. Mange som dessveree ikke får oppleve uke 40 ja! Spyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 17. februar 2023 #13854 Del Skrevet 17. februar 2023 J.. skrev (15 minutter siden): Har hatt "ekstreme modningsrier" i.. 2 mnd nå? Alikevel bare 1 cm,sier hun idag. Blitt strippet idag da så blir vel enda mer gnål.. Hun har blitt strippet ja. Enda det er 1,5 uke til termin, og hun har ingen andre plager enn disse maseriene som har hatt i noe som føles som 100 år. Leste litt om å bli strippet, og i følge en jordmor er det et tilbud til de som har nådd terminen sin. Men da fikk hun vel viljen sin siden det passer henne å føde i helgen... 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. februar 2023 #13855 Del Skrevet 17. februar 2023 "Gidder ikke blindpassasjerer,følg meg på IG!" sier hun. Men så poster hun alltid rett etterpå hva hun postet på IG,så man får jo sett det uansett. Siste 5 postene er altså 1 tiktok om å ha sex for å trigge fødsel (såååå gøy!),3 magebilder på rad,og en tiktok om å være i uke 40/maserier. Selv den mest hardbarka følger kan oppriktig ikke mene dette er interessant.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 17. februar 2023 #13856 Del Skrevet 17. februar 2023 Aldri hørt om at man går fra 1 til 2 cm også tilbake til 1 igjen… men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 17. februar 2023 #13857 Del Skrevet 17. februar 2023 J.. skrev (14 minutter siden): "Gidder ikke blindpassasjerer,følg meg på IG!" sier hun. Men så poster hun alltid rett etterpå hva hun postet på IG,så man får jo sett det uansett. Siste 5 postene er altså 1 tiktok om å ha sex for å trigge fødsel (såååå gøy!),3 magebilder på rad,og en tiktok om å være i uke 40/maserier. Selv den mest hardbarka følger kan oppriktig ikke mene dette er interessant.. Man skulle tro hun var den første kvinnen i verden som er gravid... 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 17. februar 2023 #13858 Del Skrevet 17. februar 2023 «Dere som krever dere skal se på og følge dagen min, men som ikke gir meg en følg, som støtter bedriften min. Da tenker jeg du tenker litt feil». Så med andre ord, innrømmer hun at grunnen til at hun lukket profilen var for å få flere følgere; ikke fordi hun skal skjerme seg selv fordi hun er så sårbar. Har hvertfall ingen behov for å følge henne der for å se enda mer mas om modningsrier og det som må være Norges lengste fødsel. 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 17. februar 2023 #13859 Del Skrevet 17. februar 2023 J.. skrev (58 minutter siden): Har hatt "ekstreme modningsrier" i.. 2 mnd nå? Alikevel bare 1 cm,sier hun idag. Blitt strippet idag da så blir vel enda mer gnål.. Herregud, hvis riene er ekstreme da lurer jeg på hvorfor sykehuset ikke forsøker å stoppe dem, eventuelt sette i gang fødsel. Ekstreme er det samme som helt jævlige i mine ører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 17. februar 2023 #13860 Del Skrevet 17. februar 2023 HelloMindy skrev (6 minutter siden): «Dere som krever dere skal se på og følge dagen min, men som ikke gir meg en følg, som støtter bedriften min. Da tenker jeg du tenker litt feil». Så med andre ord, innrømmer hun at grunnen til at hun lukket profilen var for å få flere følgere; ikke fordi hun skal skjerme seg selv fordi hun er så sårbar. Har hvertfall ingen behov for å følge henne der for å se enda mer mas om modningsrier og det som må være Norges lengste fødsel. Akkurat!!!! 👏 På snapstoryen er det to henvisninger til Insta, siste 24 timer, også sier hun «hvis dere vil få med dere tettere og litt bedre oppdateringer» følg meg på Insta. Kan ikke huske hun henviste til Insta så ofte før. Kanskje en gang eller tre i uka, men ikke flere hver dag? Og da jeg fulgte henne, fulgte jeg henne på snap, fordi hun hadde bedre oppdateringer der. Har det lissom endret seg nå som hun har gjort instaen privat? Mener hun sa en gang at hun foretrakk snap, fordi det var lettere å legge ut storyer der… 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå