Nussepus Skrevet 12. mars 2022 #3081 Del Skrevet 12. mars 2022 Anemonen skrev (11 minutter siden): Som kronisk syk er det heller ikke bare bare å prøve seg på en vanlig A4 jobb, fra 08-16. Arbeidslivet er ikke tilrettelagt nok. Ved å ha en fleksibel jobbhverdag kan man som syk lettere komme seg tilbake igjen i jobb. Hjelper også mye at man kan jobbe hjemmefra. Selv om hun nå tilsynelatende jobber og gjør mye, er det fortsatt ikke sikkert hun i dag hadde klart en ‘vanlig’ jobb. Så kudos til henne for at hun har klart å få seg selv opp og frem. Og ‘raner staten’?! Tror nok hun ‘gir’ staten ganske mye i form av skatt hun betaler på inntekt og formue. Hun betaler nok mer i skatt enn mange her inne som hater på henne. Når man ser hva annet hun har tid til på hverdagene ( lunsje, hår, annen egenpleie, pusse opp, rydde, vaske) så hadde det nok ikke fungert med en ordentlig jobb med 35-40 timers uke. Det er helt sikkert. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemonen Skrevet 12. mars 2022 #3082 Del Skrevet 12. mars 2022 Nussepus skrev (2 timer siden): Når man ser hva annet hun har tid til på hverdagene ( lunsje, hår, annen egenpleie, pusse opp, rydde, vaske) så hadde det nok ikke fungert med en ordentlig jobb med 35-40 timers uke. Det er helt sikkert. Nei, det er jo sant. For alt hun gjør hjemme mm blir jo jobben hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 13. mars 2022 #3083 Del Skrevet 13. mars 2022 Det er ikke influencerne sin "skyld" at de blir rike av reklame. Det er det følgerne som går på limpinnen og handler seg blakke med rabattkoder, som har skylden for. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 13. mars 2022 #3084 Del Skrevet 13. mars 2022 Brumundaline skrev (35 minutter siden): Det er ikke influencerne sin "skyld" at de blir rike av reklame. Det er det følgerne som går på limpinnen og handler seg blakke med rabattkoder, som har skylden for. Hadde det norske folk handlet så lite som jeg gjør ut fra alt det de reklamerer for så ville det ikke vært influencere igjen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 13. mars 2022 #3085 Del Skrevet 13. mars 2022 Leli7 skrev (22 timer siden): Stygge spekulasjoner. Hun har opptil flere ganger delt om sykdommen sin og bedringen sin. Jeg er enig. Stygge spekulasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 13. mars 2022 #3086 Del Skrevet 13. mars 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): Hadde det norske folk handlet så lite som jeg gjør ut fra alt det de reklamerer for så ville det ikke vært influencere igjen Samme her😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 14. mars 2022 #3087 Del Skrevet 14. mars 2022 Gleder meg til å se når huset blir lagt ut for salg, føler aldri hun har vist det skikkelig. Og ikke minst hvor mye hun får for det. Huset hun flytter inn i nå trenger strengt talt ikke noe oppussing ser det ut som, men er spent på om hun kommer til å sette i gang med det likevel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 15. mars 2022 #3088 Del Skrevet 15. mars 2022 Hun får nok mellom 4-5 millioner😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 15. mars 2022 #3089 Del Skrevet 15. mars 2022 Bloodflowers skrev (På 8.3.2022 den 14.10): "Det er litt å ta hensyn til mtp krig 😅" når hun snakker om logistikken på Careless. Mulig jeg leser for mye i det her, men synes det var smakløst av henne. Hun har ikke nevnt krigen med ett ord, også setter hun på en sånn smiley....det er lov å ta ting litt mer på alvor. Må ikke si sånt, hun HAR jo nevnt krigen 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 15. mars 2022 #3090 Del Skrevet 15. mars 2022 BethD skrev (5 timer siden): Må ikke si sånt, hun HAR jo nevnt krigen 🤣 My bad 🙈 hun nevnte det vel så vidt, bare jeg som ikke fikk det med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 15. mars 2022 #3091 Del Skrevet 15. mars 2022 Lurer på hvor mye tid Sara egentlig bruker her inne🙈 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fusetufs Skrevet 15. mars 2022 #3092 Del Skrevet 15. mars 2022 **Marshmallow** skrev (På 7.3.2022 den 12.30): en hvorfor skal hun flytte nærmere, bor de ikke ganske nære nå? før måtte man kjøres nå blir det gå avstand 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fusetufs Skrevet 15. mars 2022 #3093 Del Skrevet 15. mars 2022 11 mill for hus med hybel er vel innafor når en tjener masse 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. mars 2022 #3094 Del Skrevet 15. mars 2022 supermamz skrev (41 minutter siden): Lurer på hvor mye tid Sara egentlig bruker her inne🙈 Sikkert ikke noe mer enn deg og meg🤷🏻♀️ Er det et problem at hun evt er her? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 15. mars 2022 #3095 Del Skrevet 15. mars 2022 Birdo skrev (1 minutt siden): Sikkert ikke noe mer enn deg og meg🤷🏻♀️ Er det et problem at hun evt er her? Håper hun ikke er så mye her, og må lese så mye stygt som daglig blir lagt ut 😳 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 15. mars 2022 #3096 Del Skrevet 15. mars 2022 (endret) supermamz skrev (45 minutter siden): Lurer på hvor mye tid Sara egentlig bruker her inne🙈 De fleste som diskuteres her inne bruker mye tid her. Det er lett å se. Hver gang noe diskuteres tar det ikke lang tid før det dukker opp i egne kanaler, så det tidligere i dag hos en annen som blir diskutert her inne i en annen tråd. Ganske gjennomsiktig. Men jeg tenker det må være slitsomt, å hele tiden sitte å følge med, for så å finne på en måte å angripe tilbake på. Tenker generelt, ikke bare denne tråden. For ser det dag etter dag, og tror aldri jeg har sett de ta til seg noe som helst, uansett om det blir sagt på en saklig og i beste menings måte. Men de lever så i sin egen lille boble en del av de «på toppen», og de klarer ikke å forstå at kanskje flertallet av de rundt har gjennomskuet de for lenge siden… Og dette mener jeg generelt Sara, så du trenger ikke hisse deg opp over at dette sto i tråden din. Endret 15. mars 2022 av marthes 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 15. mars 2022 #3097 Del Skrevet 15. mars 2022 (endret) Feil Endret 15. mars 2022 av LinnKatrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 15. mars 2022 #3098 Del Skrevet 15. mars 2022 marthes skrev (1 time siden): De fleste som diskuteres her inne bruker mye tid her. Det er lett å se. Hver gang noe diskuteres tar det ikke lang tid før det dukker opp i egne kanaler, så det tidligere i dag hos en annen som blir diskutert her inne i en annen tråd. Ganske gjennomsiktig. Men jeg tenker det må være slitsomt, å hele tiden sitte å følge med, for så å finne på en måte å angripe tilbake på. Tenker generelt, ikke bare denne tråden. For ser det dag etter dag, og tror aldri jeg har sett de ta til seg noe som helst, uansett om det blir sagt på en saklig og i beste menings måte. Men de lever så i sin egen lille boble en del av de «på toppen», og de klarer ikke å forstå at kanskje flertallet av de rundt har gjennomskuet de for lenge siden… Og dette mener jeg generelt Sara, så du trenger ikke hisse deg opp over at dette sto i tråden din. Jeg tror hun trenger å finne seg en jobb. Ikke gå hjemme, flikke på litt maling, rydde, frisør, veninnelunsj osv og kalle det en jobb. Kanskje hun hadde hatt mindre tid og behov for å tjatte om alt andre mener da. Hva med å bare overse det? Skjønner ikke at hun så tydelig gidder å vise at hun bruker mye tid her inne og lar det gå inn på seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. mars 2022 #3099 Del Skrevet 15. mars 2022 Nussepus skrev (33 minutter siden): Jeg tror hun trenger å finne seg en jobb. Ikke gå hjemme, flikke på litt maling, rydde, frisør, veninnelunsj osv og kalle det en jobb. Kanskje hun hadde hatt mindre tid og behov for å tjatte om alt andre mener da. Hva med å bare overse det? Skjønner ikke at hun så tydelig gidder å vise at hun bruker mye tid her inne og lar det gå inn på seg. Hvorfor klager du på hva hun bruker tid på? Kanskje du trenger å finne deg en jobb? Hva med å bare overse det? Skjønner ikke at du så tydelig gidder å vise at du bruker mye tid på hennes sosiale medier å lar deg irritere. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 15. mars 2022 #3100 Del Skrevet 15. mars 2022 Nussepus skrev (48 minutter siden): Jeg tror hun trenger å finne seg en jobb. Ikke gå hjemme, flikke på litt maling, rydde, frisør, veninnelunsj osv og kalle det en jobb. Kanskje hun hadde hatt mindre tid og behov for å tjatte om alt andre mener da. Hva med å bare overse det? Skjønner ikke at hun så tydelig gidder å vise at hun bruker mye tid her inne og lar det gå inn på seg. Hun har en jobb og tjener egne penger. Hva er problemet? Bidrar sikkert mer til staten enn mange andre her inne. Hun er med og bidrar til ME forskning. Hun sitter iallefall ikke her og skriver dritt om andre. Kanskje det er vi her på KG som har for god tid og bør overse ting som vi irritererer oss over influencere? De er bare mennesker som prøver å gjøre en jobb. Det må ikkje pirkes på alt de gjør. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå