Gå til innhold

Test. Varsel om Triggerord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nisse

Kålhode

Drittsekk

Erkefjols

(Jeg får ingen varsler. Betyr det at det er lov å skrive disse ordene på KG?)

Anonymkode: 159ce...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ps. Se denne tråden 

 

 

 

 

 

Anonymkode: 159ce...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje spøke for slike tråder som det her?

 

 

 

Anonymkode: 159ce...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test. Jævla. Idiot.

Anonymkode: 159ce...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Test. Jævla. Idiot.

Anonymkode: 159ce...764

Jaha. Dersom man skriver punktum i mellom jævla og idiot, så får man ikke varsel.

Anonymkode: 159ce...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jævla  idiot  (2 mellomrom mellom ordene).

Jævla Fjols

Idiot

Jævla

Anonymkode: 159ce...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jævla  idiot  (2 mellomrom mellom ordene).

Jævla Fjols

Idiot

Jævla

Anonymkode: 159ce...764

På disse kom det heller ikke varsel.

Anonymkode: 159ce...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ellers har du det bra? :p 

Anonymkode: faff8...698

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og ellers har du det bra? :p 

Anonymkode: faff8...698

Jada :) Takk som spør :) 

Anonymkode: 159ce...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ellers har du det bra? :p 

Anonymkode: faff8...698

Med det samme du er her: Hva synes du om at det filteret slettes ikke filtrerer bort alt som det bør filtrere bort? Se denne tråden https://forum.kvinneguiden.no/topic/1281291-kampanje-mot-netthat-bli-med-på-rusken-aksjon-28-mai/page/2/?tab=comments#comment-23483857

 

Anonymkode: 159ce...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha. Dersom man skriver punktum i mellom jævla og idiot, så får man ikke varsel.

Anonymkode: 159ce...764

 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævla  idiot  (2 mellomrom mellom ordene).

Jævla Fjols

Idiot

Jævla

Sitat

På disse kom det heller ikke varsel.

Anonymkode: 159ce...764 

Hei @solmåneogstjerner :) Jeg ser at du er engasjert i debatten i den andre tråden. Kan du se på dette? KG bør jo absolutt  forbedre filteret.

Anonymkode: 159ce...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Det er dessverre ikke vi som har laget filteret eller som har lagt inn ordene, så vi kan ikke modifisere det på nåværende tidspunkt. Det er laget av no hate: https://www.nohate.no/netthatfilteret. Men det er kjempebra at dere tester og ser ting som kan forbedres og som ikke funker, som vi kan gi dem tilbakemelding om. Det er ikke sikkert filteret kommer til å forbli på KG, det er avhengig av hvor godt vi og dere brukere føler at det fungerer.

Forumansvarlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Hei

Det er dessverre ikke vi som har laget filteret eller som har lagt inn ordene, så vi kan ikke modifisere det på nåværende tidspunkt. Det er laget av no hate: https://www.nohate.no/netthatfilteret. Men det er kjempebra at dere tester og ser ting som kan forbedres og som ikke funker, som vi kan gi dem tilbakemelding om. Det er ikke sikkert filteret kommer til å forbli på KG, det er avhengig av hvor godt vi og dere brukere føler at det fungerer.

Forumansvarlig

Takk for svar og informasjon! :) Det er fint at dere kan gi de tilbakemelding.

Anonymkode: 159ce...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hei @solmåneogstjerner :) Jeg ser at du er engasjert i debatten i den andre tråden. Kan du se på dette? KG bør jo absolutt  forbedre filteret.

Anonymkode: 159ce...764

De kan vel ikke gjøre det, siden det er en annen organisasjon som leverer denne appen/tjenesten/filteret. 

Jeg testet det ut i den andre tråden og jeg synes jo selv at det eneste jeg fikk varsel på var jo det mest uskyldige. Noe man kanskje kan si når man blir overengasjert. Meningsinnholdet ble jo ikke reagert på. 

Jeg synes det er viktigere å jobbe med ytringer som egentlig er klart hatefulle, selv om man ikke bruker banneord. 

Har lyst til å teste mer, men siden jeg vanligvis ikke pleier å skrive så stygt og ikke er vant med så mange skjellsord, så er det litt vanskelig. Har litt dårlig fantasi også 😂

Men, og nå gjentar jeg kanskje meg selv: jeg tåler fint at noen kaller meg idiot. Mye verre når det blir skrevet annerledes (og unngår filteret)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

De kan vel ikke gjøre det, siden det er en annen organisasjon som leverer denne appen/tjenesten/filteret. 

Jeg testet det ut i den andre tråden og jeg synes jo selv at det eneste jeg fikk varsel på var jo det mest uskyldige. Noe man kanskje kan si når man blir overengasjert. Meningsinnholdet ble jo ikke reagert på. 

Jeg synes det er viktigere å jobbe med ytringer som egentlig er klart hatefulle, selv om man ikke bruker banneord. 

Har lyst til å teste mer, men siden jeg vanligvis ikke pleier å skrive så stygt og ikke er vant med så mange skjellsord, så er det litt vanskelig. Har litt dårlig fantasi også 😂

Men, og nå gjentar jeg kanskje meg selv: jeg tåler fint at noen kaller meg idiot. Mye verre når det blir skrevet annerledes (og unngår filteret)

Takk for svar og informasjon! :) Jeg er enig med deg i det du skriver at er viktigere å jobbe med.

Anonymkode: 159ce...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Hei

Det er dessverre ikke vi som har laget filteret eller som har lagt inn ordene, så vi kan ikke modifisere det på nåværende tidspunkt. Det er laget av no hate: https://www.nohate.no/netthatfilteret. Men det er kjempebra at dere tester og ser ting som kan forbedres og som ikke funker, som vi kan gi dem tilbakemelding om. Det er ikke sikkert filteret kommer til å forbli på KG, det er avhengig av hvor godt vi og dere brukere føler at det fungerer.

Forumansvarlig

Hvilket filer? Jeg ser ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reagerer på heskuk og fitte men ikke jævel, idiot og rasshøl. Idiotisk filter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...