Gå til innhold

Nye buksene til Replay


Phalanopsis

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om den baggy modellen til replay bukse med oransje merkelapp bak? Jeg prøvde den, synes den er bra .Satt fin på og nå skal buksene være litt ledig og store.De kan godt henge "litt" avslappet stil. kombinert med stilig topp til kan det bli bra... Men toppen synes jeg bør være som viser former med høye fansy sko blir det bra.Hva synes dere?

Men jeg lurte på kan jeg bruke høy hælet pen sko til denne modellen? ville dere brukt den ut på byen ?

Jeg skal ut på lørdag, bursdag til en veninne som fyller 30 år.

Noen kule tips hva jeg kan ha på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er helt knall! Hadde ikke min str. dessverre, ellers hadde jeg angrepet den med engang. Selv bruker jeg som oftest sneakers til baggy jeans, har aldri prøvd meg på høye hæler. Kanskje det passer like bra? Kommer jo litt an på resten av antrekket, men jeg ser ikke noe galt i å bruke høye hæler til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siri piri

synes du bare skal bruke det du selv synes passer til jeg! jeg synes i alle fall høye hæler høres kult til! Digger selv å 'crosse' maskulint og feminint, så jeg synes det virker stilig med de baggy buksene, en ettersittende litt mer sexy topp og høye hæler! kul effekt i forhold til supersexy hele veien eller bare baggy klær og sneakers. men gjør som du selv synes blir fint!! alle har sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bilde av denne buksa i siste nr. av MAG og syntes den var kjempefin. Den så finere ut der enn på denne linken... synes jeg... på linken var den så sid, mens i MAG var den kortere i beina sånn at det ble litt sleng nederst.

Jeg lurer også på hvor de har denne buksa i Trondheim? Og hvordan størrelsen går den i? Er det strech? Jeg har litt problemer med at buksene blir for trange øverst på lårene (og sikkert også over baken og magen) men denne skal jeg kunne sitte fint...

Så i MAG at den koster 1.299,- eller noe, men det er helt greit hvis den er fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ephemera:

Du sikter nok til den andre Replaybuksa (de er ikke flinke til å sette på modellnavn på jeansene, men kjennetegnes ved at de har ulike merkelapper bak), med rosa baklapp. Den har jeg, og har lagt merke til at den vier seg veldig mye ut. Kjøp den derfor kjempetrang, slik at den får gå seg ut selv etterhvert. Den har både stretch og bootcut, så den passer nok for din kroppsform vil jeg tro. Har observert at JC har Replay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Denne tråden :-x

Jeg er jeansoman, og lett bytte, men har akkurat kjøpt meg solbriller til 1800....

Huff....(og de jeansene var dritfine, rett og slett. Det er alltid plass til flere i samlingen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de buksene var jo bare helt enorme! sånne jeg har ønsket meg lenge!

må ha må ha må ha...nei må ikke ha må ikke ha må ikke ha... jo må ha må ha..nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera:

Du sikter nok til den andre Replaybuksa (de er ikke flinke til å sette på modellnavn på jeansene, men kjennetegnes ved at de har ulike merkelapper bak), med rosa baklapp. Den har jeg, og har lagt merke til at den vier seg veldig mye ut. Kjøp den derfor kjempetrang, slik at den får gå seg ut selv etterhvert. Den har både stretch og bootcut, så den passer nok for din kroppsform vil jeg tro. Har observert at JC har Replay.

Takk skal du ha :) Da må jeg innom en JC-butikk og se! Men jeg mener at den i Mag også het Electra sjønner du... Men det har ikke så mye å si da - den du beskriver høres veldig fin ut! Du vet ikke hva den modellen heter? Hvis ikke kan jeg bare beskrive den i butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siri piri

http://www.replay.it/

klikk på denim og så videre, så finner dere de ulike modellen lett, blant annet electra. (det er sånn movie, så det er ikke noen konkret nettadresse) der kan du også klikke på 'detail' og se den bakfra.

:cry: har lyst på sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
http://www.replay.it/

klikk på denim og så videre, så finner dere de ulike modellen lett, blant annet electra. (det er sånn movie, så det er ikke noen konkret nettadresse) der kan du også klikke på 'detail' og se den bakfra.

:cry: har lyst på sånn..

*sikle* Hvor er millionærmannen når man trenger`n?! :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett på bildet i Mag og det er Electra-buksen som er avbildet der. Det både står det og jeg kjenner igjen den oransje lappen bak. Men den ser HELT annerledes ut der. Den er trukket mer opp i livet med belte og modellen har høyhelte sko. Dermed ser buksa vid og fin ut hele veien - og med den, for meg, helt nødvendige slengen nederst.

Jeg lurer fremdeles på om disse buksene finnes i "normale" størrelser eller om det er bare smått, men det spørs om jeg ikke må ta en runde og se om jeg ikke finner den...

Pris kr. 1.299,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.reemclothing.com/html_files/clo...ils.asp?ID=370#

Ja, den jeg mener ,men den synes jeg er dyr 1500 hundre kroner... :-? Har veldig lyst på den! jeg kjøpte en Diggy baggy modell fra bik bok de har begynt å føre egen merke på bukser den er ok ,men litt vid ved hofter hvor det er lommer. Dette liker jeg ikke, ser stygt ut. Bak på rompa er den fin.... jeg skal bytte den..jeg tror jeg skal spandere på meg 1000,- :sjarmor:

søstren min har denne replay bukse og jeg har prøvd den. Jeg syns den sitter som på modellen her over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Xavia

Jeg kjøpte denne buksa på lørdag! :danse: Jeg er kjempefornøyd med den, og har fått masse komplimenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne buksa på lørdag! :danse: Jeg er kjempefornøyd med den' date=' og har fått masse komplimenter! :)[/quote']

hvilken butikk kjøpte du den på? tror jeg må ta meg en titt, selv om økonomien ikke akkurat er på topp for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Jeg fant dem først på JC, den første butikken jeg stakk innom. Men etter det så jeg dem også flere steder, bla på Carlings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei der, skal si du var kjapt ute med svar :) takker for svar, nå blir det vel (dessverre) shopping, kjenner jeg meg selv rett... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...