Wilma89 Skrevet 7. november 2018 #321 Del Skrevet 7. november 2018 1 time siden, frk.Sanna skrev: Hva koster den?☺️ Selve vogna koster 3490. Så trenger man spiler og kalesje som egentlig hører til Bugaboo Donkey. Det koster rundt 200. Så må du velge om du kjøper ny eller brukt kalesje. Ny koster rundt 800 tror jeg. Legger ved bilde av city premier med donkey kalesje. (bilde er lånt) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 7. november 2018 #322 Del Skrevet 7. november 2018 5 minutter siden, Wilma89 skrev: Selve vogna koster 3490. Så trenger man spiler og kalesje som egentlig hører til Bugaboo Donkey. Det koster rundt 200. Så må du velge om du kjøper ny eller brukt kalesje. Ny koster rundt 800 tror jeg. Legger ved bilde av city premier med donkey kalesje. (bilde er lånt) Takk for tips. Jeg venter på vogna i posten... Er den så ille den kalesjen som følger med?☺️ hvor selger de bugaboo sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #323 Del Skrevet 8. november 2018 Hvilken vogn passer for den som bor i sentrum i hovedstaden. Bruker mye kollektivtrafikk så den bør være liten, er opptatt av at det er god plass under vognen til varer og må være lett og behagelig å trille. Jeg er under 1.60 cm hvis høyden har noe å si på hva som kan passe. Anonymkode: c600d...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #324 Del Skrevet 8. november 2018 Kjørekomfort og lunt for barnet til bruk i kollektiv Emmaljunga Duo Søskenvogn Bugaboo Donkey2 Anonymkode: ad0d4...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #325 Del Skrevet 8. november 2018 Større barn som trenger vogn lengre og er lange og har litt vekt TFK Anonymkode: ad0d4...b26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #326 Del Skrevet 8. november 2018 Noen som vet om det er lett å skifte hjul på Emmaljunga Super Nitro Outdoor? Vil ha muligheten til å ha på punkteringsfrie når vi drar med fly, og greit å ha i bakhånd sånn om de skulle punktere uten at vi har mulighet til å fikse det med en gang. Er det bare å kjøpe en hjulpakke, og så klipser man på de andre hjulene? Anonymkode: 3a4e5...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 8. november 2018 #327 Del Skrevet 8. november 2018 13 timer siden, frk.Sanna skrev: Takk for tips. Jeg venter på vogna i posten... Er den så ille den kalesjen som følger med?☺️ hvor selger de bugaboo sin? Tror kalesjen er helt grei😊 Så er nok ikke nødvendig å bytte sånn egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #328 Del Skrevet 10. november 2018 Vi har babyjogger city mini GT. Venter baby nå og har skjønt at det kan festes på bagdel. Ser bilder med og uten selve sittedelen, er det valgfritt? Er det bare å ta av «trekket»? Synes ikke det ser så fint ut med begge deler. Noen som vet? Anonymkode: 51a75...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 10. november 2018 #329 Del Skrevet 10. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har babyjogger city mini GT. Venter baby nå og har skjønt at det kan festes på bagdel. Ser bilder med og uten selve sittedelen, er det valgfritt? Er det bare å ta av «trekket»? Synes ikke det ser så fint ut med begge deler. Noen som vet? Anonymkode: 51a75...da5 Trekket kan kneppes av😊 veldig enkelt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #330 Del Skrevet 12. november 2018 Ville bare titte innom her og si at jeg elsker min Bugaboo Fox. Helt fantastisk vogn. Lett, liten, god demping og fin! Anonymkode: 6bad5...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #331 Del Skrevet 12. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville bare titte innom her og si at jeg elsker min Bugaboo Fox. Helt fantastisk vogn. Lett, liten, god demping og fin! Anonymkode: 6bad5...8b7 Jeg også elsker Bugaboo Fox! Kunne ikke vært mer fornøyd. Anonymkode: 3295a...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #332 Del Skrevet 12. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg også elsker Bugaboo Fox! Kunne ikke vært mer fornøyd. Anonymkode: 3295a...23d Jeg og!! Beste vogna vi kunne kjøpt! Helt fantastisk 🌟 Anonymkode: 8bd41...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memira Skrevet 13. november 2018 #333 Del Skrevet 13. november 2018 Hjelp, hjelp, hjelp! 🙈 jeg har ikke peiling på barnevogner, og det er snart på tide med innkjøp av nettopp det. Vi har dessverre ikke 10-15000 kr å bruke på en splitter ny barnevogn av det mest populære merket. Men vi ønsker jo likevel det beste for barnet. Finnes det noe å tenke på hvis vi bestemmer oss for å kjøpe brukt, eller kanskje dere har noen råd og tips om noen litt rimeligere barnevogner på markedet? Generelle råd om barnevogner tas godt i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #334 Del Skrevet 13. november 2018 Er det noen som vet om Tinkafu universalregntrekk passer til Babyjogger City Elite bag? Eller blir det for stort? Anonymkode: a242c...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #335 Del Skrevet 13. november 2018 5 hours ago, Memira said: Hjelp, hjelp, hjelp! 🙈 jeg har ikke peiling på barnevogner, og det er snart på tide med innkjøp av nettopp det. Vi har dessverre ikke 10-15000 kr å bruke på en splitter ny barnevogn av det mest populære merket. Men vi ønsker jo likevel det beste for barnet. Finnes det noe å tenke på hvis vi bestemmer oss for å kjøpe brukt, eller kanskje dere har noen råd og tips om noen litt rimeligere barnevogner på markedet? Generelle råd om barnevogner tas godt i mot. Vi kjøpte ny Britax smile på tilbud til rundt 5000kr, fornøyd med den. Er sikkert å få rimeligere brukt. Tenk på hva du trenger i en vogn? Er det begrensninger på plass i bil? Hvor skal du trille mest - skog, grus, asfalt, kjøpesenter, snø, regn? Tre eller fire hjul? Fire faste hjul eller mulighet til å svinge forhjul? Anonymkode: 6018e...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 13. november 2018 #336 Del Skrevet 13. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet om Tinkafu universalregntrekk passer til Babyjogger City Elite bag? Eller blir det for stort? Anonymkode: a242c...0ed Litt stort, men det funket for oss😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 13. november 2018 #337 Del Skrevet 13. november 2018 8 timer siden, Memira skrev: Hjelp, hjelp, hjelp! 🙈 jeg har ikke peiling på barnevogner, og det er snart på tide med innkjøp av nettopp det. Vi har dessverre ikke 10-15000 kr å bruke på en splitter ny barnevogn av det mest populære merket. Men vi ønsker jo likevel det beste for barnet. Finnes det noe å tenke på hvis vi bestemmer oss for å kjøpe brukt, eller kanskje dere har noen råd og tips om noen litt rimeligere barnevogner på markedet? Generelle råd om barnevogner tas godt i mot. Vi har kjøpt slle våre vogner brukt, helt genialt! Når har du termin? Det var for meg veldig viktig, slik at bagen er stor og god og har plass til pose. Feks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memira Skrevet 13. november 2018 #338 Del Skrevet 13. november 2018 1 time siden, Minlillelykke skrev: Vi har kjøpt slle våre vogner brukt, helt genialt! Når har du termin? Det var for meg veldig viktig, slik at bagen er stor og god og har plass til pose. Feks Lenge til termin enda, blir sommerbaby. 24.juli ❤️ Men jeg er en liten minikontrollfrik som helst skal ha alt klart i hus helst i går 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memira Skrevet 13. november 2018 #339 Del Skrevet 13. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi kjøpte ny Britax smile på tilbud til rundt 5000kr, fornøyd med den. Er sikkert å få rimeligere brukt. Tenk på hva du trenger i en vogn? Er det begrensninger på plass i bil? Hvor skal du trille mest - skog, grus, asfalt, kjøpesenter, snø, regn? Tre eller fire hjul? Fire faste hjul eller mulighet til å svinge forhjul? Anonymkode: 6018e...f0d Leste masse om vogner i går. Ønsker 4 hjul og den må bli ganske liten sammenlagt da vi kjører en del bil og ikke har det aller største bagasjerommet. Vi kommer nok til å trille mest på asfalt eller grus. Tror jeg har kommet frem til at Britax go next eller Britax smile 2 kanskje er noe for oss, men så liker jeg godt Stokke trailz også, men den er jo klart stivere i prisen - hvertfall ny. Jeg får følge med på tilbud rundtom og høre i butikkene også kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 13. november 2018 #340 Del Skrevet 13. november 2018 1 time siden, Memira skrev: Lenge til termin enda, blir sommerbaby. 24.juli ❤️ Men jeg er en liten minikontrollfrik som helst skal ha alt klart i hus helst i går 😂 Babyjogger city premier med deluxe bag ville jeg sett på😊 kjempe glad i vår😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå