Gå til innhold

Den store barnevogntråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 21.14):

Vi står mellom Cybex Priam og Bugaboo Fox 3. 

I butikken forklarte den ansatte at det var en fordel av bugabooen hadde håndtaket til vaffelen på midten over bagdelen. Det gjør at den blir lettere å bære på den. 
Men lurer på hvor ofte det er behov for å bære rundt på bagdelen, i hvilke situasjoner gjør man det? 
Er det en stor fordel av håndtaket ikke ligger i kalesjen, men over hele bagdelen slik at man kan ta den under armen? 

Anonymkode: 05449...d85

Det kommer jo an på hva du skal i permisjonen. Jeg bar bagen flere ganger I uken og det var veldig greit at den var enkel å bære. Måtte feks sette igjen understellet i resepsjonen da jeg trente og hadde flere venner som bodde i leiligheter uten heis og da måtte bagen bæres opp. På helsestasjonen og hos legen måtte understellet stå igjen utenfor, samme på flere kafeer. Bagen ble også brukt som seng når vi besøkte andre. Hadde bugaboo fox 

Anonymkode: a8e9c...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.11.2022 den 19.49):

Kan jeg spørre hvorfor dere ikke er fornøyd med nxt90? Vi vurderer den skjønner du :) 

Anonymkode: 8c165...104

Ikke jeg du spurte, men jeg vil bare si at NXT90 fra 2020 ikke er særlig sammenlignbar med 2022 og 2023 modellen da de har fått et helt nytt og veldig forbedret understell 😊

Anonymkode: 5151e...e78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noen som har erfaring med vogna Yngrid Juva som selges hos Barnas Hus?

Anonymkode: 09d5d...42d

Ikke annet enn at jeg var og så på den i butikken, men synes faktisk den virket ganske grei. Interessant om noen har brukserfaring 😊

Anonymkode: 60db1...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt å kjøpe brukt Cybex Priam 2018-modell uten bagdel. 
Er det noen som vet om det er en spesiell årsmodell bagdel vi må se på, eller passer nye bagdeler på de gamle modellene? 

Anonymkode: 05449...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP TIL Å VELGE SØSKENVOGN

Storebror får snart lillesøster og det blir da 18 mnd mellom dem. Jeg tenker at en søskenvogn er på sin plass. Men jeg står litt mellom Bogaboo (?) donkey og Emmaljunga viking dobbel 735. Har noen erfaring eller innspill? Jeg hører Donkey er liten i sittedelen så spørsmålet er jo hvor lenge storebror kan sitte i den før han vokser ut.

Takk for all hjelp! 

Anonymkode: 74c32...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Har en e-golf og venter nå min første. Mannen min har en stor familievennlig bil som vi vil bruke på lengre turer og når vi kjører sammen. Barnehage og skole 150 og 300 meter unna hjemmet så trenger ikke kjøre for å levere/hente og vi bor i utkanten av en by.  Spørsmålet mitt er om noen av dere har golf og i såfall hvilken vogn som anbefales opp mot liten plass i bil? Utrolig glad i golfen min, og hadde håpet at jeg kunne vente med å bytte ut bilen til vi får nr. 2, men må naturligvis bli en helhetsvurdering. 

Anonymkode: fad62...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har e-golf og det er utrolig hva vi får plass til i den. Ingen problemer med å få inn Bugaboo Fox. Tar vi av det ene hjulet får vi også plass til Thule Urban Glide, og den er SVÆR. 

Anonymkode: 5955c...f2e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre! Er Bogaboo Fox som står øverst på listen, så fint å høre at det går! Da blir det drømmevogna og å beholde godbilen min☺️❤️

Anonymkode: fad62...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga nxt90, cybex priam,  uppababy vista V2 eller bugaboo fox 3? På nordnorsk føre.

Anonymkode: cf804...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.11.2022 den 0.09):

Emmaljunga nxt90, cybex priam,  uppababy vista V2 eller bugaboo fox 3? På nordnorsk føre.

Anonymkode: cf804...e81

Emmaljunga uten tvil. 🙂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger en vogn hvor barnet er vendt mot meg, fra 6 mnd alder og oppover.

Må være god å trille med i all slags vær, enkel og praktisk og ikke ta altfor mye plass i bilen.

Noen tips?

Anonymkode: 38255...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Easywalker harvey

Anonymkode: d994c...718

En som er rimeligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 11/20/2022 at 9:36 PM, AnonymBruker said:

Noen som har erfaring med Cybex Balios S Lux her inne? 

Anonymkode: ac109...082

Den er god å trille, men sportsdelen er ganske liten. Nå har jeg en lang 2-åring, men han har vært i lengste laget for den i over et halvt år. Synes også det er litt tuglete at selene henger fast i begge ender mtp å sette fast høst/vinter/vårposene og litt vanskelig med å tilpasse fem til å sitte godt på barnet. Den tar ikke veldig stor plass sammenslått og er i grunn enkel å legge sammen/sette opp. Jeg savner forøvrig «knekk» i håndtaket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Trenger en vogn hvor barnet er vendt mot meg, fra 6 mnd alder og oppover.

Må være god å trille med i all slags vær, enkel og praktisk og ikke ta altfor mye plass i bilen.

Noen tips?

Uppababy cruz v2. Vi er veldig fornøyd med denne.

Anonymkode: 1d410...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uppababy cruz v2. Vi er veldig fornøyd med denne.

Anonymkode: 1d410...7cb

Ser ut som barnet sitter vendt fra deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...