Eske Skrevet 6. juli 2021 #1261 Del Skrevet 6. juli 2021 Hvordan liker dere Bugaboo Fox 2? Har fått den anbefalt av ei venninne som jobber i Barnas Hus (dog på feil side av landet så jeg får ikke sett den live per nå i alle fall). Eneste er at jeg fikk høre at den oppleves som lav, er den for lav for en forelder på 189? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1262 Del Skrevet 7. juli 2021 Eske skrev (8 timer siden): Hvordan liker dere Bugaboo Fox 2? Har fått den anbefalt av ei venninne som jobber i Barnas Hus (dog på feil side av landet så jeg får ikke sett den live per nå i alle fall). Eneste er at jeg fikk høre at den oppleves som lav, er den for lav for en forelder på 189? Vi har nettopp kjøpt denne, og er så langt veldig fornøyd. Lett å trille, virker stabil, mye ekstrautstyr, fantastisk skjerm. Enig i at den oppleves som lav. Vi er 173 og 190, og den er lav, altså. Skulle gjerne hatt bagdelen høyere, for nå virker det jo nærmest som det ikke er plass til noe som helst i kurven under. Det blir kanskje bedre med sportsdelen. Anonymkode: d2c31...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1263 Del Skrevet 7. juli 2021 Eske skrev (11 timer siden): Hvordan liker dere Bugaboo Fox 2? Har fått den anbefalt av ei venninne som jobber i Barnas Hus (dog på feil side av landet så jeg får ikke sett den live per nå i alle fall). Eneste er at jeg fikk høre at den oppleves som lav, er den for lav for en forelder på 189? Hva baserer hun anbefalingen på? Hvilke behov har du vedr vognen, som hun mener vognen dekker? Det er relevant for å kunne anbefale en vogn. Vogn er litt som jeans, det jeg liker og passer gjør ikke nødvendigvis du. Jeg syns lave vogner er helt greit, mens andre syns det er veldig dumt. Det er vanskelig å komme til handlekurven under, og barnet kommer lengre ned osv. Men handtaket er ikke nødvendigvis lavt, så det er sjeldent problemer for høye folk med selve trillingen. Men det er ikke en vogn for grusveier og mark, selv om den kanskje funker i det små. Jeg styrte unna pga hjulene, de ser pinglete ut for klimaet her 😛 Pluss prisen er stiv for en vogn, syns jeg. Anonymkode: 07e0d...184 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1264 Del Skrevet 7. juli 2021 15 hours ago, Eske said: Hvordan liker dere Bugaboo Fox 2? Har fått den anbefalt av ei venninne som jobber i Barnas Hus (dog på feil side av landet så jeg får ikke sett den live per nå i alle fall). Eneste er at jeg fikk høre at den oppleves som lav, er den for lav for en forelder på 189? Hvor skal du bruke den? Har ikke Fox selv, men mange i vennegjengen. Typisk "byvogn", veldig god å trille, liten, lett og smidig og kommer fram de fleste steder. Og fint design med mange fargevalg på kalesjen. Bagen sitter veldig lavt ja, men tror håndtaket kan stilles inn så det burde gå greit å trille for høye foreldre uansett. Om du skal trille mye i grus, snø eller i skogen, eller har god plass og ikke behov for ei lita og nett vogn, ville jeg gått for noe større. Om du syns prisen er for stiv, er f.eks. Britax Smile 3 en rimeligere vogn i samme kategori (og med mye bedre plass under). Anonymkode: ab13e...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1265 Del Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor skal du bruke den? Har ikke Fox selv, men mange i vennegjengen. Typisk "byvogn", veldig god å trille, liten, lett og smidig og kommer fram de fleste steder. Og fint design med mange fargevalg på kalesjen. Bagen sitter veldig lavt ja, men tror håndtaket kan stilles inn så det burde gå greit å trille for høye foreldre uansett. Om du skal trille mye i grus, snø eller i skogen, eller har god plass og ikke behov for ei lita og nett vogn, ville jeg gått for noe større. Om du syns prisen er for stiv, er f.eks. Britax Smile 3 en rimeligere vogn i samme kategori (og med mye bedre plass under). Anonymkode: ab13e...d56 Og mye høyere! Anonymkode: 07e0d...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 7. juli 2021 #1266 Del Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har nettopp kjøpt denne, og er så langt veldig fornøyd. Lett å trille, virker stabil, mye ekstrautstyr, fantastisk skjerm. Enig i at den oppleves som lav. Vi er 173 og 190, og den er lav, altså. Skulle gjerne hatt bagdelen høyere, for nå virker det jo nærmest som det ikke er plass til noe som helst i kurven under. Det blir kanskje bedre med sportsdelen. Anonymkode: d2c31...78c Takk for svar! Men synes dere likevel den er verdt det, eller angrer dere på at dere ikke kjøpte en høyere en? AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva baserer hun anbefalingen på? Hvilke behov har du vedr vognen, som hun mener vognen dekker? Det er relevant for å kunne anbefale en vogn. Vogn er litt som jeans, det jeg liker og passer gjør ikke nødvendigvis du. Jeg syns lave vogner er helt greit, mens andre syns det er veldig dumt. Det er vanskelig å komme til handlekurven under, og barnet kommer lengre ned osv. Men handtaket er ikke nødvendigvis lavt, så det er sjeldent problemer for høye folk med selve trillingen. Men det er ikke en vogn for grusveier og mark, selv om den kanskje funker i det små. Jeg styrte unna pga hjulene, de ser pinglete ut for klimaet her 😛 Pluss prisen er stiv for en vogn, syns jeg. Anonymkode: 07e0d...184 På beskrivelsen av våre behov. Egentlig hadde jeg lyst på Stokke Trailz, men den fortalte hun at de hadde fått ekstremt mye reklamasjoner på, så den turte hun ikke å anbefale, særlig nå når den er utgått og bare å få tak i brukt og reklamasjonsmuligheten forsvinner. Vi bor i by uten kollektivtrafikk men på flatmark og stort sett asfalt, og den vil hovedsakelig bli brukt flatt men vil jo også kunne gå turer på grusveier. Vi har bil med stort bagasjerom, men verdens minste gang (så mulig vi kommer til å stort sett sette understellet i garasjen og ta med bagen inn i starten), og kommer nok ikke til å ha behov for å vogna så veldig ofte i bilen uansett, men er jo selvsagt kjekt at den kan slås sammen kjapt og greit om man blir nødt. Vi bor i et område som er prioritert brøytet, så enorme snøskavler vil ikke være et hyppig problem, og selv om vi bor litt nordlig til er det nok mer slaps enn ren snø storparten av vinteren. Synes det er et veldig godt og viktig poeng at den er så lav at den gir dårlig plass under, for jeg ser for meg å bruke den en del til handling i permisjonstiden (bor nært butikker så orker ikke putte ungen i bilen bare for å dra å handle når man uansett må ut og gå), og også enig i prisen. Ser imidlertid det argumenteres noen steder med at andrehåndsverdien også er god - men deter jo selvsagt ikke et argument alene, og vi håper jo egentlig å få flere barn sånn at den blir brukt i flere år. Kan jeg spørre hvilket klima du har siden du er skeptisk til hjulene? AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor skal du bruke den? Har ikke Fox selv, men mange i vennegjengen. Typisk "byvogn", veldig god å trille, liten, lett og smidig og kommer fram de fleste steder. Og fint design med mange fargevalg på kalesjen. Bagen sitter veldig lavt ja, men tror håndtaket kan stilles inn så det burde gå greit å trille for høye foreldre uansett. Om du skal trille mye i grus, snø eller i skogen, eller har god plass og ikke behov for ei lita og nett vogn, ville jeg gått for noe større. Om du syns prisen er for stiv, er f.eks. Britax Smile 3 en rimeligere vogn i samme kategori (og med mye bedre plass under). Anonymkode: ab13e...d56 Bor på asfaltert flatmark men vil jo kunne gå greit på grus også, og var egentlig ute etter noe større siden vi ikke trenger en "byvogn", men jeg har jo ikke sett den live enda så synes det var vanskelig å vurdere om den var typisk by-ete eller ikke. Smile 3 vurderte vi i starten men nå kjenner vi flere som opplever den som for "lett"/"usolid", og jeg fikk i stedet anbefalt Stokke Trailz og falt veldig for den - helt til jeg fikk høre at det visstnok var ganske vanlig å oppleve problemer med den og nå som den er ute av produksjon blir reklamasjon vanskelig mtp at den må kjøpes brukt. Hva vil du evt. anbefale for oss som ikke trenger ei nett byvogn men godt kan ha ei større ei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1267 Del Skrevet 7. juli 2021 Fox virker som en fin byvogn som også kan brukes på grusvei. For oss var Bugaboo Fox uaktuell pga høy pris og lang leveringstid. Vi kjøpte Britax smile på tilbud og fikk den hjem med en gang, og er veldig fornøyd med den. Syntes den funksjonsmessig er veldig lik fox. Anonymkode: 85a2f...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1268 Del Skrevet 7. juli 2021 Eske skrev (15 minutter siden): Takk for svar! Men synes dere likevel den er verdt det, eller angrer dere på at dere ikke kjøpte en høyere en? På beskrivelsen av våre behov. Egentlig hadde jeg lyst på Stokke Trailz, men den fortalte hun at de hadde fått ekstremt mye reklamasjoner på, så den turte hun ikke å anbefale, særlig nå når den er utgått og bare å få tak i brukt og reklamasjonsmuligheten forsvinner. Vi bor i by uten kollektivtrafikk men på flatmark og stort sett asfalt, og den vil hovedsakelig bli brukt flatt men vil jo også kunne gå turer på grusveier. Vi har bil med stort bagasjerom, men verdens minste gang (så mulig vi kommer til å stort sett sette understellet i garasjen og ta med bagen inn i starten), og kommer nok ikke til å ha behov for å vogna så veldig ofte i bilen uansett, men er jo selvsagt kjekt at den kan slås sammen kjapt og greit om man blir nødt. Vi bor i et område som er prioritert brøytet, så enorme snøskavler vil ikke være et hyppig problem, og selv om vi bor litt nordlig til er det nok mer slaps enn ren snø storparten av vinteren. Synes det er et veldig godt og viktig poeng at den er så lav at den gir dårlig plass under, for jeg ser for meg å bruke den en del til handling i permisjonstiden (bor nært butikker så orker ikke putte ungen i bilen bare for å dra å handle når man uansett må ut og gå), og også enig i prisen. Ser imidlertid det argumenteres noen steder med at andrehåndsverdien også er god - men deter jo selvsagt ikke et argument alene, og vi håper jo egentlig å få flere barn sånn at den blir brukt i flere år. Kan jeg spørre hvilket klima du har siden du er skeptisk til hjulene? Bor på asfaltert flatmark men vil jo kunne gå greit på grus også, og var egentlig ute etter noe større siden vi ikke trenger en "byvogn", men jeg har jo ikke sett den live enda så synes det var vanskelig å vurdere om den var typisk by-ete eller ikke. Smile 3 vurderte vi i starten men nå kjenner vi flere som opplever den som for "lett"/"usolid", og jeg fikk i stedet anbefalt Stokke Trailz og falt veldig for den - helt til jeg fikk høre at det visstnok var ganske vanlig å oppleve problemer med den og nå som den er ute av produksjon blir reklamasjon vanskelig mtp at den må kjøpes brukt. Hva vil du evt. anbefale for oss som ikke trenger ei nett byvogn men godt kan ha ei større ei? Det eneste problemet jeg har hørt noen får med Trailz er knirk i handtaket. En venninne opplevde dette og reklamerte og fikk nytt, men jeg syns virkelig ikke knirken var noe å bry seg med. Jeg kjøpte samme vogn brukt, en årsmodell eldre enn venninnen min og hadde ingen problemer med den. Men jeg hadde den bare i et år, syns den ble stor og ruvende og tung ettersom barnet ble eldre. Jeg anbefaler den ikke om du har liten gang 🙂 Da tror jeg Smile 3 er bedre. Noen syns den har høyt tyngdepunkt og derfor virker usikker, men med mindre man har en liten demon inni vogna så skal det mye til for at den skal tippe. Anonymkode: 07e0d...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1269 Del Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det eneste problemet jeg har hørt noen får med Trailz er knirk i handtaket. En venninne opplevde dette og reklamerte og fikk nytt, men jeg syns virkelig ikke knirken var noe å bry seg med. Jeg kjøpte samme vogn brukt, en årsmodell eldre enn venninnen min og hadde ingen problemer med den. Men jeg hadde den bare i et år, syns den ble stor og ruvende og tung ettersom barnet ble eldre. Jeg anbefaler den ikke om du har liten gang 🙂 Da tror jeg Smile 3 er bedre. Noen syns den har høyt tyngdepunkt og derfor virker usikker, men med mindre man har en liten demon inni vogna så skal det mye til for at den skal tippe. Anonymkode: 07e0d...184 Alt fra dekk, understell til løsning av skinnet på håndtaket... og det er bare det min venninne måtte reklamere på med denne vognen. Er som tidligere nevnt i tråden en grunn til at de har trukket den fra markedet. Altfor mye reklamasjoner. Anonymkode: f27de...e60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1270 Del Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Alt fra dekk, understell til løsning av skinnet på håndtaket... og det er bare det min venninne måtte reklamere på med denne vognen. Er som tidligere nevnt i tråden en grunn til at de har trukket den fra markedet. Altfor mye reklamasjoner. Anonymkode: f27de...e60 Jeg tror ikke det er på grunn av reklamasjoner de trekker den 😅 Reklamasjoner opplever man på alle vogner. Den har gjort sitt på markedet, det er lite å fornye med den og det er alt for mange vogn-produsenter nå. De er ikke blandt gigantene lengre, og de satser derfor på et helt annet marked enn Norden. Anonymkode: 07e0d...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1271 Del Skrevet 8. juli 2021 Har dere noen tanker om tre vs fire hjul? Jeg var i utgp litt låst på at fire hjul virker absolutt tryggest (merk at jeg ikke har testet noen vogner selv - syns bare de med tre hjul ser så ustødige ut). Nå har imidlertid tre venner sagt at de absolutt foretrekker tre hjul, og mener at det er veldig stabilt og lettere å trille/manøvrere. Vi kommer til å trille mest på asfalt, noe i butikk og på buss, samt noe på grus og trillevennlige skogsstier. Blir nok også en del trilling på snø, i alle fall de første månedene. Den må altså kunne være allsidig, være trillbar på de fleste plasser. Vil en trehjuling kunne være god til dette bruket? Anonymkode: ee848...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1272 Del Skrevet 8. juli 2021 20 hours ago, Eske said: Bor på asfaltert flatmark men vil jo kunne gå greit på grus også, og var egentlig ute etter noe større siden vi ikke trenger en "byvogn", men jeg har jo ikke sett den live enda så synes det var vanskelig å vurdere om den var typisk by-ete eller ikke. Smile 3 vurderte vi i starten men nå kjenner vi flere som opplever den som for "lett"/"usolid", og jeg fikk i stedet anbefalt Stokke Trailz og falt veldig for den - helt til jeg fikk høre at det visstnok var ganske vanlig å oppleve problemer med den og nå som den er ute av produksjon blir reklamasjon vanskelig mtp at den må kjøpes brukt. Hva vil du evt. anbefale for oss som ikke trenger ei nett byvogn men godt kan ha ei større ei? Har Smile (2) selv og er forsåvidt enig i at den er mer skranglete enn Fox, ikke like god demping. Dette viste seg å være et pluss her, da baby elsket det og sovna på et blunk om jeg trilla på grus For ei større vogn, så har jeg hørt veldig mye bra om Britax Go Big 2! Anonymkode: ab13e...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1273 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har dere noen tanker om tre vs fire hjul? Jeg var i utgp litt låst på at fire hjul virker absolutt tryggest (merk at jeg ikke har testet noen vogner selv - syns bare de med tre hjul ser så ustødige ut). Nå har imidlertid tre venner sagt at de absolutt foretrekker tre hjul, og mener at det er veldig stabilt og lettere å trille/manøvrere. Vi kommer til å trille mest på asfalt, noe i butikk og på buss, samt noe på grus og trillevennlige skogsstier. Blir nok også en del trilling på snø, i alle fall de første månedene. Den må altså kunne være allsidig, være trillbar på de fleste plasser. Vil en trehjuling kunne være god til dette bruket? Anonymkode: ee848...a12 Jeg tror det kommer mer an på vogna enn hjulene, men det finns jo langt flere vogner med 4 hjul enn de med 3 hjul, så da virker det nok lett som det ene eller det andre. Men min opplevelse er at gode vogner med 3 hjul er vel så stødige som gode vogner med 4 hjul, hvor de to fremre er svingbare 🙂 Anonymkode: 07e0d...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1274 Del Skrevet 9. juli 2021 Eske skrev (På 7.7.2021 den 15.00): Takk for svar! Men synes dere likevel den er verdt det, eller angrer dere på at dere ikke kjøpte en høyere en? På beskrivelsen av våre behov. Egentlig hadde jeg lyst på Stokke Trailz, men den fortalte hun at de hadde fått ekstremt mye reklamasjoner på, så den turte hun ikke å anbefale, særlig nå når den er utgått og bare å få tak i brukt og reklamasjonsmuligheten forsvinner. Vi bor i by uten kollektivtrafikk men på flatmark og stort sett asfalt, og den vil hovedsakelig bli brukt flatt men vil jo også kunne gå turer på grusveier. Vi har bil med stort bagasjerom, men verdens minste gang (så mulig vi kommer til å stort sett sette understellet i garasjen og ta med bagen inn i starten), og kommer nok ikke til å ha behov for å vogna så veldig ofte i bilen uansett, men er jo selvsagt kjekt at den kan slås sammen kjapt og greit om man blir nødt. Vi bor i et område som er prioritert brøytet, så enorme snøskavler vil ikke være et hyppig problem, og selv om vi bor litt nordlig til er det nok mer slaps enn ren snø storparten av vinteren. Synes det er et veldig godt og viktig poeng at den er så lav at den gir dårlig plass under, for jeg ser for meg å bruke den en del til handling i permisjonstiden (bor nært butikker så orker ikke putte ungen i bilen bare for å dra å handle når man uansett må ut og gå), og også enig i prisen. Ser imidlertid det argumenteres noen steder med at andrehåndsverdien også er god - men deter jo selvsagt ikke et argument alene, og vi håper jo egentlig å få flere barn sånn at den blir brukt i flere år. Kan jeg spørre hvilket klima du har siden du er skeptisk til hjulene? Bor på asfaltert flatmark men vil jo kunne gå greit på grus også, og var egentlig ute etter noe større siden vi ikke trenger en "byvogn", men jeg har jo ikke sett den live enda så synes det var vanskelig å vurdere om den var typisk by-ete eller ikke. Smile 3 vurderte vi i starten men nå kjenner vi flere som opplever den som for "lett"/"usolid", og jeg fikk i stedet anbefalt Stokke Trailz og falt veldig for den - helt til jeg fikk høre at det visstnok var ganske vanlig å oppleve problemer med den og nå som den er ute av produksjon blir reklamasjon vanskelig mtp at den må kjøpes brukt. Hva vil du evt. anbefale for oss som ikke trenger ei nett byvogn men godt kan ha ei større ei? Vi sto mellom Fox og Uppababy Vista V2 da vi kjøpte vogn. De er på Mange måter sammenlignbare. Men Vistaen er høyere og har SVÆR handlekurv under. Jeg tar med vogna på ukeshandling og får god plass til 3-4 handleposer i kurven. Om man vil ha bagen enda høyere opp finnes det adapter til det. Vi fikk baby midtvinters og vogna fungerte godt på brøytede veier og nedtråkka stier. Dempingen er ikke like god som på Fox sin, men babyen har aldri virker plaget. Det er heller det at det blir ubehagelig for meg å trille dersom underlaget er for dårlig. Jeg skulle også ønsket meg at håndtaket kom litt lenger ut fra vogna. Det er lett å sparke borti kurven under. Ikke noe jeg er mye plaget med, men siden jeg ikke er veldig høy selv kan jeg ta håndtaket så langt ut det går dersom jeg vil lange ut. De som må ha håndtaket langt ut i utgangspunktet har jo ikke den muligheten. Liggedelen er ikke kjempestor, men det er ikke Fox sin heller. Har du lang baby må du bytte tidlig. Nå er babyen her 6 Mnd gammel og vi har byttet til sportsdel på permanent basis. Den er ergonomisk og det virker som om babyen trives bra oppi der. Vogna fungerer helt topp på alle jevne underlag. Den er fleksibel og enkelt å håndtere og legge sammen. Understellet blir lite når det er slått helt sammen. Stor kurv. Liggedel og sittedel kommer som to ferdige, separate deler. Det syns jeg var ok når vi var i overgangen mellom de to delene, men det krever jo litt lagringsmuligheter. Det eneste jeg kommer på at jeg savner er kanskje litt «kraftigere» hjul og litt mer demping slik at jeg kunne kjørt på litt mer ujevne underlag. Anonymkode: a3961...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1275 Del Skrevet 10. juli 2021 Emmaljunga 2i1, hva er det for en vogn? Har ikke hørt om den før nylig. Hvordan er den i bruk? Sammenlignet med...? Har aldri prøvd Emmaljunga. Har prøvd Stokke, Britax og Baby Jogger-vogner. Anonymkode: 07e0d...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1276 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Emmaljunga 2i1, hva er det for en vogn? Har ikke hørt om den før nylig. Hvordan er den i bruk? Sammenlignet med...? Har aldri prøvd Emmaljunga. Har prøvd Stokke, Britax og Baby Jogger-vogner. Anonymkode: 07e0d...184 Tror det er sånn at bag- og sittedel er i ett. At bagdelen kan gjøres om til sportsdel/sittedel og man slipper og ha begge deler liksom. Stod noe om den tidligere i tråden her😅 Har ingen erfaringer med akkurat den selv altså. Anonymkode: 057e0...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1277 Del Skrevet 11. juli 2021 Tviler ettersom jeg aldri har sett noen med en slik før, så den er enten ikke så vanlig eller helt ubrukelig, men har noen erfaring med buggypod io? En slik en👇🏼 https://www.pinkorblue.no/buggypod-sdevogn-io-anthrazit-a267047.html?a=b&pred=NORPRO%2CNORPCA%2CNORPLI%2C&c=p_aw%2Cp_2_aw%2Cp_3_aw%2C&fdcampaign=feed/no/14446/googleshoppingint/A267047&adword=Google/PLA_AW_Kinderwagen_m&RefID=PLA_NO0000_PLA_AW_Kinderwagen_m&gclid=CjwKCAjw55-HBhAHEiwARMCszskpzESAwfxWJwnoPEInsSEgwwfKGy_EmV1are2XMXD7UgCttWZgzxoCpWEQAvD_BwE Anonymkode: 057e0...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 11. juli 2021 #1278 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Emmaljunga 2i1, hva er det for en vogn? Har ikke hørt om den før nylig. Hvordan er den i bruk? Sammenlignet med...? Har aldri prøvd Emmaljunga. Har prøvd Stokke, Britax og Baby Jogger-vogner. Anonymkode: 07e0d...184 Det er samme som Nxt90, men i stedet for separat bag og sittedel så bruker man den samme ramma. Når man skal bytte fra bag til sittedel så «kler man om» ramma rett og slett. Antageligvis supert for de som har lite plass og ikke kan lagre store ting. Understellet er helt likt som nxt90, og funksjonelt skal den være lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 11. juli 2021 #1279 Del Skrevet 11. juli 2021 Ginny skrev (9 timer siden): Det er samme som Nxt90, men i stedet for separat bag og sittedel så bruker man den samme ramma. Når man skal bytte fra bag til sittedel så «kler man om» ramma rett og slett. Antageligvis supert for de som har lite plass og ikke kan lagre store ting. Understellet er helt likt som nxt90, og funksjonelt skal den være lik. Er det ikke slik Bugaboo Fox er konstruert, også? Med én ramme som man kler om? Mener å ha sett en instruksjonsvideo fra Bugaboo om dette da vi skulle kjøpe ny vogn sist. Mulig jeg husker helt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #1280 Del Skrevet 11. juli 2021 Ordsmed skrev (Akkurat nå): Er det ikke slik Bugaboo Fox er konstruert, også? Med én ramme som man kler om? Mener å ha sett en instruksjonsvideo fra Bugaboo om dette da vi skulle kjøpe ny vogn sist. Mulig jeg husker helt feil! Jepp! Vi kjøpte fox2 og trodde det var to deler som kunne byttes enkelt, men vi må kle om rammen. Skulle egentlig bruke både sovedelen til minstemann (på gulv) og sittedelen til eldste til soving på tur, men det går ikke 😛 Anonymkode: d2c31...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg