AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #882 Skrevet 13. juni 2020 Tips til vogn til en på 18 mnd som har vokst ut av britax smile 2? Ønsker en vogn som kan brukes ut vognperioden og gjerne så liten som mulig sammenslått. Brukes mest til soving, men også noen trilleturer av og til. Anonymkode: fbda6...605
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #883 Skrevet 13. juni 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tips til vogn til en på 18 mnd som har vokst ut av britax smile 2? Ønsker en vogn som kan brukes ut vognperioden og gjerne så liten som mulig sammenslått. Brukes mest til soving, men også noen trilleturer av og til. Anonymkode: fbda6...605 Babyjogger city mini gt er vi veldig fornøyd med. Brukte den fra ca 1 1/2 år og ut vognperioden. Kjøpte fotbrettet til så det ble ordentlig liggestilling. Anonymkode: de52c...647
HopelessFear Skrevet 26. juni 2020 #884 Skrevet 26. juni 2020 Jeg kjøpte nylig en Simo vogn, usikker på hvilken modell da den ble kjøpt brukt gjennom en tredjepart. Den har noe som ligner på en sprinkelbeskytter. Den er litt slitt og vi tenkte å bytte den ut, men det er ikke mulig å skaffe ny da Simo har gått ut av produksjon. Er den nødvendig eller er det mulig å bytte den ut med noe annet eller fra et annet merke?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #885 Skrevet 27. juni 2020 Noen som har erfaring med thule urban glide 2? Vet sittedelen er bortvendt. Anonymkode: d4d73...d36
MFO Skrevet 28. juni 2020 #886 Skrevet 28. juni 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med thule urban glide 2? Vet sittedelen er bortvendt. Anonymkode: d4d73...d36 Verdens beste vogn! Jeg har prøvd mange😅 Superlett å manøvrere, perfekt i terreng og på asfalt. Også fin å løpe med👌 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #887 Skrevet 28. juni 2020 1 time siden, MFO skrev: Verdens beste vogn! Jeg har prøvd mange😅 Superlett å manøvrere, perfekt i terreng og på asfalt. Også fin å løpe med👌 Jeg vurderer denne vognen, men den er ikke utstilt noe sted i nærområdet så får ikke sett på den i virkeligheten. Er det mulig å låse hjulet fremme dersom man ønsker det? Har du hatt bagdelen? Dersom Du har det, er den liten? (Jeg syns den ser litt liten ut på bilder, venter vinterbaby så trenger litt plass 😅) Anonymkode: adb1b...7fe
MFO Skrevet 28. juni 2020 #888 Skrevet 28. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer denne vognen, men den er ikke utstilt noe sted i nærområdet så får ikke sett på den i virkeligheten. Er det mulig å låse hjulet fremme dersom man ønsker det? Har du hatt bagdelen? Dersom Du har det, er den liten? (Jeg syns den ser litt liten ut på bilder, venter vinterbaby så trenger litt plass 😅) Anonymkode: adb1b...7fe Forhjulet kan låses. Bagen tror jeg ikke er så liten, men kjøpte den når minste var ferdig med bag. Send e-post til Lilleprinsen og hør om de tingene de lurer på. Det gjorde jeg og fikk gode svar. Evt har de Thule Glide utstilt på flere Løplabbet (den er veldig lik utenom hjulene) hvis du har det i nærheten. Der hadde de i hvert fall bagen og alt ekstrautstyret vi trengte til vogna. 2
mingrid Skrevet 1. juli 2020 #889 Skrevet 1. juli 2020 Noen som kan være vennlige og fortelle meg forskjellen på Baby Jogger City Elite, og Baby Jogger City Elite 2? 2 er noen tusen dyrere, men virker stort sett helt lik som den «originale». Jeg har vært og sett på og prøvd ut City Elite i dag, men når jeg kommer hjem og søker på nettet er jeg usikker på om jeg har sett på den originale, eller 2. Regner med 2 er oppgradert på en eller annen måte, men hadde vært greit å vite hvordan.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #890 Skrevet 1. juli 2020 40 minutter siden, mingrid skrev: Noen som kan være vennlige og fortelle meg forskjellen på Baby Jogger City Elite, og Baby Jogger City Elite 2? 2 er noen tusen dyrere, men virker stort sett helt lik som den «originale». Jeg har vært og sett på og prøvd ut City Elite i dag, men når jeg kommer hjem og søker på nettet er jeg usikker på om jeg har sett på den originale, eller 2. Regner med 2 er oppgradert på en eller annen måte, men hadde vært greit å vite hvordan. http://barnevognhobby.no/babyjogger-city-elite2-vs-babyjogger-cit-37190997 Greit å merke seg at hun som skriver er sponset av Babyjogger. Har brent meg på den bloggen før fordi det meste som nevnes om vognene er det positive, og her er det helt klart at Elite 2 skal selges inn 😛 Men likevel så gir jo innlegget en fin pekepinn på hva forskjellene er. Lettere å vite hvilken vogn du ser på neste gang du er i butikken. 😅 Anonymkode: 8f526...0d4 1
mingrid Skrevet 2. juli 2020 #891 Skrevet 2. juli 2020 Takk for svar, AB over her! Den bloggen var veldig kjekk å vite om 🤗🥳 Noen som vet om liggedel/vognbag til baby jogger city elite kan brukes på chassiset til baby jogger city elite 2? Evt. om noen andre av Baby joggers bagger kan brukes på city elite 2-chassis?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #892 Skrevet 3. juli 2020 9 timer siden, mingrid skrev: Takk for svar, AB over her! Den bloggen var veldig kjekk å vite om 🤗🥳 Noen som vet om liggedel/vognbag til baby jogger city elite kan brukes på chassiset til baby jogger city elite 2? Evt. om noen andre av Baby joggers bagger kan brukes på city elite 2-chassis? Tror ikke du kan mikse vognbag mellom versjon 1 og 2. Men samme vognbag passer på flere modeller. Vognbag for elite 2 passer også på city mini 2 (ganske sikker, men dobbeltsjekk før du evt kjøper). Anonymkode: 69bc3...2ff 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #893 Skrevet 3. juli 2020 Hva er forskjellen på Bugaboo Fox 2 og Donkey 3, annet enn at sistnevnte kan brukes med to barn om gangen? Anonymkode: a3961...132
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #894 Skrevet 3. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er forskjellen på Bugaboo Fox 2 og Donkey 3, annet enn at sistnevnte kan brukes med to barn om gangen? Anonymkode: a3961...132 Donkey mindre og smalere i setet, tror jeg, siden den er dobbeltvogn som du sier. Anonymkode: 8f526...0d4
spenol Skrevet 4. juli 2020 #895 Skrevet 4. juli 2020 Beemoo Shade sportsvogn, er den ergonomisk? Ser den er superbillig. Trenger å prøve en ergonomisk til baby som ikke liker å ligge flatt
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #896 Skrevet 5. juli 2020 18 timer siden, spenol skrev: Beemoo Shade sportsvogn, er den ergonomisk? Ser den er superbillig. Trenger å prøve en ergonomisk til baby som ikke liker å ligge flatt den er flat. Ligger bilde av liggestillingen på Jollyroom Anonymkode: 8f526...0d4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #897 Skrevet 5. juli 2020 På 28.6.2020 den 19.43, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer denne vognen, men den er ikke utstilt noe sted i nærområdet så får ikke sett på den i virkeligheten. Er det mulig å låse hjulet fremme dersom man ønsker det? Har du hatt bagdelen? Dersom Du har det, er den liten? (Jeg syns den ser litt liten ut på bilder, venter vinterbaby så trenger litt plass 😅) Anonymkode: adb1b...7fe Jeg har den, for å bruke den som "tur i skogen"-vogn frem til babyen er stor nok til jogging, og som joggevogn etterpå. Man kan låse fremhjulet. Og bagen er bitteliten. Jenta mi er liten for alderen, hun har nok plass nå som hun er nesten 4 mnd (55 cm og så vidt 5 kg), men det hadde blitt trangt med vinterpose og mer klær oppi. Jeg tviler sterkt på at hun får plass i bagen til høsten, men da er hun jo uansett 6 mnd. Bagen er veldig mye mindre enn bagen på Bugaboo Buffalo, f.eks. Jeg ville uansett ikke hatt den som eneste vogn (om jeg ikke bar mye), da selve vogna er veldig stor. Den funger ypperlig som turvogn, men er alt for stor for å ha med i butikker, kjøpesenter, t-banen osv. Jeg bærer i sjal alle sånne steder, og derfor trenger vi ingen annen vogn, men om man bruker vogn på buss etc. eller skal ha den med på shopping, blir den for stor. Det er også bare så vidt vi får den med oss i bilen (e-Golf), den tar opp all bagasjeplassen og er veldig bred. Selv om vi tar av hjulene og gjør bagen flat, får vi ingenting annet inn i bagasjerommet når vi har med vogna. Som turvogn er jeg superfornøyd med den, forøvrig. Den er digg å trille, veier lite og er stabil. Synes kalesjen på bagen er litt for kort, men det er til å leve med. Anonymkode: 5955c...f2e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #898 Skrevet 5. juli 2020 O'store vognorakler. Enkel måte å se forskjell på Bugaboo cameleon 1,2 og 3? Og er det sånn at tilbehør til Bugaboo Fox fungerer på cameleon 3? Anonymkode: 6b717...6ce
Sariou Skrevet 6. juli 2020 #899 Skrevet 6. juli 2020 Hvilke små triller finnes hvor jeg kan ha barnet mot meg hele tiden?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #900 Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, Sariou skrev: Hvilke små triller finnes hvor jeg kan ha barnet mot meg hele tiden? Bugaboo ber ihvertfall. Nysgjerrig på om det finnes noen billigere alternativer, så må følge med på det selv 😊 Anonymkode: 6b717...6ce
Fremhevede innlegg