Gå til innhold

Samboer og kollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en samboer som jobber med en dame som viser han mye oppmerksomhet. eksempler er at hun sier han er hennes «jobb kjæreste» og deler informasjon om sitt sexliv. Hun har også typiske kjælenavn, som kjære og søt osv. 

 

Er jeg hårsår som syns dette er ubehagelig? Han vil ikke gjøre noe med det fordi han ikke vil det skal bli krangling, men jeg syns ikke det er så ok lenger... 

Anonymkode: ebf39...e43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ok under noen omstendigheter. Ærlig talt. Be han sette tydelig grense eller bytte kollega 

Anonymkode: 7fd09...412

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han skille mellom jobb og privatliv, altså ikke fortelle deg hva som skjer på jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ok. Min eks holdt på slik, viste seg at de hadde et forhold (og lå sammen på jobb😏). 

Anonymkode: 826f9...b96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, FrodeF skrev:

Be han skille mellom jobb og privatliv, altså ikke fortelle deg hva som skjer på jobb.

Så du mener selve situasjonen hadde vært ok om jeg ikke visste? 

 

ts

Anonymkode: ebf39...e43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er litt på grensa for å være ærlig. Vet om ei som holdt på sånn med en kollega på min forrige arbeidsplass. Hun fortalte at om han hadde vært singel så var hun overbevist om at det hadde blitt dem. 

Anonymkode: 9caab...1e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke greit i det hele tatt. Han må si tydelig fra hva som er grensene.

Anonymkode: 6ac5b...e90

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ok. Min eks holdt på slik, viste seg at de hadde et forhold (og lå sammen på jobb😏). 

Anonymkode: 826f9...b96

Hvordan fant du ut det? 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få han til å si ifra. Tror ikke han vil det. 

Anonymkode: ebf39...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker hun går over streken, men jeg synes du skal være glad for at han forteller deg det. Han kunne jo fint holdt det hemmelig. Antageligvis er han litt konfliktsky, samtidig at han vil ha et godt forhold videre til henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fant du ut det? 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få han til å si ifra. Tror ikke han vil det. 

Anonymkode: ebf39...e43

Jeg så dem! Og selv da kom han med løyn og bortforklaringer😒🥴 han hadde aldri sagt i fra selv. Aldri. Han løy til «the bitter end» ;) du må gi et ultimatum. 

Anonymkode: 826f9...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er IKKE greit. Hvem vet om han har vært utro med henne. "jobb kjæresten"? Wow, nei, ikke ok en plass.

Anonymkode: 0e312...bf6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fant du ut det? 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få han til å si ifra. Tror ikke han vil det. 

Anonymkode: ebf39...e43

Du blir kanskje nødt til å snoke på mobilen hans, fordi tvilsomt han vil si ssannheten.

Anonymkode: 0e312...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri godtatt, det får da være grenser. Såpass respekt for deg bør han ha til at han sier ifra til denne dama at dette ikke er OK. 

Anonymkode: dca02...ef5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fant du ut det? 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få han til å si ifra. Tror ikke han vil det. 

Anonymkode: ebf39...e43

Det er jo ganske åpenbart, bare ikke flørt tilbake så blir det så kleint at hu slutter. Da går det gradvis over.

Anonymkode: 1cee5...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min tuller med at den ene kollegaen min er jobbmannen min.. men det er kanskje litt anderledes, jeg både meg og samboer kjenner både kollegaen min og kona hans godt, og det er aldri noe følelser der, som ikke bør være der. Vi snakker selvsagt ikke sexlivet våres heller, men min kollega ofte spørre meg om "er sånn og det greit, kan jeg gjøre sånn" osv, å da har der bare blitt en greie, at det er best å spørre kjærringa på jobben. 

Jeg hadde bedt samboeren min om å slutte å svare på henvendelser som ikke var ok fra kollegaen hans. Jeg hadde ikke snakket med min kollega på fritiden, om det gjorde min samboer usikker. 

Anonymkode: 8cb72...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du blir kanskje nødt til å snoke på mobilen hans, fordi tvilsomt han vil si ssannheten.

Anonymkode: 0e312...bf6

Det er forbudt å snoke på mobilen. #barenevner

Verst er det kanskje at hun bryter tillit for å få tillit. Lite konstruktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...