Gå til innhold

det er helt umulig å nyte livet med derpresjon.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg vet ikke hva jeg vil med livet, helt ærlig. Hele livet har jeg misslykkes i alt. 
En kjæreste vil heller aldri finne meg god nok ..

Anonymkode: fdf5d...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg vet ikke hva jeg vil med livet, helt ærlig. Hele livet har jeg misslykkes i alt. 
En kjæreste vil heller aldri finne meg god nok ..

Anonymkode: fdf5d...dcd

Har du ikke venner? Har du hatt kjæreste? Isåfall så er du ikke så mislykket. Og jeg regner med du har både venner og har hatt kjæreste/r tidligere..

Anonymkode: ab511...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke venner? Har du hatt kjæreste? Isåfall så er du ikke så mislykket. Og jeg regner med du har både venner og har hatt kjæreste/r tidligere..

Anonymkode: ab511...769

Har venner men de bor ikke her jeg bor nå. Har ikke mange venner akkurat, de fleste er bekjente.
Har aldri hatt kjæreste. 

Anonymkode: fdf5d...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Alt jeg har drevet med har gått til helvete. Har skjønt at det er ikke meningen at jeg skal få til noe.

Derfor gir jeg faen i det og lever nå herrens glade dager:-)

Anonymkode: b2998...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Alt jeg har drevet med har gått til helvete. Har skjønt at det er ikke meningen at jeg skal få til noe.

Derfor gir jeg faen i det og lever nå herrens glade dager:-)

Anonymkode: b2998...ec4

så hva jobber du med? 

Anonymkode: fdf5d...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig nyter du ikke livet med depresjon, deri ligger jo egentlig definisjonen på depresjon... Får du noe hjelp for dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er deprimert, men nyter små øyeblikk. Jeg prøver jo å gjøre ting jeg liker, møte venner, osv. Noen ganger er det bare slitsomt, og jeg gleder meg til å komme hjem, andre ganger er det virkelig koselig, og jeg føler da glede der og da. Jeg kan og sitte og kjenne den første vårsolen i ansiktet, og kjenne glede der og da. Og synes jo det er veldig viktig å finne noen øyeblikk med glede, da det kan gi litt håp. 

Anonymkode: 05d5c...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

så hva jobber du med? 

Anonymkode: fdf5d...dcd

Jobber ikke.

Anonymkode: b2998...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, er så deprimert om dagene at jeg gråter av ingenting. Ellers så er jeg for det meste apatisk.

Ingenting gir mening.

Anonymkode: 4bf4a...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har venner men de bor ikke her jeg bor nå. Har ikke mange venner akkurat, de fleste er bekjente.
Har aldri hatt kjæreste. 

Anonymkode: fdf5d...dcd

Neivel så hvorfor flyttet du vekk fra de vennene dine da? Og de "bekjente" som du kaller dem du har vel en viss kontakt med de også regner jeg med.. 

Vær heller glad for at du har folk som bryr seg nok om deg til at de gidder å ha kontakt med deg istedenfor å sitte å deppe over at du har mislykkes i alt for du har tross alt venner.

Anonymkode: ab511...769

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neivel så hvorfor flyttet du vekk fra de vennene dine da? Og de "bekjente" som du kaller dem du har vel en viss kontakt med de også regner jeg med.. 

Vær heller glad for at du har folk som bryr seg nok om deg til at de gidder å ha kontakt med deg istedenfor å sitte å deppe over at du har mislykkes i alt for du har tross alt venner.

Anonymkode: ab511...769

Er ikke sikkert TS flyttet vekk.. Hos meg er det vennene mine som flyttet fra byen. Jeg har kun én venn i denne byen som jeg møter av og til. Bekjente klarer jeg ikke omgjøre til venner av diverse grunner/utfordringer og ikke er de interessert i det heller da de aldri tar kontakt. 

Det eneste jeg har i hverdagen er et ettervernstiltak. Spiller på et gatefotballag hvor vi alle er nyktre rusavhengige, men ut over det er jeg stort sett alene. 

Det er ikke lett å skaffe seg nytt nettverk selv for de som ikke har psykiske, sosiale og økonomiske utfordringer. Så å få det når en sliter med alt dette er helt ufattelig vanskelig. Og grunnen til at mange/de fleste faller tilbake. 

Anonymkode: d74a6...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...