Gå til innhold

Når begynte du å vaske babyklær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når begynte du å vaske babyklær og gjøre det klart? Hvilken uke sånn ca? 

Anonymkode: 23a61...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjorde jeg en dag i permisjonenfør fødselen. Er jo så små klær, så er jo bare en vanlig vask og en ullvask og gjort på en halv dag :)

Anonymkode: 91252...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte vel sånn ca 6 uker før termin. Men kjøpte stadig noe nytt, så ble vasket helt frem til termin for den saks skyld.  Det som ble kjøpt tett på termin, ventet jeg med å vaske til babyen var født, med mindre det måtte tas i bruk fra dag 1.

Anonymkode: 889b1...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du måtte altså lage to tråder om det?

Anonymkode: e8bdc...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke før termin. Det er jo bare snakk om en maskin da, så fort gjort.

Anonymkode: 2f7fc...993

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte ca i uke 35. Siden dette er min første (og hvert enkelt plagg jeg har handlet inn er valgt med den største omhu) var jeg supermiljøfiendtlig og vasket flere små maskiner delt opp etter farger for at ikke noe skulle farge over på første vask🙈 Så tok overraskende lang tid her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du måtte altså lage to tråder om det?

Anonymkode: e8bdc...b22

Ehhhh nei.. det har jeg ikke gjort 

Anonymkode: 23a61...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet nå, i uke 31. Vasker alle klær (kjøpt brukt klespakke i flere størrelser opp, vasker alt på en gang). 

Vasker i tillegg babytepper, dyner, trekk, bilstoltrekk osv. 

Er for tiden sykemeldt og trengte noe å pusle med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehhhh nei.. det har jeg ikke gjort 

Anonymkode: 23a61...864

Så dette her er ikke din tråd nei?

 

 

Anonymkode: e8bdc...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par uker før termin.

Anonymkode: 3287b...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dette her er ikke din tråd nei?

 

 

Anonymkode: e8bdc...b22

Du veit at det kan skje feil og at det opprettes flere tråder på grunn av det sant? 🙄 hvorfor må du svare på den måten egentlig??

Anonymkode: 6f503...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du veit at det kan skje feil og at det opprettes flere tråder på grunn av det sant? 🙄 hvorfor må du svare på den måten egentlig??

Anonymkode: 6f503...780

Fordi du lagde 2 tråder. Man ser klart at den andre tråden ble lagd først og siden du ikke fikk svar der så valgte du å spamme ned forumet.

Anonymkode: e8bdc...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du lagde 2 tråder. Man ser klart at den andre tråden ble lagd først og siden du ikke fikk svar der så valgte du å spamme ned forumet.

Anonymkode: e8bdc...b22

Så absolutt ikke..  jeg ser nå, etter å ha scrollet nedover fordi du så det, at det finnes en tråd til..og ja den et min! Men det er da for f ikke med meningen!! Og om det hadde vært det, hvorfor i all verden sette hele verden på styr for det? Har det så jæææææ stor betydning for deg? Er lørdagskvelden din så lite givende at det gir deg glede og timfredsstillelse? Her har det fra kg sin side eller nettet sin side, jeg vet da søren, skjedd en dobbeltføring for jeg har ikke lagt inn samme tråd to ganger med vilje! Er ikke så veldig viktig for meg å få et svar på dette spørsmål at jeg dobbeltseier det. Hadde det vært et viktig spørsmål så skjønner jeg at man, ved et behov for å få svar fort, kanskje blir litt desperat...men ærlig talt...et spørsmål om klesvask gjør meg ikke så desperat at jeg må dobbeltposte fordi jeg ikke fikk svar innen ti min. Så tenk deg om neste gang før du lirer av deg sånn drit... 

 

 

Og der fikk du kjenne på graviditetshormonene mine også....... men heller ikke de gjør at jeg dobbeltposter med vilje! 

Anonymkode: 23a61...864

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så absolutt ikke..  jeg ser nå, etter å ha scrollet nedover fordi du så det, at det finnes en tråd til..og ja den et min! Men det er da for f ikke med meningen!! Og om det hadde vært det, hvorfor i all verden sette hele verden på styr for det? Har det så jæææææ stor betydning for deg? Er lørdagskvelden din så lite givende at det gir deg glede og timfredsstillelse? Her har det fra kg sin side eller nettet sin side, jeg vet da søren, skjedd en dobbeltføring for jeg har ikke lagt inn samme tråd to ganger med vilje! Er ikke så veldig viktig for meg å få et svar på dette spørsmål at jeg dobbeltseier det. Hadde det vært et viktig spørsmål så skjønner jeg at man, ved et behov for å få svar fort, kanskje blir litt desperat...men ærlig talt...et spørsmål om klesvask gjør meg ikke så desperat at jeg må dobbeltposte fordi jeg ikke fikk svar innen ti min. Så tenk deg om neste gang før du lirer av deg sånn drit... 

 

 

Og der fikk du kjenne på graviditetshormonene mine også....... men heller ikke de gjør at jeg dobbeltposter med vilje! 

Anonymkode: 23a61...864

Herregud ro ned 😂

Anonymkode: e8bdc...b22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk ass.. sorry Ts, man kan ikke spørre eller gjøre noe feil på kg uten å bli halshugget. Det er alltid et rottent eple som må spre gifta si..

jeg har termin til høsten men kommer til å begynne å vaske litt mot slutten av sommeren for da kan det tørkes ute og det lukter ekstra godt 😌

Anonymkode: 6ee85...11d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la klærne til "finvask" etterhvert som de ble kjøpt inn. Vasket fortløpende (men ventet til det var litt å vaske). Vil tro de første plaggene ble vasket rundt uke 25, men det var ikke mye. 2 dager etter jeg fik babyshower var det meste på plass. 2-3 uker før termin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi du lagde 2 tråder. Man ser klart at den andre tråden ble lagd først og siden du ikke fikk svar der så valgte du å spamme ned forumet.

Anonymkode: e8bdc...b22

Og du måtte øydelegge tråden og med avsporing. Vist du ikkje har tenkt å svara på det tema handler om bør du scrolla videre. Heile tråden er eit vrak nå, det er din feil. Prøv å ta til deg kritikken.

Eg vaska alt i uke 35. Sorterte alt i uke 36. Det tok ikkje lang tid :)

 

Anonymkode: a4b95...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig tenkt å skrive noe LANGT mer konstruktivt her.  

Men nå veit jeg ikke om jeg tørr altså. Sannsynligvis en eller annen kødd som mener at det er "feil" svar, uansett hva man skriver. Så kommer det masse kritikk...        

Anonymkode: 86ea6...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...