Gå til innhold

Tips og triks for oss som er utro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg vært med flere som har dame og han ene er vel sånn sett fast. Har hatt 2 stk på snap og for damene er jeg en venn og for øyeblikket ingen trussel. Sier ikke at de ikke mistenker. Disse mennene kommer til meg fordi de ikke får verken nærhet eller sex hjemme. De får heller ikke pratet ut eller føler seg ønsket. Sier ikke dette er rett, men opplevde det selv i mitt forrige forhold. Så jeg kjenner i frustrasjonen og følelsen, og jeg var nesten utro. Det forholdet tok naturlig nok slutt. 

Jeg som den single elskerinna mener jeg ikke har noen å stå til rette for, mannfolka må avslutte. Syns synd på damene, men de må jo se dette her. Men kjærlighet gjør blind. Jeg nyter bare godene de ikke får. Begge damene nekter dem jo sex, så hadde det ikke vært meg, så hadde det jo vært noen andre. 

Han ene kommer stadig innom på spontantur meg og han andre kan jeg finne på å være sjåfør for. Kontakt med begge på snap, men ikke daglig. Å jeg er ei venninne. Er vel egentlig en venner med fordeler greie jeg har med mine. 

Hilsen j31

Anonymkode: 15835...99f

Damene  nekter de sex?😂😂😂 hvor naiv er du egentlig?

Anonymkode: 5e157...a26

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er tråden for taperne, samfunnets subb og avskum. 

Tips: gjør det slutt og vær singel

Anonymkode: 477a1...547

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at dere som har behov for dette må være i veldig kjipe forhold. Jeg og kjæresten min deler alt, snakker om alt, og elsker hverandre dypt. Alt dette gjør at vi unner hverandre å ha det godt og at vi godtar ønsker og fantasier begge har, og i kombinasjon med at vi begge et veldig kåte, kan vi leve et «dobbeltliv», der vi kan ha sex med andre uten at det ødelegger noe mellom oss, men heller gjør forholdet vårt sterkere. Det er så sykt deilig å se typen min knulle fitta til en annen jente, samtidlig som han ser på, og blir kåt av at jeg får blir knullet av pikken til kjæresten hennes, fy faen så deilig!!

Anonymkode: 3ce93...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bli enige med dama om at bare du eller begge to finner seg elsker/elskerinne slik at begge får sex og nærhet? Det ville gjort begge foreldrene likestilt og sikkert i noen lunde samme sinnsstemning hjemme i huset også. Regner med at det er temmelig skjev s.stemning når bare den ene får seg noe og den andre garantert mistenker at det er noe muffens og er nede mentalt av flere grunner i tillegg til dette. Dette går ut over barna igjen da de merker slike alvorlige uenigheter mellom far og mor veldig fort. Barn blir ofte undervurdert og dette er et klassisk eksempel hvor en tror at en gjør barna det beste mens en i realiteten bare skaper en mer utrygg hverdag for barna enn det de hadde før utroskapet.

Å fortsette slik er både naivt og veldig skadelig for familien og da spes barna som allerede er påvirket før utroskapen startet.

Om dere ikke spiller på lag lenger og klarer å finne tilbake til en felles plan for å redde forholdet, så må dere sette dere ned å bli enige om å være adskilt innen sex/nærhet men enige om at det da kan oppleves på annet hold. 

Hvis en virkelig er sammen pga barna så vil det da ha en sjanse til å gå bra. Hvis det blir nedstemt og bortforklart så er dere neppe sammen for barnas skyld. Er dere sammen for barnas skyld i et totalt dødt forhold og tanken er å strekke seg langt for barna så sørger man også for at barna får oppleve begge foreldrene i best mentalt og fysisk skikk. 

Men mange er nok sammen av andre grunner, feige da det er skummelt å bli alene, redde for å være alene, orker ikke tanken på alt arbeidet med fordeling, ordne lån, billån, dele venner som er blitt felles osv....

Men det som nesten alltid er tilfellet er at foreldrene rett og slett velger sine egne egoistiske løsninger pakket inn som 'barnas beste' men det er bare for å kunne fortsette uten å skape store bølger som gir signaler om at noe skjer samtidig som de unngår masse rykter og ubehageligheter og kan fortsette noen lunde som før.

Men håper ikke dette gjelder alle dere som velger å være utro i denne tråden, dere har nok valgt andre løsninger så gjennomtenkt som dere er.

PS: Én manns sidesprang er som regel en annen manns kone.😉

Hva med å bli enige med dama om at bare du eller begge to finner seg elsker/elskerinne slik at begge får sex og nærhet? Det ville gjort begge foreldrene likestilt og sikkert i noen lunde samme sinnsstemning hjemme i huset også. Regner med at det er temmelig skjev s.stemning når bare den ene får seg noe og den andre garantert mistenker at det er noe muffens og er nede mentalt av flere grunner i tillegg til dette. Dette går ut over barna igjen da de merker slike alvorlige uenigheter mellom far og mor veldig fort. Barn blir ofte undervurdert og dette er et klassisk eksempel hvor en tror at en gjør barna det beste mens en i realiteten bare skaper en mer utrygg hverdag for barna enn det de hadde før utroskapet.

Å fortsette slik er både naivt og veldig skadelig for familien og da spes barna som allerede er påvirket før utroskapen startet.

Om dere ikke spiller på lag lenger og klarer å finne tilbake til en felles plan for å redde forholdet, så må dere sette dere ned å bli enige om å være adskilt innen sex/nærhet men enige om at det da kan oppleves på annet hold. 

Hvis en virkelig er sammen pga barna så vil det da ha en sjanse til å gå bra. Hvis det blir nedstemt og bortforklart så er dere neppe sammen for barnas skyld. Er dere sammen for barnas skyld i et totalt dødt forhold og tanken er å strekke seg langt for barna så sørger man også for at barna får oppleve begge foreldrene i best mentalt og fysisk skikk. 

Men mange er nok sammen av andre grunner, feige da det er skummelt å bli alene, redde for å være alene, orker ikke tanken på alt arbeidet med fordeling, ordne lån, billån, dele venner som er blitt felles osv....

Men det som nesten alltid er tilfellet er at foreldrene rett og slett velger sine egne egoistiske løsninger pakket inn som 'barnas beste' men det er bare for å kunne fortsette uten å skape store bølger som gir signaler om at noe skjer samtidig som de unngår masse rykter og ubehageligheter og kan fortsette noen lunde som før.

Men håper ikke dette gjelder alle dere som velger å være utro i denne tråden, dere har nok valgt andre løsninger så gjennomtenkt som dere er.

PS: Én manns sidesprang er som regel en annen manns kone.😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Dette er tråden for taperne, samfunnets subb og avskum. 

Tips: gjør det slutt og vær singel

Anonymkode: 477a1...547

Ingen grunn til å ta av. Det folk ikke vet har de ikke vondt av:-)

Anonymkode: 56e9a...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen grunn til å ta av. Det folk ikke vet har de ikke vondt av:-)

Vurdere det, er det bedre sex?

Anonymkode: 3c1fb...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vurdere det, er det bedre sex?

Sikkert individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert individuelt.

Er jo en tanke siden alle på kg er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...