AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #221 Del Skrevet 1. juni 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Her har det nylig blitt oppdaget å konen har kommet med trusler mot meg. Men hun vet hvor jeg bor å det er nå gått en uke at det har skjedd noe. Hun har det nok bare i kjeften. Har også møtt på henne på senteret når sønnen min var med,hun verken sa eller gjorde noe. Eneste var drepende blikk men det overlever jeg Vi bor på ett lite sted så vi kommer ofte til å møte på hverandre,hun får det travelt om hun skal lage ett helvete hver gang vi møtes tilfeldig Anonymkode: 8a5d3...2cd Ja, dette er jo bare å le av. Når noen skal se på deg på en måte som at de ville drepe deg, og så skjer det ingenting😂 Gjør de bare patetiske. "Se hvor stygt jeg stirrer på deg" liksom😂 Anonymkode: 56e9a...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #222 Del Skrevet 1. juni 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi det 6 måneder til, litt alkohol på en forretningsreise eller egenferie, tre komplimenter som du smelter av så er du med i klubben. Anonymkode: 25d91...51c Jeg drikker ikke alkohol og drar ikke på egenferie da jeg har flere barn. Før denne elleve måneders tørke var en periode på to år der jeg ikke hadde sex. Komplimenter hører jeg jevnlig. Fortsatt ikke utro. Anonymkode: ba69a...738 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #223 Del Skrevet 1. juni 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg drikker ikke alkohol og drar ikke på egenferie da jeg har flere barn. Før denne elleve måneders tørke var en periode på to år der jeg ikke hadde sex. Komplimenter hører jeg jevnlig. Fortsatt ikke utro. Anonymkode: ba69a...738 Du har tydeligvis funnet din Soulmate da, med null til ingenting sexuelle behov. Eller så har mannen din hatt seg med en annen mann eller kvinne uten din viten... Anonymkode: 25d91...51c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 1. juni 2019 #224 Del Skrevet 1. juni 2019 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #225 Del Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har tydeligvis funnet din Soulmate da, med null til ingenting sexuelle behov. Eller så har mannen din hatt seg med en annen mann eller kvinne uten din viten... Anonymkode: 25d91...51c Jeg har masse behov for sex. Men min mann tenner ikke på meg. Og har ikke behov for sex. Jeg synes det er svært vanskelig og lider under sølibatet. Men jeg er likevel ikke utro, fordi jeg har moral. Du vet, noe som skiller oss fra dyr. Anonymkode: ba69a...738 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #226 Del Skrevet 1. juni 2019 Kvinne, gift, har ikke hatt sex med mannen på over 14 år. Har av og til hatt sex med menn jeg har truffet over nettet de to siste årene. No feelings involved. Og treffer menn kun én gang nettopp for å holde sexpartnere på avstand følelsesmessig. Anonymkode: ea2f6...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #227 Del Skrevet 1. juni 2019 Unike passord på alle PCer, mobil, nettbrett osv. Unngå ansiktsidentifisering, lett å omgå. På datamaskiner kan du også lage gjestebrukere med begrenset tilgang til systemet. Automatisk skjermlås etter x antall minutter Meldingsapp med passordlås hvis du låner bort telefonen (sjekk ut Signal. Har muligheter for kryptering. Skru av historikk i nettleser. Dette begrenser brukeopplevelsen på internett på noen sider så anbefaler å ha en ekstra browser. (En til sikker og en til vanlig bruk) Eventuelt bruk gode gamle incognito/private window som de fleste browsers har i dag. Finnes også apps og addons til browser som sletter automatisk etter browseren blir lukket. Utveksler dere bilder og video sørg for å ha en kryptert 'container' du kan ha filene i. (Veracrypt) Kryptere en hel disk er mistenksomt og vanskelig å skjule. Husk å skru på auto dismount on screen lock og etter x antall minutter. Er du ekstra paranoid og hen er datakyndig kan du også bruke VPN for å skjule nettsider du besøker fra å dukke opp i en eventuell log i ruteren. (Hen ser trafikk til VPN server, men ikke hvor ferden gikk videre) https://www.privateinternetaccess.com https://nordvpn.com/ Anonymkode: eb9ab...93c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #228 Del Skrevet 2. juni 2019 Jeg er kvinne. Jeg syns mange menn er rett og slett dumme når de er utro, spesielt når de er i midtlivskrisen. Begynner han plutselig trene mye, være ekstra nøye med kroppspleie, veldig opptatt med mobilen og vil ikke at noen låner den, ja da er det jo nesten tatovert på panna at han er utro. - Jeg velger menn som er i forhold og har mye å tape. Får jeg inntrykk at de vil ut av ekteskap og jeg skal gi dem motivasjon til det styrer jeg unna. Jeg vil ikke være homewrecker eller at noen ødelegger mitt ekteskap. Jeg er ute etter sex og ingenting annet. - Helst ingen fra hjembyen. - Ingenting varig, maks 3 måneder. - Kan godt ha fine samtaler men jeg unngår dele personlig informasjon. - Ingen bilder. - Ikke kontakt på sosiale media. Er utro pga sex, ikke underholdning i hverdagen. Trenger ikke sexprat, oppvarming, dickpic eller kontakt utover avtale hvor og når vi treffes neste gang. Som regel sms, den blir slettet umiddelbar etter jeg har lest den. Kontakten har navn FAU. - Ved ONS oppgir jeg ofte falsk navn og/eller telefonnummer. - Jeg bruker ikke kort i hverdagen slik at det er helt normalt at jeg tar ut og bruker kontanter. - Bruker alltid kondom. - Har en liten flaske med min egen dusjsåpe i sminkepungen i veska. Etter en heftig runde blir det kjapp dusj, hestehale og litt sminke. Ikke vask håret, det tar mye tid og det er veldig påfallende. - Iblant må jeg lyve. Da er det viktig å lyve smart. Alltid ha en smule sannhet i det, og ekstremt viktig å huske løgnen. Klarer man ikke det, ikke kom i situasjonen der man må lyve. - Begrens tiden. Med mindre jeg er på jobbreise blir det ikke overnatting eller mange timer. Skal jeg møte elskeren varmer jeg opp med litt erotisk litteratur slik at jeg kommer i rett stemning. Da kan man gå rett over til sengeaktivitet. - Det viktigste: Hold kjeft! Anonymkode: a06b7...be4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #229 Del Skrevet 2. juni 2019 On 5/25/2019 at 6:10 PM, AnonymBruker said: Så vidt meg bekjent er det å være notorisk utro uten å ha noen form for anger et av flere tegn på psykopat. Å si at det er bedre enn å splitte opp en familie er bare en skitten unnskyldning for at de ikke klarer å tenke lengre og for å setter sine behov foran alle andres. Jeg tror vi kan senke skuldrene, da disse menneskene er alt annet enn friske. Håper inderlig en dag partneren deres ser dette før de blir helt ødelagt. Anonymkode: 66497...2c3 Samme med han i tråden som oppfordret til direkte gaslightning (at den bedratte skal tro hun er gal). Nyttig verktøy som er hyppig brukt av narsissister. Kjenner lusa på gangen i denne tråden.. Anonymkode: 1a3dc...765 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. juni 2019 #230 Del Skrevet 3. juni 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg velger menn som er i forhold og har mye å tape. Får jeg inntrykk at de vil ut av ekteskap og jeg skal gi dem motivasjon til det styrer jeg unna. Jeg vil ikke være homewrecker eller at noen ødelegger mitt ekteskap. Jeg er ute etter sex og ingenting annet. Sikkert et teit og idiotisk spørsmål, men hvorfor må mannen du skal ligge med absolutt være i et forhold? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #231 Del Skrevet 3. juni 2019 22 minutter siden, waco skrev: Sikkert et teit og idiotisk spørsmål, men hvorfor må mannen du skal ligge med absolutt være i et forhold? Det står jo der. Han har like mye å tape som henne, og det blir en likevekt i forholdet. Jeg som singel mann, som roter med gift kvinne kan jo lage mye trøbbel for henne, uten at det går spesielt mye ut over meg. Anonymkode: 6ec2a...2b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #232 Del Skrevet 3. juni 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne. Jeg syns mange menn er rett og slett dumme når de er utro, spesielt når de er i midtlivskrisen. Begynner han plutselig trene mye, være ekstra nøye med kroppspleie, veldig opptatt med mobilen og vil ikke at noen låner den, ja da er det jo nesten tatovert på panna at han er utro. - Jeg velger menn som er i forhold og har mye å tape. Får jeg inntrykk at de vil ut av ekteskap og jeg skal gi dem motivasjon til det styrer jeg unna. Jeg vil ikke være homewrecker eller at noen ødelegger mitt ekteskap. Jeg er ute etter sex og ingenting annet. - Helst ingen fra hjembyen. - Ingenting varig, maks 3 måneder. - Kan godt ha fine samtaler men jeg unngår dele personlig informasjon. - Ingen bilder. - Ikke kontakt på sosiale media. Er utro pga sex, ikke underholdning i hverdagen. Trenger ikke sexprat, oppvarming, dickpic eller kontakt utover avtale hvor og når vi treffes neste gang. Som regel sms, den blir slettet umiddelbar etter jeg har lest den. Kontakten har navn FAU. - Ved ONS oppgir jeg ofte falsk navn og/eller telefonnummer. - Jeg bruker ikke kort i hverdagen slik at det er helt normalt at jeg tar ut og bruker kontanter. - Bruker alltid kondom. - Har en liten flaske med min egen dusjsåpe i sminkepungen i veska. Etter en heftig runde blir det kjapp dusj, hestehale og litt sminke. Ikke vask håret, det tar mye tid og det er veldig påfallende. - Iblant må jeg lyve. Da er det viktig å lyve smart. Alltid ha en smule sannhet i det, og ekstremt viktig å huske løgnen. Klarer man ikke det, ikke kom i situasjonen der man må lyve. - Begrens tiden. Med mindre jeg er på jobbreise blir det ikke overnatting eller mange timer. Skal jeg møte elskeren varmer jeg opp med litt erotisk litteratur slik at jeg kommer i rett stemning. Da kan man gå rett over til sengeaktivitet. - Det viktigste: Hold kjeft! Anonymkode: a06b7...be4 Takk for fint innlegg. Her er det masse nyttige tips og råd. Hvor søker du disse personene du vil ha deg med? Anonymkode: 25d91...51c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #233 Del Skrevet 3. juni 2019 For en sjarmerende gjeng som skryter av sin umoral. Anonymkode: 13ee5...045 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. juni 2019 #234 Del Skrevet 3. juni 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en sjarmerende gjeng som skryter av sin umoral. Anonymkode: 13ee5...045 Det er jo en lykke da, - å gjøre hva en vil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #235 Del Skrevet 3. juni 2019 3 timer siden, waco skrev: Sikkert et teit og idiotisk spørsmål, men hvorfor må mannen du skal ligge med absolutt være i et forhold? Nå er det jo ikke sånn at jeg har gått bevisst etter en gift mann,ting hadde jo vært så mye lettere med en mann som var singel istedet. Men vi hadde veldig god seksuell kjemi mellom oss å ble til at vi var knullevenner noen månender før konen fikk vite det. Neste gang velger jeg en singel knullevenn,så mye lettere å forholde seg til. Anonymkode: 8a5d3...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #236 Del Skrevet 3. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå er det jo ikke sånn at jeg har gått bevisst etter en gift mann,ting hadde jo vært så mye lettere med en mann som var singel istedet. Men vi hadde veldig god seksuell kjemi mellom oss å ble til at vi var knullevenner noen månender før konen fikk vite det. Neste gang velger jeg en singel knullevenn,så mye lettere å forholde seg til. Anonymkode: 8a5d3...2cd Sorry var ikke meg du svarte;jeg son leste feil. Anonymkode: 8a5d3...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. juni 2019 #237 Del Skrevet 3. juni 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det jo ikke sånn at jeg har gått bevisst etter en gift mann,ting hadde jo vært så mye lettere med en mann som var singel istedet. Men vi hadde veldig god seksuell kjemi mellom oss å ble til at vi var knullevenner noen månender før konen fikk vite det. Neste gang velger jeg en singel knullevenn,så mye lettere å forholde seg til. Anonymkode: 8a5d3...2cd Ja det er vel enklere å forholde seg til en enn til flere. Jeg er full av beundring over dere som får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #238 Del Skrevet 3. juni 2019 Har noen noen tips om hvor en kan finne en elskerinne på nett? Tinder osv. med eget bilde blir for risikabelt. Anonymkode: 6221b...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #239 Del Skrevet 3. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen noen tips om hvor en kan finne en elskerinne på nett? Tinder osv. med eget bilde blir for risikabelt. Anonymkode: 6221b...65b Cupido club. Men det er vanskelig som mann, fordi det er så mange menn per kvinne der, at kvinnene ikke orker å svare til alle. Anonymkode: ea2f6...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #240 Del Skrevet 3. juni 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen noen tips om hvor en kan finne en elskerinne på nett? Tinder osv. med eget bilde blir for risikabelt. Anonymkode: 6221b...65b Jeg trenger en ny knullevenn Anonymkode: 8a5d3...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå