wintergirl Skrevet 31. mai 2019 #201 Del Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun kastet han ut for så å ta han tilbake etter bare en uke.. Anonymkode: 8a5d3...2cd Usj da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #202 Del Skrevet 31. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Av dere som styrer bevisst på med utroskap, har dere noen tenkt over hva utfallet blir hvis dere blir oppdaget? F. Eks sjalusidrap? Ikke for å spore helt av, men tenker det kan bli et tema hvis vedkommende føler seg så sviktet å trakket på at rullegardinen går ned.. Anonymkode: 26f6f...6d3 Her har det nylig blitt oppdaget å konen har kommet med trusler mot meg. Men hun vet hvor jeg bor å det er nå gått en uke at det har skjedd noe. Hun har det nok bare i kjeften. Har også møtt på henne på senteret når sønnen min var med,hun verken sa eller gjorde noe. Eneste var drepende blikk men det overlever jeg Vi bor på ett lite sted så vi kommer ofte til å møte på hverandre,hun får det travelt om hun skal lage ett helvete hver gang vi møtes tilfeldig Anonymkode: 8a5d3...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #203 Del Skrevet 31. mai 2019 Her skal folk ha både i poser og sekk.. Grådigheten når ingen grenser når man ikke har noe sjel! Er det noe jeg misliker mest på denne jorda så er det utro mennesker! Anonymkode: fdc9e...db8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #204 Del Skrevet 31. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her skal folk ha både i poser og sekk.. Grådigheten når ingen grenser når man ikke har noe sjel! Er det noe jeg misliker mest på denne jorda så er det utro mennesker! Anonymkode: fdc9e...db8 Ikke så rart menn er utro om det er flere år siden sist de hadde sex,så ekteskapet er så heftig at han gruer seg til å dra hjem. Anonymkode: 8a5d3...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondine Skrevet 31. mai 2019 #205 Del Skrevet 31. mai 2019 Avslutt forholdet i steden. Herregud så tragisk!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvepp Skrevet 31. mai 2019 #206 Del Skrevet 31. mai 2019 Akkurat nå, Blondine skrev: Avslutt forholdet i steden. Herregud så tragisk!!! Når du har vært gift i 17 år og har 4 barn så er det kanskje ikke så lett.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #207 Del Skrevet 31. mai 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har det nylig blitt oppdaget å konen har kommet med trusler mot meg. Men hun vet hvor jeg bor å det er nå gått en uke at det har skjedd noe. Hun har det nok bare i kjeften. Har også møtt på henne på senteret når sønnen min var med,hun verken sa eller gjorde noe. Eneste var drepende blikk men det overlever jeg Vi bor på ett lite sted så vi kommer ofte til å møte på hverandre,hun får det travelt om hun skal lage ett helvete hver gang vi møtes tilfeldig Anonymkode: 8a5d3...2cd Man går vel sjeldent løs på folk verbalt eller fysisk på et senter hvis man er litt oppegående.. Og ofte sklir det jo over av seg selv etter en tid, muligens ryktet har spredd seg på bygda om deg.. Men men til poenget.. Man vet jo aldri hvem man treffer og hvordan en som er bedratt vil reagere, er ikke sikkert de gir uttrykk for reaksjon en gang før enn det smeller.. Finnes nok av volds og drapssaker pga utroskap her til lands.. Som oftest kjenner man jo ikke vedkommendes partner en gang, så hva får dere til å være så trygge på at dere ikke vil få noe i retur annet enn stygge blikk? Anonymkode: 26f6f...6d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #208 Del Skrevet 31. mai 2019 Det beste tipset dere utro jævler får, er å bli singel. Anonymkode: 44f22...5fd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondine Skrevet 31. mai 2019 #209 Del Skrevet 31. mai 2019 14 minutter siden, Kvepp skrev: Når du har vært gift i 17 år og har 4 barn så er det kanskje ikke så lett.. Var samboer lengre enn det, men jeg gikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 31. mai 2019 #210 Del Skrevet 31. mai 2019 Det beste tipset er vel å reflektere litt rundt hva som skjer. Det helt typiske er jo å tenke at alt går bra, det betyr ingenting, og så plutselig er det følelser likevel. Det er mitt fremste tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #211 Del Skrevet 31. mai 2019 Blir direkte kvalm av å lese denne tråden.. Hvordan kan noen være så ondskapsfulle å gå bak ryggen på partneren på denne måten? Synes unnskyldningen «jeg gjør det for barna» blir for tynn altså. Man bedrar da ikke moren/faren til barna, for å holde sammen med moren/faren, for barnas skyld? Selvom om den ene har en mistanke, kan det svike ødelegge forferdelig mye for en person. De kan få problemer med å stole på folk senere, noe jeg kan si av erfaring. Hvis du føler at forholdet er dødt, er det mye bedre å gå. Istedenfor å holde den andre personen for narr. Anonymkode: 3eca8...f08 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #212 Del Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man går vel sjeldent løs på folk verbalt eller fysisk på et senter hvis man er litt oppegående.. Og ofte sklir det jo over av seg selv etter en tid, muligens ryktet har spredd seg på bygda om deg.. Men men til poenget.. Man vet jo aldri hvem man treffer og hvordan en som er bedratt vil reagere, er ikke sikkert de gir uttrykk for reaksjon en gang før enn det smeller.. Finnes nok av volds og drapssaker pga utroskap her til lands.. Som oftest kjenner man jo ikke vedkommendes partner en gang, så hva får dere til å være så trygge på at dere ikke vil få noe i retur annet enn stygge blikk? Anonymkode: 26f6f...6d3 Hun virket i så ustabilt humør på sms at jeg hadde kanskje trodd at hun kom til å slå til meg eller skjelle meg huden full så alle rundt hørte det. Men det har jo gått en uke nå så mulig hun klarer å tenke mer fornuftig enn visst jeg hadde møtt på hun samme dag hun fikk vite det det. Vi kan jo selvsagt aldri vite hvordan konen kommer til å reagere, men tror de fleste bare tenker at dette blir aldri oppdaget uansett. Anonymkode: 8a5d3...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #213 Del Skrevet 31. mai 2019 Du gjør deg selv og ungene dine en tjeneste av å gå ifra konen din. Barn skal lære hva kjærlighet er og du er deres rollemodell. Hvis det ikke er noen kjærlighet og nærhet lenger med din kone, så vil du bli mer lykkelig av å bryte ut. Livet er hardt noen ganger, men man må ha det litt kjipt for å ha det bra. Jeg vil først anbefale deg å snakke med din kone om ditt behov for nærhet og at du har begynt å drømme om andre damer i fantasien. Fordi du ikke lenger forbinder henne i dine sextanker. Hun nå forså det. Hvia dette kun er en tørr periode, at hun må vente litt før hun er klar. Da er det din jobb som mann å klare å vente på henne, ellers er du ikke voksen enda. Vi må av og til ofre litte granne i livet og som barn lærer man å vente. Men det kommer ann på situasjonen din som sagt. Dere kan ikke være i ett forhold uten sexliv, det er faktisk viktig i ett forhold. Da jeg gikk på p piller mistet jeg gradvis sexlysten og vi hadde plutselig veldig sjeldent sex. Det gikk ut over forholdet faktisk. Jeg sluttet med p piller og nå har vi deilig sex flere ganger i uken. - kvinne 29 Anonymkode: 3a532...273 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #214 Del Skrevet 1. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du gjør deg selv og ungene dine en tjeneste av å gå ifra konen din. Barn skal lære hva kjærlighet er og du er deres rollemodell. Hvis det ikke er noen kjærlighet og nærhet lenger med din kone, så vil du bli mer lykkelig av å bryte ut. Livet er hardt noen ganger, men man må ha det litt kjipt for å ha det bra. Jeg vil først anbefale deg å snakke med din kone om ditt behov for nærhet og at du har begynt å drømme om andre damer i fantasien. Fordi du ikke lenger forbinder henne i dine sextanker. Hun nå forså det. Hvia dette kun er en tørr periode, at hun må vente litt før hun er klar. Da er det din jobb som mann å klare å vente på henne, ellers er du ikke voksen enda. Vi må av og til ofre litte granne i livet og som barn lærer man å vente. Men det kommer ann på situasjonen din som sagt. Dere kan ikke være i ett forhold uten sexliv, det er faktisk viktig i ett forhold. Da jeg gikk på p piller mistet jeg gradvis sexlysten og vi hadde plutselig veldig sjeldent sex. Det gikk ut over forholdet faktisk. Jeg sluttet med p piller og nå har vi deilig sex flere ganger i uken. - kvinne 29 Anonymkode: 3a532...273 Dette innlegget bærer preg av at du ikke du ikke er voksen enda. Alle dine logiske slutninger er basert på et relativt ungt par, som har vært sammen i noen år, men ikke innehar den forståelsen, erfaringen og kunnskapen på hva som skjer med hodet og kroppen når man nærmer seg førti pluss, og har vært i lag i det dobbelte av det dere har vært. Sagt på en annen måte, for 15 år siden ville nok jeg også ha sagt det samme som du. I dag ser jeg det helt annerledes. Mvh, TS Anonymkode: 25d91...51c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #215 Del Skrevet 1. juni 2019 På 25.5.2019 den 21.03, AnonymBruker skrev: Alt er så jævla enkelt i teorien, når ikke du står opp i suppa sjøl. Anonymkode: cb2e9...fbb Vi har stått opp i suppa selv. Jeg er i den suppa akkurat nå. Gift med en mann som ikke tenner på meg lenger. Er ikke utro for det. Venter til jeg kan gå fra ham, og da vil jeg skaffe meg en annen sexpartner. Har også blitt utsatt for utroskap i alle mine forhold. Det er noe av det jævligste jeg har vært med på. Anonymkode: ba69a...738 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #216 Del Skrevet 1. juni 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har stått opp i suppa selv. Jeg er i den suppa akkurat nå. Gift med en mann som ikke tenner på meg lenger. Er ikke utro for det. Venter til jeg kan gå fra ham, og da vil jeg skaffe meg en annen sexpartner. Har også blitt utsatt for utroskap i alle mine forhold. Det er noe av det jævligste jeg har vært med på. Anonymkode: ba69a...738 Utsatt for utroskap i ALLE MINE forhold? Statistisk sett så vil man oppleve å bli ført bak lyset, eller være den som fører noen bak lyset 1 eller 2 ganger i livet. Blir du det hver gang, vel da ville jeg gått og sett meg selv i speilet og lurt på hva som feiler meg, min opptreden/oppførsel, stilt spørsmålet hvorfor er det slik, kan årsaken til at partnerne min er utro mot meg gang etter gang være meg selv. Anonymkode: 25d91...51c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #217 Del Skrevet 1. juni 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke så rart menn er utro om det er flere år siden sist de hadde sex,så ekteskapet er så heftig at han gruer seg til å dra hjem. Anonymkode: 8a5d3...2cd Jeg er kvinne, og det er elleve måneder siden jeg hadde sex med mannen. Fortsatt ikke utro. Anonymkode: ba69a...738 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #218 Del Skrevet 1. juni 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utsatt for utroskap i ALLE MINE forhold? Statistisk sett så vil man oppleve å bli ført bak lyset, eller være den som fører noen bak lyset 1 eller 2 ganger i livet. Blir du det hver gang, vel da ville jeg gått og sett meg selv i speilet og lurt på hva som feiler meg, min opptreden/oppførsel, stilt spørsmålet hvorfor er det slik, kan årsaken til at partnerne min er utro mot meg gang etter gang være meg selv. Anonymkode: 25d91...51c Har gått til psykolog lenge, og nei, ikke min skyld i det hele tatt. Med alle forhold mener jeg tre stk. Anonymkode: ba69a...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #219 Del Skrevet 1. juni 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, og det er elleve måneder siden jeg hadde sex med mannen. Fortsatt ikke utro. Anonymkode: ba69a...738 Gi det 6 måneder til, litt alkohol på en forretningsreise eller egenferie, tre komplimenter som du smelter av så er du med i klubben. Anonymkode: 25d91...51c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #220 Del Skrevet 1. juni 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har gått til psykolog lenge, og nei, ikke min skyld i det hele tatt. Med alle forhold mener jeg tre stk. Anonymkode: ba69a...738 Javel, ok 🤪 Anonymkode: 25d91...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå