Gjest Impressa Skrevet 28. mai 2019 #141 Del Skrevet 28. mai 2019 59 minutter siden, Kontorotta skrev: Huff, så kjedelig tråden ble. Her tenkte jeg de utro skulle få dele sine erfaringer. Komme med tips. Så kunne alle oss andre som ikke har planer om å være utro, hente inn tips om hvordan avsløre eventuell utroskap. Av og til lønner det seg å bare sitte helt stille og lytte. 👏😁 Læring og underholdning! Nå tror jeg at vi egentlig ikke skal overvurdere hvor mye klokere vi hadde blitt, det meste er nok oppspinn 🤫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #142 Del Skrevet 28. mai 2019 Utroskap er selvsagt ikke ideelt. Men jeg tenker at om man skjuler utroskapen så bryr man seg i hvert fall nok om kona at man ikke ønsker å såre henne. Anonymkode: 9dbe6...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #143 Del Skrevet 28. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utroskap er selvsagt ikke ideelt. Men jeg tenker at om man skjuler utroskapen så bryr man seg i hvert fall nok om kona at man ikke ønsker å såre henne. Anonymkode: 9dbe6...805 Tenker nok heller at det er for å unngå krangel evt brudd enn dårlig samvittighet. Muligens en kombinasjon for de som har en. Anonymkode: 9d62f...e78 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 28. mai 2019 #144 Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) På 25.5.2019 den 16.55, AnonymBruker skrev: Et tips, bruk energien på å fikse forholdet i stede for å være utro. Patetisk! 73 likes tar ikke feil😂 selv cuckold-par godtar ikke utroskap🙊 Endret 28. mai 2019 av museslikker69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #145 Del Skrevet 28. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tenker nok heller at det er for å unngå krangel evt brudd enn dårlig samvittighet. Muligens en kombinasjon for de som har en. Anonymkode: 9d62f...e78 Kan godt være. Anonymkode: 9dbe6...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #146 Del Skrevet 28. mai 2019 På 25.5.2019 den 23.04, AnonymBruker skrev: Du skjønner at spetakkelet starter om en ER ÆRLIG😂? Anonymkode: 56e9a...67a Spetakkelet starter ikke om en er ærlig fra starten av. Det er ganske enkelt og det kalles et åpent forhold. Funker for de som liker det, men ikke sikkert du synes det er like fint å leve sammen med noen som kommer ranglende hjem i hytt og pe med en annen manns sperm rennende ned beina.. Anonymkode: 9d62f...e78 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 28. mai 2019 #147 Del Skrevet 28. mai 2019 1 time siden, Kontorotta skrev: Huff, så kjedelig tråden ble. Her tenkte jeg de utro skulle få dele sine erfaringer. Komme med tips. Så kunne alle oss andre som ikke har planer om å være utro, hente inn tips om hvordan avsløre eventuell utroskap. Av og til lønner det seg å bare sitte helt stille og lytte. Ja, når du sier det på den måten. Kanskje til og med noen av partnerene til disse utrofolka sitter og leser denne tråden selv og fatter mistanke🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #148 Del Skrevet 28. mai 2019 Kjedelig tråd😴 Dere kommer jo ikke med noe tips her jo🙄 Anonymkode: da4ef...618 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 28. mai 2019 #149 Del Skrevet 28. mai 2019 På 25.5.2019 den 17.05, AnonymBruker skrev: Jeg reiser en god del selv så jeg slipper å være bekymret for at hun jeg treffer på skal være en bekjent av en bekjent som kjenner... Min kjære. Anonymkode: 25d91...51c Vel, verden er liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #150 Del Skrevet 28. mai 2019 På 25.5.2019 den 23.04, AnonymBruker skrev: Du skjønner at spetakkelet starter om en ER ÆRLIG😂? Anonymkode: 56e9a...67a Nei, ikke spetakkel. Bare at du fritt hadde kunne hatt sex som du vil. Du hadde blitt alene og fri til å pule rundt. Anonymkode: b87e1...ef8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #151 Del Skrevet 28. mai 2019 31 minutter siden, Thyra skrev: Vel, verden er liten... Hehe, det er sant, men det må du ikke fortelle disse folkene her inne🤫 Anonymkode: da4ef...618 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #152 Del Skrevet 29. mai 2019 På 25.5.2019 den 17.19, AnonymBruker skrev: Henger med på denne tråden og håper flere kan gi tips og at de som hater utroskap kan starte sine egne tråder om dette i stedet for å prøve å avspore. Bruker du snapchat og får et smilefjes eller streak du vil bli kvitt eller ikke ønsker at personen skal ligge høyest på listen for sikkerhets skyld, så er det bare å blokkere personen og så kan dere legge hverandre til igjen neste gang dere snappes så er streak og bestevennhjerter borte. Men SMS er jo bedre spør du meg, så lenge den/de i forhold konsekvent sletter SMSene og passer på at meldingene ikke synces med andre devicer hjemme som ipad og mac eller om de lagres i skyen. Lagre personen på et annet navn og slå av varsler på låst skjerm eller sett dem på at bare navnet og ikke forhåndsvisning av meldingen vises. Man har jo også apper som kik o.l, men har du en kjæreste som snoker så er det jo rødt flagg bare å ha den. Andre alternativer for å ha kontakt er tjenester og spill med chatfunksjon, alt fra vipps til wordfeud funker jo. Jeg skulle gjerne hatt tips til steder og møtes når man ikke kan være hjemme hos hverandre. Kan ikke leie hotellrom hver gang, og det trenger ikke være et sted for sex heller, bare et sted man kan være litt alene og snakke privat og kline litt med helt minimal til ingen fare for at noen ser en. Et eget rom på en måte. Som ungene brukte solarium til før hehe. Noen ideer? Anonymkode: 73040...aea Jeg har kjøpt campingvogn som står på fast plass, helt idielt. Der har man alt man trenger Anonymkode: aaefd...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #153 Del Skrevet 29. mai 2019 Beste måten å skjule utroskap på er å holde det "innen familien" jeg og konas lillesøster har hatt et forhold i årevis og begge to ønsker vi at dette er vår hemmelighet. Anonymkode: aaefd...b16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #154 Del Skrevet 29. mai 2019 Har dere et emosjonell bond til deres elsker/elskerinne? Hvordan klarer det? Eller hvordan klarer å ikke ha det? Ikke flere ganger sex, ingen kontakt imellom møter? Tipps ønsket! Jeg tror viktigst er at det foreblir hemmlig, mener at ingen andre kan vite om det. Absolutt ingen. Ingen dirty messages tilgjenglig. Alt slettes. Ingen bilder. Ingen minne. Anonymkode: f953a...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #155 Del Skrevet 29. mai 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere et emosjonell bond til deres elsker/elskerinne? Hvordan klarer det? Eller hvordan klarer å ikke ha det? Ikke flere ganger sex, ingen kontakt imellom møter? Tipps ønsket! Jeg tror viktigst er at det foreblir hemmlig, mener at ingen andre kan vite om det. Absolutt ingen. Ingen dirty messages tilgjenglig. Alt slettes. Ingen bilder. Ingen minne. Anonymkode: f953a...d36 Opp av senga og på med kledan rett etter sexen. Motstå trangen til å bli bedre kjent. Anonymkode: 07401...b33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 29. mai 2019 #156 Del Skrevet 29. mai 2019 På 25.5.2019 den 22.49, AnonymBruker skrev: Det gjør du heller ikke. Det er folk som setter opp barrierer i hodet sitt at utroskap er så forferdelig. Det er ikke det. Anonymkode: 56e9a...67a Utroskap er et svik mot en man i utgangspunktet har lovt troskap i en form eller en annen og en man har vært (kanskje er) veldig glad i. Jo, det er en forferdelig ting. Man fører med viten og vilje en person bak lyset. Men, verden er ikke svart og hvit. Rett og gal. Vi er laget slik at vi kan velge våre moralske veier. Du kan se svart på utroskap som en forferdelig handling som bare svake mennesker gjør. Eller du ser utroskap i gråsonen, du ser (eller burde se i ditt tilfelle?) at utroskap som handling er galt, men gevinsten gjør at risikoen er verdt det, risikoen gjør nok gevinsten høyere av seg selv. Uansett, denne tråden er det beste av to verdener. Jeg føler meg dratt mot intrigene men samtidig rett og slett litt trist fordi jeg har et så pessimistisk syn på kjærligheten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #157 Del Skrevet 29. mai 2019 Er det slik at vi ikke har flere tips og triks for oss som velger å være utro og skal ta en oppsummering? Må føye til mitt lille eventyr I dag Fikk en melding I dag tidlig fra min petit venninne om jeg hadde tid til lunsj hos henne. Å besøke henne byr alltid på utfordringer, hun bor I et kollektiv siden hun er en ung studine. Spurte om hun var alene, eller om roomiene hennes var der også. Fikk til svar 'klar bane', Sees 1130. Fra meg til henne er det mange bekjente som kan se at jeg er på farten, så jeg velger alltid taxi når jeg skal turen til henne. Da er de ekstra pengene jeg har tatt ut hendige.. jeg slår av gps sporing på mobilen, lukker alle programmer, bestiller taxi med telefonen på kontoret og off i go. Etter en time med 'lunsj' og en dusj ber jeg henne ringe etter taxi, taxien betales kontant på tilbaketuren også.. Har omsider kommet hjem til familien, kroppen og hodet er uthvilt, så herlig, behovet er dekket for noen dager enda en gang.. Anonymkode: 25d91...51c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #158 Del Skrevet 29. mai 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at vi ikke har flere tips og triks for oss som velger å være utro og skal ta en oppsummering? Må føye til mitt lille eventyr I dag Fikk en melding I dag tidlig fra min petit venninne om jeg hadde tid til lunsj hos henne. Å besøke henne byr alltid på utfordringer, hun bor I et kollektiv siden hun er en ung studine. Spurte om hun var alene, eller om roomiene hennes var der også. Fikk til svar 'klar bane', Sees 1130. Fra meg til henne er det mange bekjente som kan se at jeg er på farten, så jeg velger alltid taxi når jeg skal turen til henne. Da er de ekstra pengene jeg har tatt ut hendige.. jeg slår av gps sporing på mobilen, lukker alle programmer, bestiller taxi med telefonen på kontoret og off i go. Etter en time med 'lunsj' og en dusj ber jeg henne ringe etter taxi, taxien betales kontant på tilbaketuren også.. Har omsider kommet hjem til familien, kroppen og hodet er uthvilt, så herlig, behovet er dekket for noen dager enda en gang.. Anonymkode: 25d91...51c Glemte å føye til at jeg kler av meg helt Før jeg har kroppskontakt med henne, så ikke hennes ungdommelige parfyme fester seg til klærne, eller at de tilfeldigvis får merker fra sminken hennes. Anonymkode: 25d91...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #159 Del Skrevet 29. mai 2019 Og hun skjønner at alt dette må til og støtter det? Anonymkode: f953a...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #160 Del Skrevet 29. mai 2019 På 26.5.2019 den 2.11, AnonymBruker skrev: Det er her det går galt. Puling med andre eliminerer ikke disse faktorene. Det er bare de som føler seg forsmådd som trekker slike tvangskonklusjoner. Anonymkode: 56e9a...67a Det er jo ikke pulinga som er problemet. Jeg er poly, og har vært i åpne forhold halve livet, og er 100% ok med at partnerene mine puler andre. Men det gjorde da ikke sviket ved utroskap noe mindre, det som ødela var løgnen og bedraget. Hvis du faktisk mener at puling er en så liten sak må du også kunne stå for det, og foreslå et åpent forhold, for dere begge. Ellers er det bare tomme ord og unnskyldninger. Anonymkode: f6602...c77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå