Gå til innhold

Når fikk dere mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 8 uker gravid (7+2) og magen er her 😮 har blitt spirt hundre ganger i dag om keg er gravid.. den ses tydelig. Når fikk dere mage?

Anonymkode: 4ee75...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 12 nå og magen kom rundt uke 7-8 men var så utrolig oppblåst. Er først nå magen har begynt å poppe litt 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen kom ca i uke 25, men den er fortsatt ikke stor. Er nå 27+5 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Baby nr.2 uke 12😂

7DC99EB0-471F-4398-826A-DC6A15727C71.jpeg

Haha, såå fiiin :) min mage er litt mindre, men stor nok 🙈 syntes det var tidlig og alle spør. Har ikke barn fra før. 

Anonymkode: 4ee75...de0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle :) godt det ikke bare er meg. Tenkte bare: er det egentlig mulig? Haha. Men den er der.

Anonymkode: 4ee75...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 7+3 og er definitivt større, selv samboeren min ser det 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye er luft, når du får mål på livmor og knøttet skjønner du det fort 😂 Så hos meg så jeg veldig preggo ut i uke 7 fordi jeg var oppblåst og forstoppet, roet seg så ned og magen er nå mindre men mye hardere i uke 12. Liten bump som jeg greit kan skjule ved å bruke litt tykke gensere eller løse skjorter. Problemet er skinny jeans, der går ikke knappen igjen lengre 🙈 

Anonymkode: 5bdbd...a17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mye oppblåst i første trimester -- så gravid ut på kvelden, men magen var jo borte neste morgen. Det er ikke babymage så tidlig, selv om det absolutt er graviditetsrelatert 😉

Oppblåstheten ble bedre rundt uke 12, babymagen begynte så smått å komme rundt uke 18 eller så, da kunne jeg ikke kneppe de vanlige buksene mine lengre siden livmora var over skambeinet. Begynte å bli synlig for andre rundt uke 22. 

Anonymkode: 7c547...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over halvveis første gang, men rundt uke 16-17 denne gang. Men hadde jo en oppblåst periode i første trimester, følte meg direkte feit i uke fem liksom, selv om det ikke var gravidmage som sådan. Måtte bruke gravidbukser fra uke fem-seks, men de vanlige buksene mine er skinny og har høyt og smalt liv, så det var jo ikke sjans.

Anonymkode: 513b2...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å synes litt etter uke 20, men ingen så jeg var gravid før jeg nærmet meg uke 30. Så i ca uke 34 EKSPLODERTE jeg😂 Vær stolt av kulen din, det er jo så nydelig!! Jeg lengtet lenge etter min! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca uke 17 kunne jeg se det godt, jeg og samboer. Ikke så synlig for andre med mindre jeg gikk med tettsittende gensere. Uke 23 hadde jeg ikke sjans til å skjule den samme hva, da var det ikke lenger noen tvil 😂

Anonymkode: d0d0b...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer meg 14 uker, men ikke noe mage enda. Bruker fint mine vanlige bukser. Gleder meg til den kommer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en veeeldig liten babybump som jeg lett kan skjule enda. Ser helst litt tjukk/oppblåst ut. Er i uke 24, andregangsfødende. Gleder meg virkelig til jeg får tydelig gravidmage 😍

Anonymkode: fd78a...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...