Gå til innhold

Ønsker ikke sex med gravid dame.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Damen er gravid på 4 mnd og vi har hatt sex bare noen få ganger etter at fikk vite om gravididitet. Hun har vært litt dårlig i perioder noe som legger en demper, men mye har også bygget på at jeg ikke er så gira. Slik var det sist gang også. Jeg klarer ikke tanken på å ha sex når det er et foster eller hva en skal kalle det inni der. Hun har masa litt og i kveld sa jeg det at jeg ikke har så lyst på sex når det er baby inni magen.

 

Da ble hun sur og gråt. Tror hun sliter med at vekta har gått opp mye også, og tror at jeg ikke vil ha sex fordi hun er blitt feit. Det hjelper jo ikke på akkurat, men det er ikke hovedgrunnen min. Samtidig så synes jeg det er ned tennende at hun som regel får skikkelig vondt i hodet dagen etterpå.

 

Er dette veldig unormalt? Føler det er d, med reaksjonen hennes. Hadde veldig lite sex sist gang hun var gravid også, muligens litt mere en nå men.

Anonymkode: 1101a...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er selv gravid i 4 mnd, har ikke lagt på meg mye men kroppen er jo i forandring. Og gubben er ikke så keen på sex.. det må jeg jo bare godta! Selv om jeg gjerne skulle hatt sex hele tiden da mange blir kåtere under graviditet, noe som tydeligvis gjelder meg også.. Bare forklar henne rolig hvorfor du ikke føler for det, og si at det ikke er pga henne og vekt. Så kan man jo være nær hverandre uten å ha sex også🙂

Anonymkode: 1f2c8...805

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål, kan babyen få sæd på seg om dere har sex? 

Anonymkode: 0ab09...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er selv gravid i 4 mnd, har ikke lagt på meg mye men kroppen er jo i forandring. Og gubben er ikke så keen på sex.. det må jeg jo bare godta! Selv om jeg gjerne skulle hatt sex hele tiden da mange blir kåtere under graviditet, noe som tydeligvis gjelder meg også.. Bare forklar henne rolig hvorfor du ikke føler for det, og si at det ikke er pga henne og vekt. Så kan man jo være nær hverandre uten å ha sex også🙂

Anonymkode: 1f2c8...805

Så da er vi i alle fall 2 her i landet.

 

Forsøkte rolig men det ble drama ut av det, hvor hun gikk å la seg i sinne.

Anonymkode: 1101a...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det er ett foster der inne eller hva en skal kalle det? Kanskje du skal lese deg litt opp på kvinners anatomi. Ja det er nok helt normalt at gutter som tror de stanger kølla i hodet på fosteret eller hva det nå heter, ikke er så keene på sex. 

Anonymkode: dc8e6...e0f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så da er vi i alle fall 2 her i landet.

 

Forsøkte rolig men det ble drama ut av det, hvor hun gikk å la seg i sinne.

Anonymkode: 1101a...9a3

Forsøk igjen, mange hormoner i sving😅 Viktigste er å være ærlig. 

Anonymkode: 1f2c8...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dumt spørsmål, kan babyen få sæd på seg om dere har sex? 

Anonymkode: 0ab09...ef0

Selvsagt ikke, det hadde vært ekstrem risiko for infeksjoner om babyen lå så ubeskyttet. Babyen ligger inni en fostersekk, som er en slags vanntett pose (den er fylt med vann, så den må være helt tett). Fostersekken ligger i livmora, som er skilt fra skjeden med livmorhalsen. Når man er gravid hovner livmorhalsen opp slik at den blir lukket.

Anonymkode: 202aa...d59

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt ikke, det hadde vært ekstrem risiko for infeksjoner om babyen lå så ubeskyttet. Babyen ligger inni en fostersekk, som er en slags vanntett pose (den er fylt med vann, så den må være helt tett). Fostersekken ligger i livmora, som er skilt fra skjeden med livmorhalsen. Når man er gravid hovner livmorhalsen opp slik at den blir lukket.

Anonymkode: 202aa...d59

I tillegg har man jo også slimproppen som tetter livmorhalsen slik at bakterier osv ikke kommer opp i livmoren. 

Anonymkode: b735c...d5a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damen er gravid på 4 mnd og vi har hatt sex bare noen få ganger etter at fikk vite om gravididitet. Hun har vært litt dårlig i perioder noe som legger en demper, men mye har også bygget på at jeg ikke er så gira. Slik var det sist gang også. Jeg klarer ikke tanken på å ha sex når det er et foster eller hva en skal kalle det inni der. Hun har masa litt og i kveld sa jeg det at jeg ikke har så lyst på sex når det er baby inni magen.

 

Da ble hun sur og gråt. Tror hun sliter med at vekta har gått opp mye også, og tror at jeg ikke vil ha sex fordi hun er blitt feit. Det hjelper jo ikke på akkurat, men det er ikke hovedgrunnen min. Samtidig så synes jeg det er ned tennende at hun som regel får skikkelig vondt i hodet dagen etterpå.

 

Er dette veldig unormalt? Føler det er d, med reaksjonen hennes. Hadde veldig lite sex sist gang hun var gravid også, muligens litt mere en nå men.

Anonymkode: 1101a...9a3

DIN TANKEGANG er unormal!

Dama er gravid så hun SKAL legge på seg 12-16kg dersom hun er normalvektig ved svangerskapets start. 

Det kalles ikke å bli feit, men å være gravid!
 

Anonymkode: f6e53...125

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

DIN TANKEGANG er unormal!

Dama er gravid så hun SKAL legge på seg 12-16kg dersom hun er normalvektig ved svangerskapets start. 

Det kalles ikke å bli feit, men å være gravid!
 

Anonymkode: f6e53...125

Joda, men hun var litt overvektig før ble garvid også. Men det er ikke d som er årsaken. Det er re tt og slett tanken på at det er liv inni der.

Anonymkode: 1101a...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir du å få kvinne gruppa Ottar damer etter deg i sinne TS :popcorn:

Anonymkode: 11927...4b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kona mi var gravid så må eg nesten si at det tente meg. Så hadde vi en god del sex selv når hun var høygravid, måtte jo tilpasse en del stillinger på grunn av gravidmagen men sexen var minst like god som vanlig.

Anonymkode: 7ab2e...392

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Joda, men hun var litt overvektig før ble garvid også. Men det er ikke d som er årsaken. Det er re tt og slett tanken på at det er liv inni der.

Anonymkode: 1101a...9a3

Et liv DU har puttet der. Voks opp og ta litt ansvar da gutt.

Anonymkode: a5cb6...48c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slik at TS er dum i hodet eller ikke kjenne til anatomi men tanken at det er babyen i magen til dama hans gjør at han ikke har lyst på sex med henne. Det er på en måte slik at noen foreldre har ikke noen problemem å ha sex når babyen sover i samme soverom ( de tror at barnet forstår ikke det uansett) mens noen ville aldri tørt det  bl annet meg ( fordi jeg tror at babyen registrerer alt som skjer rundt og kan våkne når som helst og jeg synes at det kunne ha vært traumatisk for den fort utviklende men så ung hjernen. 

Jeg forstår deg TS. Dame 32.

Anonymkode: ed0e7...8ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dumt spørsmål, kan babyen få sæd på seg om dere har sex? 

Anonymkode: 0ab09...ef0

Måtte dra litt på smilebåndet av det spørsmålet😂

Anonymkode: ea0cb...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...