Gå til innhold

Alder og det å barbere musa...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det ser ut som om de er på cellegift.

Anonymkode: 342fc...447

Det er nok forskjell på barbert og mistet pga cellegift, uansett skjønner jeg ikke hvorfor det plager deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.5.2019 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Stakkars han mannen som ender opp med deg, om du ikke gidder ordne bikini linjene engang...😖

Anonymkode: ab7e0...37c

 

På 25.5.2019 den 11.49, AnonymBruker skrev:

3 stk på kvinneguiden som er damer og en mann som mener full busk som kommer utenfor bikinikanten er bra og prøver å normalisere det. Er dere singel er det jo ett fett, men er det en mann som skal slikke der, så vil han jaggu ikke ha hår i maten. 

Anonymkode: ab7e0...37c

Folk er forskjellige, velger forskjellig og har forskjellige preferanser. At du får helt noia av hårete underliv betyr ikke at alle andre gjør det. Ikke projiser dine følelser og fobier over på andre. Det er forresten heller ikke meningen at du skal spise underlivet til dama, tygge det og svelge det ned, så den der "hår i maten"-sammenligninga kan du slutte å bruke om du ønsker å bli tatt seriøst.

Anonymkode: c82f4...4a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at endel snakker om hår i maten her, men det der har jeg aldri skjønt. Når man slikker( noe jeg elsker å gjøre) så bruker man jo tunga og munnen på klitten,langs leppene og rundt åpningen, og meg bekjent så vokser det lite hår på de områdene. Håret "stryker" bare deilig og opphissende i ansiktet, bortsett fra når man koser seg med å kysse og la tunga gli rundt i busken da😇 Men det trenger en jo ikke hvis en ikke liker følelsen av hår på munnen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnshår er kvalmt. Takk gud for den personen som startet trenden med å shave.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det må da vel være lov å stelle seg nedentil slik som man ønsker? Uansett alder.

Jeg fjerner alt fordi det oppleves mer renslig. Hadde jeg "sluppet det ut" hadde det ikke vært så synlig fordi det er lyst og ikke så stort i vekst. Så kan godt være at damene du studerer faktisk har litt hår der nede.

Slutt å glo og la folk gjøre som de vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Barbering er så jævlig. Enten voksing, epilering eller trimming eller ingen hårfjerning i det hele tatt. Nupper og stubber er så hæslig. Syns full busk er sexy men foretrekker partner trimmet. 

Endret av Krampus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glattbarbert fra halebein til navel. Alltid vært det og føler det er noen år til jeg kommer til å gå for noe annet... 26 år. 

Mannen min har Glattbarbert rundt penis og pung. Oralsex er et ikketemea for begge om det ikke er glatt 🙂

Anonymkode: e5895...2af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎05‎.‎2019 den 10.40, AnonymBruker skrev:

Ser på trening at det er damer på 40-50 som barberer musa. Er ikke det litt unaturlig? 

Hvilken alder tenker deee det er normalt å slutte med glattbarbert mus? 

Anonymkode: bffc3...9e1

Sånne observasjoner og tanker er grunnen til at jeg ikke går i svømmehallen med ungene mine...

 

Anonymkode: 666e2...01f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en del fordommer som er overført fra herresiden. Mange mener at eldre menn kler skjegg. Nå er det i tillegg blitt moderne med skjegg på unge menn, tror det er derfor mange kvinner nå anlegger helskjegg mellom benene. Vi er inne i en hårete fase i motebildet. Om noen år er dette feil, igjen. Barbering eller ikke er spørsmål om smak og behag, og hva som er moderne. Jeg reagerer absolutt ikke på at kvinner på 40-50 barberer seg, barbert er finest uansett.

Anonymkode: e02c5...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama nærmer seg 50. Alltid nybarbert. Takk og lov for det. Den høna er skapt for kos og det å kle inn min store penis. Min favoritt. Min hule.

23/18 Hulemannen over og ut.

Anonymkode: 695f0...02c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2019 den 7.56, AnonymBruker skrev:

Glattbarbert fra halebein til navel. Alltid vært det og føler det er noen år til jeg kommer til å gå for noe annet... 26 år. 

Mannen min har Glattbarbert rundt penis og pung. Oralsex er et ikketemea for begge om det ikke er glatt 🙂

Anonymkode: e5895...2af

Har du/dere prøvd med full busk, og kjent hvor godt det faktisk kan være da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan jeg ser ut med full busk en gang. Jeg er 31 og tatt det fra dag 1. Husker jeg såg ei dame med hvit bikini, og etter hun badet såg alle kjønnshåra gjennom. Det har brent seg fast i minnet mitt 😩 

 

Anonymkode: 3d05a...ca4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvordan jeg ser ut med full busk en gang. Jeg er 31 og tatt det fra dag 1. Husker jeg såg ei dame med hvit bikini, og etter hun badet såg alle kjønnshåra gjennom. Det har brent seg fast i minnet mitt 😩 

 

Anonymkode: 3d05a...ca4

Hva var det med det synet som var så ille da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.5.2019 den 10.40, AnonymBruker skrev:

Ser på trening at det er damer på 40-50 som barberer musa. Er ikke det litt unaturlig? 

Hvilken alder tenker deee det er normalt å slutte med glattbarbert mus? 

Anonymkode: bffc3...9e1

Hvilken stein i fjæra er det du har bodd under da?

Det og barbere seg har ikke noe som helst med alderen og gjøre. Det er individuelt og etter eget ønsker å behov.

Anonymkode: b1e7a...9d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort trimmet går det, men kan ha litt over også Så glatt bakover, spesielt anus.

Anonymkode: 5c934...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvordan jeg ser ut med full busk en gang. Jeg er 31 og tatt det fra dag 1. Husker jeg såg ei dame med hvit bikini, og etter hun badet såg alle kjønnshåra gjennom. Det har brent seg fast i minnet mitt 😩 

 

Anonymkode: 3d05a...ca4

For en traumatisk opplevelse, stakkars deg. Kan ikke være lett å leve med et så skjørt sinn😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Trøndermann skrev:

Har du/dere prøvd med full busk, og kjent hvor godt det faktisk kan være da? 

Jeg har prøvd det ja, og da har jeg ikke noe glede av oralsex. Klitoris er for følsom til å få altfor mye direkte oppmerksomhet, mens kjønnslepper, som jeg elsker at blir ertet og kost med, mister følsomhet der det er hår. 

Min mann krever ikke at jeg barberer, og liker at det er variasjon. Hadde jeg helt slutter med å barbere hadde han akseptert det, men for min nytelses skyld blir slike forsøk på å være naturlig avbrutt. 

Dette kommer sikkert veldig an på hvor følsom man er hvor, og hvordan selve fitten er utformet. Jeg har veldig liten klitt og veldig små indre kjønnslepper, og håret vokser derfor tett inntil alt. Det er ikke mye som er hårløst når det er hår. 

Hadde jeg hatt like stor nytelse av å ikke barbere hadde jeg lett droppet det, for jeg synes ikke at hår er verken stygt eller ekkelt. Jeg er så heldig at det vokser i en liten trekant, så det hadde ikke vært behov for å barbere for å gå i bikini engang. Likevel, når det går utover min nytelse å ha hår så ryker det. 

Jeg synes at kvinner som har større klitt og indre kjønnslepper er heldige. Innbiller meg at de har mer som gir nytelse, selv om det er hår nedentil. 

Anonymkode: 3ea86...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Da skjønner jeg at du barberer ja,må jo gjøre det som gir mest nytelse!

De damene jeg har vært sammen med, og som har vært ubarbert har hatt det motsatt av deg virker det som. Kos og berøring i håret har gitt en viss stimulans i seg selv. Men..vi er alle forskjellige 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd det ja, og da har jeg ikke noe glede av oralsex. Klitoris er for følsom til å få altfor mye direkte oppmerksomhet, mens kjønnslepper, som jeg elsker at blir ertet og kost med, mister følsomhet der det er hår. 

Min mann krever ikke at jeg barberer, og liker at det er variasjon. Hadde jeg helt slutter med å barbere hadde han akseptert det, men for min nytelses skyld blir slike forsøk på å være naturlig avbrutt. 

Dette kommer sikkert veldig an på hvor følsom man er hvor, og hvordan selve fitten er utformet. Jeg har veldig liten klitt og veldig små indre kjønnslepper, og håret vokser derfor tett inntil alt. Det er ikke mye som er hårløst når det er hår. 

Hadde jeg hatt like stor nytelse av å ikke barbere hadde jeg lett droppet det, for jeg synes ikke at hår er verken stygt eller ekkelt. Jeg er så heldig at det vokser i en liten trekant, så det hadde ikke vært behov for å barbere for å gå i bikini engang. Likevel, når det går utover min nytelse å ha hår så ryker det. 

Jeg synes at kvinner som har større klitt og indre kjønnslepper er heldige. Innbiller meg at de har mer som gir nytelse, selv om det er hår nedentil. 

Anonymkode: 3ea86...02f

Glemte å sitere deg på siste innlegg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke barberer,lar dere det synes nå på sommeren,f.eks på stranda osv?

Anonymkode: 4c2d5...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...