Gå til innhold

I en alder av snart 26 og nesten ingen nære relasjoner..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en kvinne som lurer på om dette er unormalt? Virker som de fleste liksom har sin egen ''vennegrupe''... Men jeg har ingen. Hadde det før men ting forandret seg som det alltdis gjør. Jeg har også vært i en dyp depresjon og var da ikke i stand til å holde på noen venner lenger, så ble jeg litt bedre men da orket jeg ikke prøve liksom..

Føler jeg også har lite tilfelles med folk flest som gjør at de skulle ville være venner og vica verca.

Er dette vanlig hos andre?

Anonymkode: 17219...e8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jeg bare akseptere at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å ha mye til et sosialt nettverk jo eldre jeg blir?

Anonymkode: 17219...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen venner. Har aldri hatt noen nære venner, kun bekjente. Har samboer og barn, men ingen nære relasjoner utenom det. Har hatt det sånn hele livet og er snart 50 år.

Anonymkode: 67376...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn inntil noen år siden, var fryktelig sjenert og lukket. Det var som en mur som stod i veien, men så har jeg jobbet hardt for å endre meg, bli mer åpen, være mer utadvendt og har nå fått mange gode venner, og jeg er snart 40. Så det er aldri for sent, men det krever egeninnsats, selv om det ikke er enkelt, men av og til hvis man ønsker endringer så må man tvinge seg selv litt, pushe grenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, frubaluba skrev:

Jeg hadde det sånn inntil noen år siden, var fryktelig sjenert og lukket. Det var som en mur som stod i veien, men så har jeg jobbet hardt for å endre meg, bli mer åpen, være mer utadvendt og har nå fått mange gode venner, og jeg er snart 40. Så det er aldri for sent, men det krever egeninnsats, selv om det ikke er enkelt, men av og til hvis man ønsker endringer så må man tvinge seg selv litt, pushe grenser. 

Hvor har du møtt disse som du har blitt god venn med? :)

Anonymkode: 317b5...474

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor har du møtt disse som du har blitt god venn med? :)

Anonymkode: 317b5...474

Det er litt forskjellig egentlig, noen fra jobbsammenheng, folk jeg har møtt gjennom felles interesser, barselgruppe og er også venner med folk jeg gikk på skole med. Har også fått nye bekjentskaper gjennom forum på nett. Det gjelder å prøve å være åpen, men jeg selv vet hvor vanskelig det kan være altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...