Gå til innhold

Pes fra medstudenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistrives så fælt sammen med mine medstudenter. Spesielt ei som gir meg pes hele tiden for at jeg ikke dukker opp på forelesninger som ikke er obligatoriske. 

Uansett hva man snakker om så skal hun absolutt kommentere det. Alt skal gå etter hennes piper og hun tuter og kjører på.

Men nå har det gått så langt at hun faktisk sletta det jeg hadde skrevet på gruppeeksamen! Unnskylder med at det ikke var relevant, men hun er ikke akkurat smarteste kniven i skuffen, og klarer ikke skjønne sammenhengen i akademisk skriving. Men jeg klarer ikke å fordra henne! Nå er det så ille at jeg vurderer å slutte:(

 

Anonymkode: b5680...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det du som skrev om henne i sutretråd for studenter også? Skjønner godt at du er frustrert. Sjekk svaret mitt der :)

Anonymkode: b12cd...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Smartedte kniven i skuffen..."

Skarpe er knivene.. skarpe!

Anonymkode: 0875c...830

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Oi. Det er virkelig drøyt å slette din del av eksamenen. Håper du hadde lagret din del et annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Smartedte kniven i skuffen..."

Skarpe er knivene.. skarpe!

Anonymkode: 0875c...830

Siterte hun i gruppa😂

Anonymkode: b5680...cff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Oi. Det er virkelig drøyt å slette din del av eksamenen. Håper du hadde lagret din del et annet sted?

Selvfølgelig er den lagret. Satt 12 timer i dag og skrev, men hjelper lite foe vi må levere samme oppgave :(

Anonymkode: b5680...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Siterte hun i gruppa😂

Anonymkode: b5680...cff

Yeah, rigth 😅🤣🤣🤣🤣

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det du som skrev om henne i sutretråd for studenter også? Skjønner godt at du er frustrert. Sjekk svaret mitt der :)

Anonymkode: b12cd...fe9

Er ikke bare frustrert, jeg er på grensa til et sammenbrudd, men jeg er voksen og de er voksne, og jeg har aldri møtt noen som er så nedlatende som de folkene der er. Hadde jeg vært 19 hadde jeg hatt større sjanse for å bli tatt seriøs av skolen..

Anonymkode: b5680...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FrodeF skrev:

Yeah, rigth 😅🤣🤣🤣🤣

🙈🙈🙈

Anonymkode: b5680...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man sitter en hel dag og jobber og får beskjed om at alt er bortkasta fordi det selvfølgelig ikke betyr noe at andre faktisk jobber for faget, og folk ikke ser relevansen i forhold til pensum. Superrelevant var det. AKK :(

Anonymkode: b5680...cff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Uansett hva man snakker om så skal hun absolutt kommentere det. Alt skal gå etter hennes piper og hun tuter og kjører på.

Men nå har det gått så langt at hun faktisk sletta det jeg hadde skrevet på gruppeeksamen! Unnskylder med at det ikke var relevant, men hun er ikke akkurat smarteste kniven i skuffen, og klarer ikke skjønne sammenhengen i akademisk skriving. Men jeg klarer ikke å fordra henne! Nå er det så ille at jeg vurderer å slutte:(

 

Anonymkode: b5680...cff

Kan ikke du bare si til henne at hun får Shut The C#CK Up? Less speaking, more sucking on a banana, so to speak. 

Ja, men da sletter du bare hennes del som hun har skrevet, så sier du at det virket ikke bra nok. Regner med at du har din del lagret. Du må "terrorisere" litt disse her - mange av dem er så stuck up at dem må nesten settes litt på plass. 

Anonymkode: eec6f...d12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst å slette det hun har skrevet, ja. Men ikke for å ta hevn, men fordi det er dårlig akademisk nivå typ. Oppramsing av betydningen av ord hentet fra Google, med feil kildehenvisning. Nivå barneskole. Hun kritiserer meg for at jeg ikke drar på forelesninger som ikke er obligatorisk også. Jeg liker forelesninger, men drar prinsipielt ikke pga av henne. Så blir de jo til slutt en klikk som henger sammen og jeg er outsideren. Møter jeg opp må jeg sitte å høre henne prate om seg selv om de mest uinteressante tingene. Skulle ønske jeg slapp det mennesket der:(

Skolen har nulltoleranse mot trakassering, men man kommer ingen vei... det er vel ikke direkte trakassering og da blir det meg mot de..

Anonymkode: b5680...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok berre halda ut eigentlig diverre. Ho betyr ikkje ein dritt når du er ferdig utdanna. Då er det du som kjem godt ut av det. Slutte du er det du som tape på det. Og arbeidslivet er fult av sånne rævhål, du møte nye heila tio. Sjå på det som trening rett og slett. Vist du ikkje vil ha det sånn må du rett og slett setta ho på plass. Ta ein ordentlig SAKLIG kranglis med ho. Fleste folk orke ikkje, og då er det dei som bestemme. 

Anonymkode: 50bd2...d2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må nok berre halda ut eigentlig diverre. Ho betyr ikkje ein dritt når du er ferdig utdanna. Då er det du som kjem godt ut av det. Slutte du er det du som tape på det. Og arbeidslivet er fult av sånne rævhål, du møte nye heila tio. Sjå på det som trening rett og slett. Vist du ikkje vil ha det sånn må du rett og slett setta ho på plass. Ta ein ordentlig SAKLIG kranglis med ho. Fleste folk orke ikkje, og då er det dei som bestemme. 

Anonymkode: 50bd2...d2b

Takk. Tanken har slått meg om å ta permisjon et år for å slippe henne. Og tro meg, jeg har hatt så lyst å sette henne på plass mange ganger, men er redd jeg sprekker og synker på hennes nivå og sier ting jeg kommer til å angre på. Ikke vet jeg hva jeg skulle sagt heller..

Hun skal faktisk inn i helsevesenet. Trist å tenke på. 

Anonymkode: b5680...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Tanken har slått meg om å ta permisjon et år for å slippe henne. Og tro meg, jeg har hatt så lyst å sette henne på plass mange ganger, men er redd jeg sprekker og synker på hennes nivå og sier ting jeg kommer til å angre på. Ikke vet jeg hva jeg skulle sagt heller..

Hun skal faktisk inn i helsevesenet. Trist å tenke på. 

Anonymkode: b5680...cff

Hvorfor er du nødt til å forholde deg til denne personen hele tiden...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, NBA skrev:

 

Hvorfor er du nødt til å forholde deg til denne personen hele tiden...?

Fordi denne personen er i samme gruppe som meg på skolen. 

Anonymkode: b5680...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi denne personen er i samme gruppe som meg på skolen. 

Anonymkode: b5680...cff

Da føler jeg at du selv er skyld i at du har gått hele skoleåret uten å be om å få bytte gruppe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være litt hard og stå opp for seg selv. Si at det du har skrevet faktisk er relevant og har bra akademisk nivå og hvorfor. Påpek hvorfor det hun andre har skrevet ikke er bra. Hun behandler deg allerede så dårlig, har det egentlig noe å si om hun blir sur? Det er vel viktigere at du står opp for deg selv og får en bedre karakter?

Anonymkode: 8f95e...9ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du stå opp for deg selv! Du kan ikke ødelegge egen utdanning ved å unngå forelesninger pga henne, og vurdere å droppe ut! Klag henne inn til ledelsen. Si det du skrev her. Hvis oppgavene. Send inn ditt med eget bidrag og begrunn hvorfor. Bytt gruppe! 

Anonymkode: 3f4fd...371

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, NBA skrev:

Da føler jeg at du selv er skyld i at du har gått hele skoleåret uten å be om å få bytte gruppe.

Tro meg, jeg har spurt. Fikk nei på det.. spurte allerede i høst.

Anonymkode: b5680...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...