Gå til innhold

Han er skilsmissebarn😬


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Du har helt sikkert andre erfaringer enn meg da. Jeg tror de fleste gifter seg av en grunn og at de vil det skal vare. Ikke min skyld hvis du er desilusjonert. Og hvorfor så aggresiv? Først beskylder du meg for at jeg drikker rødvin. Så at jeg er naiv. Jaja. Det er måten du velger å diskutere på da. Og det er jo bare å bruke unødvendig energi på å fortsette å diskutere med deg vil jeg si. 

Jez

Jez ja.

Svar på et enkelt ja eller nei spørsmål:

Tror du at ALLE gifte her i verden legger like mye i ekteskapet sitt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, NBA skrev:

Jez ja.

Svar på et enkelt ja eller nei spørsmål:

Tror du at ALLE gifte her i verden legger like mye i ekteskapet sitt?

Jeg har svart for lenge siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann og jeg er begge skilsmissebarn. 10 år sammen, fortsatt lykkelige selv om vi har to små barn. Det er oss livet ut, det jobber vi hardt for. Det finnes skilsmissebarn der ute som ser at de ikke ønsker at deres egne barn skal oppleve det. Du burde heller starte med å finne ut av om han er den rette mannen for deg før du velger å få barn med han. Samme med han. 

Anonymkode: 53a66...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg har svart for lenge siden. 

Nei, du legger ut i det vide og brede om alt mulig annet.

Du greier mao ikke å svare på et enkelt ja/nei spørsmål.

Greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistikk på gruppenivå forteller deg fint lite om hvordan akkurat daten/kjæresten din (et individ) er. 

Let i stedet etter hans holdninger og verdier, og hvordan han takler motgang (og medgang), vanskelige situasjoner o.l. Det er langt viktigere å vite enn om foreldrene er skilt eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Grønt blad skrev:

Statistikk på gruppenivå forteller deg fint lite om hvordan akkurat daten/kjæresten din (et individ) er. 

Let i stedet etter hans holdninger og verdier, og hvordan han takler motgang (og medgang), vanskelige situasjoner o.l. Det er langt viktigere å vite enn om foreldrene er skilt eller ei.

Nei, gå i deg selv om du ser på skilte foreldre hos din potensielle partner som et problem. Du kan ikke endre andre, kun deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til med å finne noen uten skilte foreldre 😀

Anonymkode: ba1da...226

Det er ganske mange som ikke er det da men.... 🤔🤦‍♂️

Anonymkode: 1328d...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever ikke på 1960-tallet herregud folk gifter seg og skiller seg. Sånn er det bare. For en dømmende tråd. 

Anonymkode: 2381f...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjenner flere skillsmissebarn som er seriøse og gir alt for det forholdet de selv er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...