Gå til innhold

Hva er en ekte kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til tross for at vi har kommet langt i likestillingene, så lever mange mannfolk fortsatt med uvissheten om de er ekte mannfolk eller ikke. Man leser og hører stadig vekk om kvinner som sliter med å finne "ekte mannfolk" nå til dags osv. Dette er noe som så klart kan påvirke den moderne mannen til en viss grad og gi en følelse av at man ikke er god nok, blant annet.

Det er heller ikke så rart at det har blitt slik, siden samfunnet har blitt ganske feminisert de siste årene og det vill så klart påvirke oppveksten til dagens gutter og menn. Mange gutter føler nok ikke at de får vært helt seg selv og det vill ha en negativ innvirkning på oppveksten. Hvordan gutter gjør det på skolen kontra jenter, er jo ett eksempel. Testosteron nivået til men har jo også sunket med 20% de siste 20-40 årene pgr av all kjemikaliene man får i seg via plast og kosmetiske produkter, blant annet,  og det har også så klart hatt en negativ innvirkning.

Men siden mange kvinner fortsatt følger denne "ideologien" om hvordan en "ekte" mann skal være, så ønsker jeg pent å spørre hva er en "ekte kvinne"? Er det en god og snill kvinne som tar godt vare på sin mann, ved å lage middag til han hver dag og vaske hans klær?

Anonymkode: fba7f...18d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til tross for at vi har kommet langt i likestillingene, så lever mange mannfolk fortsatt med uvissheten om de er ekte mannfolk eller ikke. Man leser og hører stadig vekk om kvinner som sliter med å finne "ekte mannfolk" nå til dags osv. Dette er noe som så klart kan påvirke den moderne mannen til en viss grad og gi en følelse av at man ikke er god nok, blant annet.

Det er heller ikke så rart at det har blitt slik, siden samfunnet har blitt ganske feminisert de siste årene og det vill så klart påvirke oppveksten til dagens gutter og menn. Mange gutter føler nok ikke at de får vært helt seg selv og det vill ha en negativ innvirkning på oppveksten. Hvordan gutter gjør det på skolen kontra jenter, er jo ett eksempel. Testosteron nivået til men har jo også sunket med 20% de siste 20-40 årene pgr av all kjemikaliene man får i seg via plast og kosmetiske produkter, blant annet,  og det har også så klart hatt en negativ innvirkning.

Men siden mange kvinner fortsatt følger denne "ideologien" om hvordan en "ekte" mann skal være, så ønsker jeg pent å spørre hva er en "ekte kvinne"? Er det en god og snill kvinne som tar godt vare på sin mann, ved å lage middag til han hver dag og vaske hans klær?

Anonymkode: fba7f...18d

Sikkert noe sånt ja. Koneemne= en som gjør det behagelig for mannen,veldig jeg jeg jeg tankegang.

Ekte mann er vel egentlig noe folk bruker som et tulleargument når de ikke har noe mer å si. En mann er en ekte mann uansett hvordan han er men når han gifter seg blir han ektemann🙂

Anonymkode: e1841...244

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er langt fra det norske kvinner i snitt er per dags dato. 

Anonymkode: 08a87...afd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hun er langt fra det norske kvinner i snitt er per dags dato. 

Anonymkode: 08a87...afd

Du må nesten utdype det.

Anonymkode: 28d6e...dd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Ekte mannfolk» og «ekte kvinnfolk» er bare tullebegrep. Er du mann? Ja, da er du et ekte mannfolk. Er du kvinne? Da er du et ekte kvinnfolk. 

Disse begrepene er skapt av (og blir vedlikeholdt av) mennesker som prøver å begrense mennesker ved å sette dem i bås. Og det er vi vel ferdig med i 2019? 

Uansett hva man gjør, så er man like «ekte» uansett. Kanskje ikke alt blir applaudert eller likt, men man er ikke noe mer eller mindre mann eller kvinne av den grunn! Kjønnet ditt kan da ingen ta fra deg. 

Anonymkode: bb9ed...d08

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 hva er en "ekte kvinne"? Er det en god og snill kvinne som tar godt vare på sin mann, ved å lage middag til han hver dag og vaske hans klær?

Anonymkode: fba7f...18d

Såkalt "ekte" kvinne eller koneevne som det er veldig få av nå til dags er:

1) Ikke helt sykt opptatt av reality, mobilen sin, selfies, Tinder og annet lignende p!ss

2) Hun må like å kle seg feminint (ikke hver dag), men gjerne hver helg f eks. 

3) Hun skal helst ikke ha hoppet rundt på over 10 d!cks før hun har møtt meg. Foretrekker kvinner som ikke har bikket over 10 stykker. Jeg har liksom ikke lyst å være nr 11, 12, 13, 16. osv. Det holder med å være nr 4, 6 eller 8. 

4) Utseendet trenger ikke å telle så mye - kan gjerne ha noen kg ekstra, så det er ikke noe problem. Hun trenger bare å ha et "glimt i øyet", eller pene tenner og fint smil, om jeg skal beskrive det slik. 

5) LOJALITET. jeg gjentar igjen med store bokstaver - LOJALITET + Troskap. Dette her er en ekstrem mangelvare i dagens samfunn. Når jeg ser etter ei dame, så tenker ikke jeg at "det hadde vært fint å ha banget henne". Nei, jeg tenker på følgende: "Er dette ei kvinne som står ved min side om jeg skulle ha fått kreft eller havnet i en rullestol". Hvis svaret er nei, så kvitter jeg meg med henne på sekundet. Lojalitet kan testes selvsagt på diverse måter, slik at man ikke får sjokket der hun forlater en hvis man er så uheldig og finner ut av slikt når man har fått kreft eller havnet i en rullestol. 

Poenget her er at kvinner tåler svært lite stress nå om dagen, og det virker som om de bare finner seg i stress om mannen er en som banger henne hardt i senga og der hun er "betatt av han". Noe som bringer meg frem til punkt nr 6.

6) Er ikke helt fan av denne "kjemi"-greia, men heller om den personen er faktisk bra for meg i hverdagen min, fordi jeg mener at forhold bygges ikke med en "big bang", men steg for steg. Så jeg synes at vi starter på "feil ende" av forholdet og dette ser vi at han ført til mange skilsmisser og ellers forhold som avsluttes etter "bruk og kast" metoden, der Tinder og slike apps med "hook ups" er aldri langt unna. 

7) Hun må gjerne ha utdanning, bachelor eller mastergrad, men det er ikke noe "red line" fra min side. Hun kan også ha fagbrev. Bare så lenge hun tror på forskning og fakta og ikke på konspirasjonsnettsider og sånt tull. Så det er ikke bra med for lite utdanning, men jeg vil heller ikke ha ei som samler på akademiske titler som om de var godteri, for disse kvinner er det den såkalte "karrieren" som er viktigere enn alt annet, og jeg trenger ikke en kopi dame fra Sex og Singelliv. 

Anonymkode: 2962c...ddf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er av arten homo sapiens sapiens, 18 år eller eldre, og har kvinnelige kjønnsorganer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ulveedderkopp skrev:

Man er av arten homo sapiens sapiens, 18 år eller eldre, og har kvinnelige kjønnsorganer.

Kvinnelige kjønnsorganer kan mekkes av et legeteam.

Men 2 X-kromosomer = Ekte kvinne :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gent82 skrev:

Kvinnelige kjønnsorganer kan mekkes av et legeteam.

Men 2 X-kromosomer = Ekte kvinne 🙂

Nei, det kan de ikke. En kopi til å sex med, men med eggstokker og alt? nope

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såkalt "ekte" kvinne eller koneevne som det er veldig få av nå til dags er:

1) Ikke helt sykt opptatt av reality, mobilen sin, selfies, Tinder og annet lignende p!ss

2) Hun må like å kle seg feminint (ikke hver dag), men gjerne hver helg f eks. 

3) Hun skal helst ikke ha hoppet rundt på over 10 d!cks før hun har møtt meg. Foretrekker kvinner som ikke har bikket over 10 stykker. Jeg har liksom ikke lyst å være nr 11, 12, 13, 16. osv. Det holder med å være nr 4, 6 eller 8. 

4) Utseendet trenger ikke å telle så mye - kan gjerne ha noen kg ekstra, så det er ikke noe problem. Hun trenger bare å ha et "glimt i øyet", eller pene tenner og fint smil, om jeg skal beskrive det slik. 

5) LOJALITET. jeg gjentar igjen med store bokstaver - LOJALITET + Troskap. Dette her er en ekstrem mangelvare i dagens samfunn. Når jeg ser etter ei dame, så tenker ikke jeg at "det hadde vært fint å ha banget henne". Nei, jeg tenker på følgende: "Er dette ei kvinne som står ved min side om jeg skulle ha fått kreft eller havnet i en rullestol". Hvis svaret er nei, så kvitter jeg meg med henne på sekundet. Lojalitet kan testes selvsagt på diverse måter, slik at man ikke får sjokket der hun forlater en hvis man er så uheldig og finner ut av slikt når man har fått kreft eller havnet i en rullestol. 

Poenget her er at kvinner tåler svært lite stress nå om dagen, og det virker som om de bare finner seg i stress om mannen er en som banger henne hardt i senga og der hun er "betatt av han". Noe som bringer meg frem til punkt nr 6.

6) Er ikke helt fan av denne "kjemi"-greia, men heller om den personen er faktisk bra for meg i hverdagen min, fordi jeg mener at forhold bygges ikke med en "big bang", men steg for steg. Så jeg synes at vi starter på "feil ende" av forholdet og dette ser vi at han ført til mange skilsmisser og ellers forhold som avsluttes etter "bruk og kast" metoden, der Tinder og slike apps med "hook ups" er aldri langt unna. 

7) Hun må gjerne ha utdanning, bachelor eller mastergrad, men det er ikke noe "red line" fra min side. Hun kan også ha fagbrev. Bare så lenge hun tror på forskning og fakta og ikke på konspirasjonsnettsider og sånt tull. Så det er ikke bra med for lite utdanning, men jeg vil heller ikke ha ei som samler på akademiske titler som om de var godteri, for disse kvinner er det den såkalte "karrieren" som er viktigere enn alt annet, og jeg trenger ikke en kopi dame fra Sex og Singelliv. 

Anonymkode: 2962c...ddf

Sleng på omsorgsfull, tar godt vare på de rundt seg, og spesielt barna sine, så passer din beskrivelse av en ekte kvinne på det jeg vil kalle en ekte mann.😉 Men må legge til at det hjelper om han har et litt maskulint utseende også.

Men ja er helt enig med deg ang mye. Spesielt det med at folk hopper på og stoler på "den stormende forelskelsen" som i de fleste tilfeller kun er fysisk tiltrekning som dabber av etter en kort stund uansett. Og da bare flyr de vidre. For da kommer det jo utfordringer og litt motgang som man kanskje må takle... nei, det er viktigere med et godt vennskap i bunnen, ha respekt for hverandre, og faktisk være innstilt på at man skal leve sammen livet ut.

Anonymkode: 600cc...f93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den ideologien du sikter til er vel en ekte kvinne én som håndterer og passer sammen med en ekte mann. 

Anonymkode: adf1d...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Det er det dummeste jeg hører. Det er bare enda en måte å få folk til å føle seg utilstrekkelige, mindreverdige og dårlige på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Ei ekte kvinne er ei over 18 år som er født som jente/kvinne og har kvinnelig kjønnsorgan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ulveedderkopp skrev:

Nei, det kan de ikke. En kopi til å sex med, men med eggstokker og alt? nope

De klarer det nok før eller siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såkalt "ekte" kvinne eller koneevne som det er veldig få av nå til dags er:

1) Ikke helt sykt opptatt av reality, mobilen sin, selfies, Tinder og annet lignende p!ss

2) Hun må like å kle seg feminint (ikke hver dag), men gjerne hver helg f eks. 

3) Hun skal helst ikke ha hoppet rundt på over 10 d!cks før hun har møtt meg. Foretrekker kvinner som ikke har bikket over 10 stykker. Jeg har liksom ikke lyst å være nr 11, 12, 13, 16. osv. Det holder med å være nr 4, 6 eller 8. 

4) Utseendet trenger ikke å telle så mye - kan gjerne ha noen kg ekstra, så det er ikke noe problem. Hun trenger bare å ha et "glimt i øyet", eller pene tenner og fint smil, om jeg skal beskrive det slik. 

5) LOJALITET. jeg gjentar igjen med store bokstaver - LOJALITET + Troskap. Dette her er en ekstrem mangelvare i dagens samfunn. Når jeg ser etter ei dame, så tenker ikke jeg at "det hadde vært fint å ha banget henne". Nei, jeg tenker på følgende: "Er dette ei kvinne som står ved min side om jeg skulle ha fått kreft eller havnet i en rullestol". Hvis svaret er nei, så kvitter jeg meg med henne på sekundet. Lojalitet kan testes selvsagt på diverse måter, slik at man ikke får sjokket der hun forlater en hvis man er så uheldig og finner ut av slikt når man har fått kreft eller havnet i en rullestol. 

Poenget her er at kvinner tåler svært lite stress nå om dagen, og det virker som om de bare finner seg i stress om mannen er en som banger henne hardt i senga og der hun er "betatt av han". Noe som bringer meg frem til punkt nr 6.

6) Er ikke helt fan av denne "kjemi"-greia, men heller om den personen er faktisk bra for meg i hverdagen min, fordi jeg mener at forhold bygges ikke med en "big bang", men steg for steg. Så jeg synes at vi starter på "feil ende" av forholdet og dette ser vi at han ført til mange skilsmisser og ellers forhold som avsluttes etter "bruk og kast" metoden, der Tinder og slike apps med "hook ups" er aldri langt unna. 

7) Hun må gjerne ha utdanning, bachelor eller mastergrad, men det er ikke noe "red line" fra min side. Hun kan også ha fagbrev. Bare så lenge hun tror på forskning og fakta og ikke på konspirasjonsnettsider og sånt tull. Så det er ikke bra med for lite utdanning, men jeg vil heller ikke ha ei som samler på akademiske titler som om de var godteri, for disse kvinner er det den såkalte "karrieren" som er viktigere enn alt annet, og jeg trenger ikke en kopi dame fra Sex og Singelliv. 

Anonymkode: 2962c...ddf

En god og solid oppskrift. Kunne ikke sagt bedre selv:)

Anonymkode: fdc9f...99e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.5.2019 den 15.10, AnonymBruker skrev:

Såkalt "ekte" kvinne eller koneevne som det er veldig få av nå til dags er:

1) Ikke helt sykt opptatt av reality, mobilen sin, selfies, Tinder og annet lignende p!ss

2) Hun må like å kle seg feminint (ikke hver dag), men gjerne hver helg f eks. 

3) Hun skal helst ikke ha hoppet rundt på over 10 d!cks før hun har møtt meg. Foretrekker kvinner som ikke har bikket over 10 stykker. Jeg har liksom ikke lyst å være nr 11, 12, 13, 16. osv. Det holder med å være nr 4, 6 eller 8. 

4) Utseendet trenger ikke å telle så mye - kan gjerne ha noen kg ekstra, så det er ikke noe problem. Hun trenger bare å ha et "glimt i øyet", eller pene tenner og fint smil, om jeg skal beskrive det slik. 

5) LOJALITET. jeg gjentar igjen med store bokstaver - LOJALITET + Troskap. Dette her er en ekstrem mangelvare i dagens samfunn. Når jeg ser etter ei dame, så tenker ikke jeg at "det hadde vært fint å ha banget henne". Nei, jeg tenker på følgende: "Er dette ei kvinne som står ved min side om jeg skulle ha fått kreft eller havnet i en rullestol". Hvis svaret er nei, så kvitter jeg meg med henne på sekundet. Lojalitet kan testes selvsagt på diverse måter, slik at man ikke får sjokket der hun forlater en hvis man er så uheldig og finner ut av slikt når man har fått kreft eller havnet i en rullestol. 

Poenget her er at kvinner tåler svært lite stress nå om dagen, og det virker som om de bare finner seg i stress om mannen er en som banger henne hardt i senga og der hun er "betatt av han". Noe som bringer meg frem til punkt nr 6.

6) Er ikke helt fan av denne "kjemi"-greia, men heller om den personen er faktisk bra for meg i hverdagen min, fordi jeg mener at forhold bygges ikke med en "big bang", men steg for steg. Så jeg synes at vi starter på "feil ende" av forholdet og dette ser vi at han ført til mange skilsmisser og ellers forhold som avsluttes etter "bruk og kast" metoden, der Tinder og slike apps med "hook ups" er aldri langt unna. 

7) Hun må gjerne ha utdanning, bachelor eller mastergrad, men det er ikke noe "red line" fra min side. Hun kan også ha fagbrev. Bare så lenge hun tror på forskning og fakta og ikke på konspirasjonsnettsider og sånt tull. Så det er ikke bra med for lite utdanning, men jeg vil heller ikke ha ei som samler på akademiske titler som om de var godteri, for disse kvinner er det den såkalte "karrieren" som er viktigere enn alt annet, og jeg trenger ikke en kopi dame fra Sex og Singelliv. 

Anonymkode: 2962c...ddf

Marry me😂😂😂😂❤️❤️❤️❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort kapitalisme infiltrerer en kultur, så er man ikke lenger ekte noe som helst.

Anonymkode: c56d3...e2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bente1234 skrev:

Marry me😂😂😂😂❤️❤️❤️❤️

Seriøst? Sovnet før jeg kom til punkt 5, våknet igjen og leste videre og kunne ikke skjønne at jeg hadde holdt meg våken så lenge engang. 

Anonymkode: adf1d...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...