Gå til innhold

Blod inne i fostersekken?!


Finejosefine

Anbefalte innlegg

Hadde ikke trodd jeg skulle klare å bli gravid i en alder av 41, så lykken var stor da jeg testet positivt. HCG var 2500 da jeg var ca 5+4, ømme pupper, spreng i magen, oppblåst, småkvalm osv. 

Har vært fryktelig bekymret for at det skal gå galt, så gikk til tidlig UL i går, 6+4. Gynekologen fant en fostersekk, men kunne ikke se noe inni den, den var helt lysegrå på bildet. Hun mente det var blod inne i fostersekken, og at det var derfor hun ikke kunne finne noe foster, om det i det hele tatt var et foster der. Hun mente det var lite sannsynlig at dette var en vellykket graviditet, selv om hun hadde hatt en tilsvarende pasient det hadde gått bra med. Målte HCG til 14000. Skal måle igjen i morgen, forbereder meg på at det har gått galt, men klarer ikke helt gi slipp på håpet likevel. Har like tydelige graviditetssymptomer, ikke hatt noen blødninger eller smerter. 

Ble så lei meg at jeg ikke klarte å stille særlig spørsmål. Er det noen som har hatt lignende opplevelser? Altså ikke blod rundt fostersekken, men inni selve fostersekken? Klarer ikke finne noe info på nett om dette.

Blir glad for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du virkelig ha to innlegg i to forskjellige forum her inne???

Anonymkode: 56a3d...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må du virkelig ha to innlegg i to forskjellige forum her inne???

Anonymkode: 56a3d...64d

Jeg har dessverre ikke svar til akkurat det TS spør om, men jeg for min del leser ikke noe særlig på andre forum her inne, så skjønner ikke hvorfor det skulle være så galt å spørre om to steder?? Vil jo treffe en litt større gruppe mennesker med mulig erfaring på det hun spør om.

TS: Håper du blir raskt gravid igjen dersom dette viser seg å ende med SA. ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må du virkelig ha to innlegg i to forskjellige forum her inne???

Anonymkode: 56a3d...64d

Ro deg ned menneske

Anonymkode: 7bc19...051

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det ts? 

Anonymkode: 7bc19...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...