Gå til innhold

Abort - rester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For nesten 7 uker siden tok jeg medisinsk abort, som etter hva jeg har forstått forløp som normalt. Negativt test 5 uker senere. Virket som mens kom i gang igjen i går, men nå i dag er jeg redd det kom rester. 3-4 cm lang «klump» som kom ut. 

Er dette normalt i etterkant? Er ellers i form, har ikke feber eller noe spesielle magesmerter. 

Anonymkode: 03506...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanlig å ha en ekstra kraftig og annerledes mens første gang etter abort. 

Anonymkode: 7632f...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare slimhinne eller koagulere blod. Om ikke alt hadde kommet ut ved abort så ville du merket det, da blir du raskt veldig dårlig. 

Anonymkode: fbf79...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i juli for noen år siden, i september kom det ut rester på størrelse med håndflaten min. Jeg ble sendt på innvendig ultralyd for å sjekke at det ikke var mer igjen, legen sa det kunne føre til infeksjon om det var det. Heldigvis var alt ute. 

Anonymkode: c1a67...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt rester. Jeg blødde rent blod da jeg hadde det. Det var ikke som mens i det hele tatt. Det var som et sår som blødde. Det kom heller ikke forbindelse med mens, men helt plutselig. 

Anonymkode: 124b7...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. 

Det var liksom en hard klump, avlang.. Hvit og med blod, minnet meg om strukturen som en hjerne har.. 🙄(beklager detaljer her) 

Anonymkode: 03506...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er sikkert veldig ekkelt å høre på: har aldri tatt abort men har hatt en slimklump på størrelse med en liten kyllingfilet. den så litt slik ut også. Haha. Så det kan bare være en rensing på gang? Ikke nødvendigvis baby-rester.

Anonymkode: dc2af...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...