Jump to content
abrasiveRefraction

Kvinnelige squash spillere sutrer etter å ha fått dildo, voks-striper og fotfiler som premie

Recommended Posts

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor seriøs er konkurransen  om man ikke vet hva som er premien på forhånd? 

Om de ikke vil ha premien så er det jo bare å ikke ta den i mot. 

Anonymkode: 42aaa...b0d

abc123detvardet

Hva slags premier er det der? 

AnonymBruker

Dildoer skjønner jeg godt at de ikke ville ha.

Anonymkode: 764d6...69f

Nina1975

Tror du menn hadde satt pris på å få en penispumpe? 

AnonymBruker
1 minutt siden, Nina1975 said:

Tror du menn hadde satt pris på å få en penispumpe? 

Hadde jeg fått en penispumpe så hadde jeg i hvert fall ikke gått til avisen og sutret. Jeg hadde heller ikke fått avisartikkel hvor de skrev hvor synd det er på meg og at dette er diskriminering av menn. 

Vil man ikke ha premien så tar man den ikke imot. Verre er det ikke. 

Annonse

hind
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde jeg fått en penispumpe så hadde jeg i hvert fall ikke gått til avisen og sutret. Jeg hadde heller ikke fått avisartikkel hvor de skrev hvor synd det er på meg og at dette er diskriminering av menn. 

Vil man ikke ha premien så tar man den ikke imot. Verre er det ikke. 

Nei, det er ikke så enkelt at enten tar du imot en premie som egentlig er ment som en fornærmelse eller så er du uten premie. Sånn skal det ikke være. Man må kunne forvente mer vett og folkeskikk fra de som arrangerer seriøse konkurranser.

AnonymBruker

Det tryggeste vil være å gi dem penger så kan de kjøpe det de selv ønsker eventuelt at de avtaler med arrangørene på forhånd hva de eventuelt skal vinne slik at ingen blir opprørte eller krenka.

Anonymkode: e6472...232

HalldirV2

Ved alle guder, er dette sant? Hvem faen tror at kvinnlige idrettsutøvere vil ha slike latterlige premier. Er saken fra Spania? 

abrasiveRefraction
15 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Ved alle guder, er dette sant? Hvem faen tror at kvinnlige idrettsutøvere vil ha slike latterlige premier. Er saken fra Spania? 

Artikkelen er skrevet på italiænsk eller noe. Skjønner ikke bæret av den egentlig. Men det gretten bildet av de som tydeligvis er kvinnegruppa ottar i italia sier vel alt?

abrasiveRefraction
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved å bruke ordet "sutre" plassere ts seg selv i landskapet som useriøs, tendensiøs bruk av ord. 

Anonymkode: 9b7b1...67e

Maribel Toyos y Elisabet Sadó, con el trofeo que recibió esta última.

Er furter mer passende? Hvis fruen så slik på meg under middagen ville jeg sagt hun sutret.

abc123detvardet
5 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Er furter mer passende? Hvis fruen så slik på meg under middagen ville jeg sagt hun sutret.

Lite imponert ville jeg heller ha sagt...

Annonse

batcat

Så sær premie. Det er flere personer som har måttet si ja til at dette var en bra premie for at det skulle bli premien. Det er helt utrolig. 

"så flink idrettsutøver du er, du fortjener en dildo og glatte legger" 

Arabella
34 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Artikkelen er skrevet på spansk ser du vel. I første linje er Asturias nevnt. Det  ligger i nord-Spania. Det er vel der konkurransen har foregått. Premiene er en fornærmelse på det groveste. Hvis dette er ment å være morsomt, har arrangørene feilet stort.

AnonymBruker
2 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Maribel Toyos y Elisabet Sadó, con el trofeo que recibió esta última.

Er disse idrettsutøvere? Og premierte sådanne?

Kan ikke akkurat være høyt nivå i squash når gamle røyer og til og med kraftig overvektige vinner premier.....

Anonymkode: 790f1...5be

Arabella
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke akkurat være høyt nivå i squash når gamle røyer og til og med kraftig overvektige vinner premier.....

Du behøver ikke skrive så foraktelig. Lever du lenge nok, blir du også gammel. Kanskje du til og med blir overvektig.

abrasiveRefraction
2 timer siden, Arabella skrev:

Du behøver ikke skrive så foraktelig. Lever du lenge nok, blir du også gammel. Kanskje du til og med blir overvektig.

Jeg er helt enig. Hvis man trener, og er optimistisk nok kan hvem som helst titulere seg selv som dildovinnene kvinnelig squashspiller. Det krever mye arbeid og dedikasjon, men det er oppnåelig!

AnonymBruker

Jeg tror faktisk menn hadde blitt enda mer sure om de fikk analplugger. 

Anonymkode: f5e25...f24

AnonymBruker
17 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, de er ikke idrettsutøvere. De vant en squash-turnering arrangert av et utdrikningslag. Trist at de trodde dette var en seriøs konkurranse og at de kunne forvente noe annet enn dildoer som premier.  Like trist at avisen henger dem ut for å ha misforstått helt. 

Er selvsagt ikke sånn de har vunnet en seriøs turnering og endt med å få dildoer til premier