Gå til innhold

Kvinnelige squash spillere sutrer etter å ha fått dildo, voks-striper og fotfiler som premie


ajarRun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor seriøs er konkurransen  om man ikke vet hva som er premien på forhånd? 

Om de ikke vil ha premien så er det jo bare å ikke ta den i mot. 

Anonymkode: 42aaa...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dildoer skjønner jeg godt at de ikke ville ha.

Anonymkode: 764d6...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nina1975 said:

Tror du menn hadde satt pris på å få en penispumpe? 

Hadde jeg fått en penispumpe så hadde jeg i hvert fall ikke gått til avisen og sutret. Jeg hadde heller ikke fått avisartikkel hvor de skrev hvor synd det er på meg og at dette er diskriminering av menn. 

Vil man ikke ha premien så tar man den ikke imot. Verre er det ikke. 

Anonymkode: 42aaa...b0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde jeg fått en penispumpe så hadde jeg i hvert fall ikke gått til avisen og sutret. Jeg hadde heller ikke fått avisartikkel hvor de skrev hvor synd det er på meg og at dette er diskriminering av menn. 

Vil man ikke ha premien så tar man den ikke imot. Verre er det ikke. 

Anonymkode: 42aaa...b0d

Nei, det er ikke så enkelt at enten tar du imot en premie som egentlig er ment som en fornærmelse eller så er du uten premie. Sånn skal det ikke være. Man må kunne forvente mer vett og folkeskikk fra de som arrangerer seriøse konkurranser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tryggeste vil være å gi dem penger så kan de kjøpe det de selv ønsker eventuelt at de avtaler med arrangørene på forhånd hva de eventuelt skal vinne slik at ingen blir opprørte eller krenka.

Anonymkode: e6472...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved alle guder, er dette sant? Hvem faen tror at kvinnlige idrettsutøvere vil ha slike latterlige premier. Er saken fra Spania? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Ved alle guder, er dette sant? Hvem faen tror at kvinnlige idrettsutøvere vil ha slike latterlige premier. Er saken fra Spania? 

Artikkelen er skrevet på italiænsk eller noe. Skjønner ikke bæret av den egentlig. Men det gretten bildet av de som tydeligvis er kvinnegruppa ottar i italia sier vel alt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved å bruke ordet "sutre" plassere ts seg selv i landskapet som useriøs, tendensiøs bruk av ord. 

Anonymkode: 9b7b1...67e

Maribel Toyos y Elisabet Sadó, con el trofeo que recibió esta última.

Er furter mer passende? Hvis fruen så slik på meg under middagen ville jeg sagt hun sutret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Er furter mer passende? Hvis fruen så slik på meg under middagen ville jeg sagt hun sutret.

Lite imponert ville jeg heller ha sagt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krampus

Så sær premie. Det er flere personer som har måttet si ja til at dette var en bra premie for at det skulle bli premien. Det er helt utrolig. 

"så flink idrettsutøver du er, du fortjener en dildo og glatte legger" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Ved alle guder, er dette sant? Hvem faen tror at kvinnlige idrettsutøvere vil ha slike latterlige premier. Er saken fra Spania? 

Artikkelen er skrevet på spansk ser du vel. I første linje er Asturias nevnt. Det  ligger i nord-Spania. Det er vel der konkurransen har foregått. Premiene er en fornærmelse på det groveste. Hvis dette er ment å være morsomt, har arrangørene feilet stort.

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Maribel Toyos y Elisabet Sadó, con el trofeo que recibió esta última.

Er furter mer passende? Hvis fruen så slik på meg under middagen ville jeg sagt hun sutret.

Er disse idrettsutøvere? Og premierte sådanne?

Kan ikke akkurat være høyt nivå i squash når gamle røyer og til og med kraftig overvektige vinner premier.....

Anonymkode: 790f1...5be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er disse idrettsutøvere? Og premierte sådanne?

Kan ikke akkurat være høyt nivå i squash når gamle røyer og til og med kraftig overvektige vinner premier.....

Anonymkode: 790f1...5be

Du behøver ikke skrive så foraktelig. Lever du lenge nok, blir du også gammel. Kanskje du til og med blir overvektig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arabella skrev:

Du behøver ikke skrive så foraktelig. Lever du lenge nok, blir du også gammel. Kanskje du til og med blir overvektig.

Jeg er helt enig. Hvis man trener, og er optimistisk nok kan hvem som helst titulere seg selv som dildovinnene kvinnelig squashspiller. Det krever mye arbeid og dedikasjon, men det er oppnåelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk menn hadde blitt enda mer sure om de fikk analplugger. 

Anonymkode: f5e25...f24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Er disse idrettsutøvere? Og premierte sådanne?

Kan ikke akkurat være høyt nivå i squash når gamle røyer og til og med kraftig overvektige vinner premier.....

Anonymkode: 790f1...5be

Nei, de er ikke idrettsutøvere. De vant en squash-turnering arrangert av et utdrikningslag. Trist at de trodde dette var en seriøs konkurranse og at de kunne forvente noe annet enn dildoer som premier.  Like trist at avisen henger dem ut for å ha misforstått helt. 

Er selvsagt ikke sånn de har vunnet en seriøs turnering og endt med å få dildoer til premier  

Anonymkode: 42aaa...b0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...