Gå til innhold

NRK med forbanna ekle bilder.


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt spørsmål. 

Jeg er som regel mest aktiv innen familie og seksualitet, og ønsker ikke at informasjonen jeg legger igjen om barnet mitt og mine seksuelle preferanser skal knyttes til brukernavnet mitt. Dermed har 'huk av for anonym' blitt såpass automatisert, at jeg gjør det ubevisst - også i enkelte tråder jeg deltar i med brukernavn. Muligheten finnes, og jeg velger å benytte meg av den.

Takk. Da vet litt mer om det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, om dett er sant, så må psykologen som har vurdert deg mentalt sterk nok til å delta i FN-styrkene finne seg en annen jobb asap. Sorry, men nå mistet du all troverdighet hos meg.

Du sto som oftest som vakt og holdt kjeft. Kanskje, bare kanskje var du med ut og fikk mentalt sjokk. Og valgte å glemme alt. 

Og så kommer jeg og forteller om et bilde jeg misliker. Du ser på meg som en drag queen i din bitre og dystre verden. Hvilke oppdrag vet du noe om? Jeg vil like deg, men blir så jævla skuffa. Fordi du tror du vet bedre. Kanskje dine oppdrag var voldsomme. Men jeg må leve med at det får jeg aldri vite. Så ikke døm meg for mine. Som du kanskje ikke tror eksisterer. Tro det du vil, Mr gammel mann. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ble sinna. Noe om at jeg sank i ditt bilde. Det er en legitim mening i et demokrati.

Faen ta deg for å hisse meg opp! Ok, nå er det ut og ferdig med det. Beklager. Jeg forstår ikke hvordan noen linjer fikk deg til å tro mindre om meg som person. Eller som fagperson, en soldat. Det føltes som det kom fra et militæret brev fra 80-tallet.

Du får ha fine dager. Jeg skal finne veien dit.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg skjønner at du reagerer da Bildet var ikke særlig appetittelig. Men når det er sagt så er faktisk flått et stort problem for kjæledyr også i Norge. Foreldrene mine reddet en katt som var forlatt ute i skogen for noen år tilbake. Og de bodde i et område der det er sykt mye flått. Hver kveld satt de med flåttpinsetten og tok vekk flere titalls flått av den stakkars katten. Heldigvis fant de et nytt hjem til pus langt unna den skogen slik at den slapp å bli spist opp hver gang den var ute. Samme skjedde når søsteren min var på besøk der med hunden, de gikk en tur opp en sti rett ved huset. Når de kom tilbake plukket hun kanskje 15 flått av hunden, så man trenger ikke reise til en bakgate i Kabul for å finne hunder som er så angrepet av flått.

Anonymkode: dee89...468

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg skjønner at du reagerer da Bildet var ikke særlig appetittelig. Men når det er sagt så er faktisk flått et stort problem for kjæledyr også i Norge. Foreldrene mine reddet en katt som var forlatt ute i skogen for noen år tilbake. Og de bodde i et område der det er sykt mye flått. Hver kveld satt de med flåttpinsetten og tok vekk flere titalls flått av den stakkars katten. Heldigvis fant de et nytt hjem til pus langt unna den skogen slik at den slapp å bli spist opp hver gang den var ute. Samme skjedde når søsteren min var på besøk der med hunden, de gikk en tur opp en sti rett ved huset. Når de kom tilbake plukket hun kanskje 15 flått av hunden, så man trenger ikke reise til en bakgate i Kabul for å finne hunder som er så angrepet av flått.

Anonymkode: dee89...468

Neida. Jeg forstår det. Jeg bare fikser ikke dyr som ikke kan ordne opp selv. Fra kuer som hopper når det smeller. De kan jeg ikke hjelpe. De hopper av redsel  pga av lyden smellet lager og er ferdig med det. Men en hund som gjemmer seg for å dø. Den kan jeg kanskje hjelpe, hvis det er tid. Kan litt om dette. Og har hjulpet noen. Jeg har også begravet noen med kors. Midt i muslim-land. Uten at noen har reagert. Når alt kommer til alt, er hunden den eneste vennen vi har i dyreriket. Så la oss behandle de som vår venn.

Edit. Fortsatt irritert over NRKs bildebruk. Man ser raskt at dette ikke er en norsk hund fra frodige skoger. 

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...