Gå til innhold

Klær du har sluttet å bruke


Gjest anonym

Hva gjør du med klær du ikke bruker lenger av forskjellige grunner?  

  1. 1. Hva gjør du med klær du ikke bruker lenger av forskjellige grunner?

    • Kaster i søpla
      6
    • Gir bort til venner, kjente eller loppemarked
      29
    • Sparer på alt i tilfelle jeg kan bruke de senere en gang
      8


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tør ikke tenke på hvor mye som blir plassert på loftet av avlagte klær.

Men noe gir jeg bort også, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise
Noe kastes' date=' og noe gis til Frelsesarmeen. Men jeg har også en lei tendens til å ta vare på noen ting - for det kan jo tenkes jeg får brukt det siden? Det kan jo tenkes den passer neste år? Bare tull, altså. Får jo aldri brukt det igjen, også ligger det der og tar opp plass. :ler:[/quote']

hmm..ja..har vel en smule av denne tendensen jeg også ja.. :tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig ikke å kvitte meg med klær, har alltid en tanke om at "det kaaaan jo hende jeg kommer til å bruke det en gang likevel" :roll:. Hender aldri, så jeg burde bli flinkere til å gi dem bort eller kaste. Ødelagte klær kaster jeg selvsagt, en sjelden gang blir de sendt til Fretex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg "rensker" vel sjelden ut klær som jeg ikke bruker, de ligger pent sammenlagt i skapet mitt. :ler:

Men har flere ganger sendt klær med hjelpesendinger til Russland o.l, og synes det er en god løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir det meste til Fretex men sparer også en del. Vet jo aldri :wink: Er såpass liten at vennene mine ikke kan bruke klærne mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødelagte klær kaster jeg selvsagt, en sjelden gang blir de sendt til Fretex.

Sender du ødelagte klær til fretex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender til Fretex eller små kusiner, i hvertfall det som er helt og pent. Ødelagte ting går i søpla.

Burde egentlig rydde opp i skapet igjen. Prøve å ta ut vinterklær og legge i boden, prøve å finne igjen sommerklær jeg la dit i vinter. Prøve å ta ut spes. t-skjorter som er blitt for små og korte, og revurdere bl.a. etniske plagg kjøpt på ferie....

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sparer - og ja, det ER fullt i mitt klesskap... :ler:

Sparer ikke på ødelagte klær, men alt mulig annet bare forblir i skapet. Burde nok rydde litt, men har så trøbbel med å gi fra meg klær... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får meg ikke til å kaste så mye, de blir gjerne lagret så lenge at jeg tilslutt blir så lei at jeg kaster de, eller sender de avgårde til fretex, med god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir til Fretex, synes det er viktig at klærne jeg ikke kan bruke kommer til nytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...