Gå til innhold

Hvordan vil dere menn beskrive fittelukt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er oppriktig nysgjerrig 😂 jeg har bare meg selv å sammenligne med, og jeg lukter ingenting. Er det virkelig sant at de fleste lukter reke? Hvis de gjør det er det jo et tegn på sykdom, et friskt underliv skal ikke lukte stort såvidt jeg har fått med meg. 

Anonymkode: 27d01...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er visst en spøk om at Ariel tok med seg sjølukta når hu ble menneske og at det ble igjen hos jentene, så true ikke det er et heelt ukjent fenomen. 

Sjøl om spøken er teit, sier det jo noe omat det ikke er så sjeldent?

Anonymkode: f109b...6fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rekelukt om man er frisk og ren. Men sjø, litt salt 

Anonymkode: 4555c...870

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rekelukt om man er frisk og ren. Men sjø, litt salt 

Anonymkode: 4555c...870

Fin beskrivelse, lukter lite, lukter salt sjø og hav, deilig opphissende for oss som trives ved sjøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sier eller skriver at det stinker reke tror jeg man skal ta med en klype salt. Hvis det lukter skikkelig ille så er det tegn på at noe er galt eller at man har dårlig hygiene.

Det skal ikke lukte så mye om man er frisk og har god hygiene.

Anonymkode: 420d6...f04

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter like godt som det smaker, hilsen en som elsker å slikke en våt fitte. Så fremt fitta er i bakteriologisk balanse. 

Anonymkode: 65b65...119

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krampus

Har aldri vært borti et kvinnelig underliv som lukter sjømat. Har vært borti litt stram diskomus, men uten innslag av reke. Men jeg er vokst opp på fjellet da og ikke ved havet, så har ikke luktet på mange sjødyr, så tar forbehold om at jeg kan ta feil. Syns det lukter yoghurt naturell. 

Endret av Krampus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Så ikke at det stod menn i overskriften. Bare ignorer mitt innspill. Har ikke penis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer fra kvinne til kvinne, men har stort sett hatt gode erfaringer (bortsett fra ett tilfelle).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SemperFi skrev:

Varierer fra kvinne til kvinne, men har stort sett hatt gode erfaringer (bortsett fra ett tilfelle).

Hvordan var det?

Anonymkode: 84d0f...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyldig regntid med hint av nøtter og oliven. Dyp metallisk ettersmak, beskjedne innslag av lakris. Best servert i romslig joggebukse en fuktig søndag.

Anonymkode: 2ba65...d19

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan var det?

Anonymkode: 84d0f...81b

Det positive? Hmm ... Jeg kan ikke sammenligne det med noe skalldyr som mange sier, vanskelig å forklare.
Negative? Tror dama hadde soppinfeksjon, kan skje med de fleste. Vi holdt på en liten periode, men til slutt var det mandalitt-dialekten hun hadde som tok knekken på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxkos

En frisk fitte lukter en svak ostepott, men for meg er det en lukt jeg blir kåt av, og har ikke noe problemer med å slikke de,men de lukter ikke likt noen har en sterkere kåtduft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke denne sjølukten alle snakker om. Jeg har vært borti endel underliv og de fleste lukter en blanding av urin og melk. Ikke sterk lukt altså, men svak urin/melk-lukt. Noen av kvinnene har vært helt luktfri, men dette har kun vært et fåtall. Eventuelt har luktesansen min vært fraværende på disse tidspunktene 😂

Anonymkode: 961c6...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke denne sjølukten alle snakker om. Jeg har vært borti endel underliv og de fleste lukter en blanding av urin og melk. Ikke sterk lukt altså, men svak urin/melk-lukt. Noen av kvinnene har vært helt luktfri, men dette har kun vært et fåtall. Eventuelt har luktesansen min vært fraværende på disse tidspunktene 😂

Anonymkode: 961c6...019

Det er en varm, ren lukt som står mot deg som når man kommer inn i et hus etter en gåtur og åpner døren til et kjøkken hvor noen har tilberedt middag en stund.

Anonymkode: 2ba65...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så veldig stort statistisk grunnlag, men en ren mus lukter bare litt vått. Som regn

Anonymkode: 575de...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingenting lukter bedre enn et kvinnekjønn nybadet i friskt sjøvann, det minner meg om lukten av havets-festbord. Det som er mest irriterende er all den sanden som må tørkes bort først😂 Nykokt ferske reker smaker jo litt salt, men det lukter søtt. Og skal ikke  sammenlignes med reker som er utgått på dato og begynner å lukte surt😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitte lukter fitte og det skal den lukte, damer som sier de ikke lukter kjenner ikke sin egen lukt,fitte lukter reke og har en metalisk smak

Anonymkode: 63e48...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fitteslikker

Duften og smaken av kjønnssaftene er enkelt forklart summen av hele oss. De er lukten/smaken av hele deg:Genene og hormonene dine, det du spiser og drikker, om du røker eller ikke osv. Inntar du eksempelvis uvanlige store mengder hvitløk en dag, vil det dagen etter ose hvitløk av munnen og svetten din. Når du går på do og tisser vil også urinen din lukte hvitløk. Heller ikke kjønnssaftene dine vil slippe unna! De vil også bære preg av (lukte/smake litt) det store løk inntaket dagen i forvegen. 
       

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir påminna lukten av det kvinnelige kjønn kvar gong eg handlar reker på isbilen og eg skal seie eg får då sanneleg lyst på kvinnfolk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...