Gå til innhold

Hvordan vil dere menn beskrive fittelukt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fitte lukter fitte og det skal den lukte, damer som sier de ikke lukter kjenner ikke sin egen lukt,fitte lukter reke og har en metalisk smak

Anonymkode: 63e48...ef4

 

5 minutter siden, county1174 skrev:

Eg blir påminna lukten av det kvinnelige kjønn kvar gong eg handlar reker på isbilen og eg skal seie eg får då sanneleg lyst på kvinnfolk.

Det at kvinners underlivet lukter reke er fordi hun har bakteriell vaginose. Da får man en slags reke/fiskelukt. Når jeg får det brekker jeg meg av lukta, men det er jo flott at menn liker den lukta da :P Men det er altså ikke slik et friskt underliv skal lukte. Om dere er kjærester burde dere kanskje oppfordre henne til å oppsøke lege, eller kjøpe noe for det på apoteket. Lactal for eksempel.

Anonymkode: 805a7...9ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kystfolk som har tilgang på fersk reker tar ikke feil, disse rekene har en lukt av frisk sjøvann og noe søt eim i seg. Det lukter fantastisk, og det er den lukta vi sammenligner med underlivet. Hvis du brekker deg av lukta av reker og fiskelukt, da har du mest sannsynlig kjent stanken fra en ferskfiskdisk, som skulle vært stengt av mattilsynet😂

De fleste mener vel det lukter en svak eim av reker, ikke stinker av reker🤫 Underlivet skal ikke stinke nei, da er det noe galt, mest sannsynlig bakteriell vaginose eller "skrevsopp" (tettsittende hud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne da, men syns jeg lukter mildt og godt. Skjønner at menn liker lukta og smaken, lukter jo opphisselse.. 

Anonymkode: 6501d...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitte lukter æsj😂stinker reke

Anonymkode: 63e48...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fitte lukter fitte og det skal den lukte, damer som sier de ikke lukter kjenner ikke sin egen lukt,fitte lukter reke og har en metalisk smak

Anonymkode: 63e48...ef4

Jeg trodde fitte luktet fitte?

Anonymkode: 8c874...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitte lukter fisk som har ligget så lenge i ferskvaredisken at den lukter fitte.

Anonymkode: 80e04...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så lenge siden jeg var interessert i det at jeg husker ikke. 

image.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra ok fisk til fjøs

Anonymkode: 45598...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter det samme som om du tar på en litt uggen reke på fingrene og lukter, noen ganger kan man kjenne litt lett dritlukt som smyger seg sammen med rekelukten. Men er man kåt nok bryr man seg ikke :) 

Anonymkode: 0c949...e7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, museslikker69 skrev:

Kystfolk som har tilgang på fersk reker tar ikke feil, disse rekene har en lukt av frisk sjøvann og noe søt eim i seg. Det lukter fantastisk, og det er den lukta vi sammenligner med underlivet. Hvis du brekker deg av lukta av reker og fiskelukt, da har du mest sannsynlig kjent stanken fra en ferskfiskdisk, som skulle vært stengt av mattilsynet😂

De fleste mener vel det lukter en svak eim av reker, ikke stinker av reker🤫 Underlivet skal ikke stinke nei, da er det noe galt, mest sannsynlig bakteriell vaginose eller "skrevsopp" (tettsittende hud)

Var denne ment til meg? Nei, jeg liker ikke lukt av reke uansett hvor det kommer i fra. Når mitt underliv begynner å lukte reke/fisk vet jeg at fare er på ferde og jeg har bakteriell vaginose.

Anonymkode: 805a7...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt dette med at folk påstår det lukter reker. Fisk ved bakteriell vaginose - ja... men reke, virkelig? Hva lukter reker egentlig? Når dere sier reke, mener det som BV eller normal lukt?

Anonymkode: 137d6...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som lukter reker etter å ha spist reker? I 3-4 dager. Utenom lukter jeg vanligt . 

Anonymkode: 122b0...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke helt dette med at folk påstår det lukter reker. Fisk ved bakteriell vaginose - ja... men reke, virkelig? Hva lukter reker egentlig? Når dere sier reke, mener det som BV eller normal lukt?

Anonymkode: 137d6...e8c

Når jeg har bakteriell vaginose vil jeg si at lukta minner mer om reke enn fisk faktisk. Når jeg er fri for ubalanse synes jeg ikke at jeg kjenner hint av reke en gang så jeg tror at de menn som går rundt og tror at kvinners underliv lukter reke egentlig har vært borti flere kvinner med bakteriell vaginose. Jeg selv føler meg ekkel med lukta men det er jo litt betryggende at menn tydeligvis liker denne lukta da.

Anonymkode: 805a7...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fitte lukter fitte og det skal den lukte, damer som sier de ikke lukter kjenner ikke sin egen lukt,fitte lukter reke og har en metalisk smak

Anonymkode: 63e48...ef4

Du beskriver lukten av noe annet enn ei balansert velduftende mus, og metallisk smak kommer fra blod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg som lukter reker etter å ha spist reker? I 3-4 dager. Utenom lukter jeg vanligt . 

Anonymkode: 122b0...4e8

Jeg har samme problemet med løk. Spiser derfor aldri løk 

Anonymkode: 27d01...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salt. Sjøvann muligens:)

Anonymkode: fa2e0...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne da, men syns jeg lukter mildt og godt. Skjønner at menn liker lukta og smaken, lukter jo opphisselse.. 

Anonymkode: 6501d...177

Lukter som verdens deiligste parfyme fitta da.....

 

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2019 den 23.39, AnonymBruker skrev:

Fitte lukter fitte og det skal den lukte, damer som sier de ikke lukter kjenner ikke sin egen lukt,fitte lukter reke og har en metalisk smak

Anonymkode: 63e48...ef4

Fitter som lukter reke er fitter som har bakteriell vaginose eller er ikke vasket på flere dager. Ei fitte skal lukte fitte, og friske fitter lukter minimalt og har en egen duft som ikke skal ha noe med reke og gjøre. 

De som har sleika meg , også samboer har sagt at det ikke lukter noe særlig fra fitta mi. Har spurt sambo også ved to anledninger for gøy hva den lukter og han sa det ikke lukter mye, har ikke mye lukt i seg. 

Anonymkode: 48bbc...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...