Gå til innhold

Hvordan vil dere menn beskrive fittelukt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til alle menn som leser denne kommentaren og kommentaren før denne:

Fitter som lukter reker/fisk er fitter med bakteriell vaginose. Mange kvinner vet ikke de har bakteriell vaginose fordi de ikke merker lukta eller bryr seg ikke, eller så har de luktet slik så lenge slik at de tror det er normalt. Nei, slik lukt er ikke normalt, da er det ubalanse i underlivet og da har man bakteriell vaginose. 
Finnes greier på apotek som vil gjøre at bakteriell vaginose forsvinner. Anbefales virkelig. Så slipper flere mannfolk gå rundt å tro at fitter lukter reker og fisk. 
FInnes vel et fåtall kvinner som lukter reker i underlivet om de ikke har vasket seg på en stund der nede, la oss si 2 dager eller mer. 
Ellers skal ikke ei fitte lukte noe særlig. Lukter så klart litt "stramt" om en ikke har vasket seg på noen dager, men skal egentig ikke være noe særlig av den reke og fiskelukta uansett som folk driver og prater om.
 

Anonymkode: 48bbc...f8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var denne ment til meg? Nei, jeg liker ikke lukt av reke uansett hvor det kommer i fra. Når mitt underliv begynner å lukte reke/fisk vet jeg at fare er på ferde og jeg har bakteriell vaginose

Den var ikke ment til deg personlig nei, du lukter sikkert som ei rose🤫

Den samme diskusjonen hadde vi menn med noen kvinner på en reke-fabrikktråler på Grønland. Noen kvinner var enige, noen likte ikke at vi sammenligner lukten/smaken med ei reke. Hadde vi sammenlignet lukten med ei rose, hadde det vært ok! Flere millioner menn og delvis kvinner tar ikke så mye feil, det minner dem om fersk sjømat. Jeg mener fremdeles det lukter en svak salt-søt-eim av reker, ikke at det STINKER av reker!

Denne diskusjonen har pågått i flere generasjoner og vi blir aldri ferdig med. Foreslår at noen tar dette opp med programmet til han Almaas "vi legger`n død"😂

Endret av museslikker69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...