Gå til innhold

Han jeg har sex med har gått ned på meg to ganger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og det var ikke lenge.

Selv synes jeg jeg er stygg nedentil så lurer på om dette kan være grunnen? Hadde det vært en grunn for deg å ikke gjøre det? 

Har ikke tatt dette opp med han og vet ikke om jeg tørr. 

Anonymkode: dcdc9...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg så kunne det vært en grunn, ja. Spesielt når det gjelder jenter så er jeg veldig «kresen», hvis det er lov å si. Det er det sikkert ikke.

Men noen kan også mislike oralsex generelt, eller bare være usikker i situasjonen.

Anonymkode: 44df5...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han ikke vet hva han skal gjøre. 

Langt lettere for kvinner da de er vant til å sutte på Kjærligheter på pinne fra liten av. 😋

Anonymkode: 1bff2...4bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxkos
4 timer siden, Bellah skrev:

Kan hende han ikke er selvsikker selv i situasjonen.

Jenta liker det, så ved tanke på det så blir jeg kåt og da kan jeg slikke mye ,og høre henes stønn og sukk ååå deilig lyder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg så kunne det vært en grunn, ja. Spesielt når det gjelder jenter så er jeg veldig «kresen», hvis det er lov å si. Det er det sikkert ikke.

Men noen kan også mislike oralsex generelt, eller bare være usikker i situasjonen.

Anonymkode: 44df5...280

Håper staken din ser flott ut da, for du hadde nok ikke godtatt at dama di ikke gikk ned på deg fordi penisen din ikke så bra nok ut. Rart hvordan den innstillingen der kun er enveis 🙄 

Anonymkode: c6075...64f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig synes ikke det finnes stygge underliv. Jeg tror de fleste menn er enig med meg. Det har liten betydning hvordan jenter ser ut nedentil. Jeg tror aldri jeg har hørt noen av mine venner si at en dame har hatt ei stygg fitte.

tror heller han er usikker på hva han skal gjøre der nede. Spør om han vil gå ned på deg og observer hvordan han reagerer.

Anonymkode: b6d5a...85c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange som vil svare sånn støttende til deg her. Men joda, det finnes noen menn som syntes enkelte underliv er stygge. Eksen min fortalte om en han skulle ligge med, så så han fitta hennes og klarte ikke, så han måtte bare finne på en unskyldning for å gå. 

Jeg sier ikke at det er grunnen her, men det kan jo være. Det kan også være smak eller lukt. 

Anonymkode: 2189a...ef6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha oralsex er ikke for sarte sjeler. Det kan enten være smak eller lukt som bremser opp aktivitetten der nede, og det gjelder begge parter. For å gå ned, er det jo en stor fordel å være skikkelig kåt først, da gir man litt blaffen hvordan det er der nede. Det skader jo ikke å dra en klut med rent vann over utstyret sitt, før man forventer besøk der nede. Hvis oralsex blir brukt i forspillet, kan det noen ganger smake litt tiss, bland det med spytt, å la det renne diskret nedover mellomstykket, ikke spytt det ut! det gjør dama usikker og noen synes det er turn-off, si heller nnnnn så deilig du smaker, det gjør dama mere sikker og slapper bedre av.

Smak og lukt kommer som oftes fra kostholdet ditt, om du røyker og drikker, derfor smaker det litt forskjellig fra dag til dag.

Aldri har jeg stoppet opp eller blitt skremt pga. utseende, synes alle har sin sjarm og er langt ifra stygge som noen sier.

Endret av museslikker69
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir du han gode tilbakemeldinger og instrukser?

Anonymkode: 0e095...7d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være derfor. Mannen mim har gjort det på meg kanskje 5 ganger på 10+ år. I starten trodde jeg det var noe galt med meg, men etterhvert har jeg innsett at han bare ikke tenner på det og derfor ikke gjør det når han ikke må. Ikkeno med utseende på underlivet mitt å gjøre, det ser helt vanlig ut.

Anonymkode: d20bf...1fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min går også veldig sjeldent ned, dessverre. Jeg vet at jeg har et "pent" underliv, om det skulle hatt noe å si.

Det som han har nevnt litt generelt før, er hvordan kvinner ofte lukter vondt der. Da regner jeg med han mener meg også, når det er så sjeldent. 

Jeg vasker meg alltid ekstra nedentil når vi er sammen, bare sånn i tilfelle han skulle finne på å gå ned. Trukke han er like flink å vaske seg for meg faktisk😂

I starten var det litt kjipt, men har egentlig kommet fram til at han er ikke såå flink der nede uansett, så det går faktisk helt greit. Men jeg setter veldig pris på de gangene han gjør det, for da veit jeg at han ofrer seg/gjøren ekstra innsats for meg, tross at han ikke liker det. Det er på en måte tennende.

Jeg har selv nesten brukket meg av lukten til en gutt, som egentlig var veldig renslig. Så det å skulle tvinge eller forlange at noen gjør noe de ikke "klarer" i senga, det går bare ikke. Man skal gi og ta, men ikke så mye at man blir kvalm...

Anonymkode: 00255...afc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Her er noen aktuelle årsaker til at en mann ikke ønsker å gå ned på deg: 

  • Han er ikke kåt nok selv
  • Vet ikke hva han skal gjøre og føler det pinlig
  • Dårlig hygiene foran og bak
  • Liker ikke den naturlige smaken og lukten
  • Utseende på musa

Jeg tror at de aller vanligste årsakene er pkt 1 og 2, Dersom punkt 1 er på plass vil det i mange tilfeller eliminere, eller i det minste reduserer betydningen av, de andre årsakene. Hygiene tror jeg er størst problem for menn, noe jeg leste i en undersøkelse en gang i tiden (mange menn tror visstnok det er nok å skvette litt vann på kuken uten å tenke på baller og kjønnshår).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maxkos

Jeg trodde lukt av kåthet og lyst, gjorde en kåt. Det å se en fitte som svulmer opp, det man kaller bollemus, tenk å sette tenna i henne da ååå det er da kåtende dere, vagina er jo et vidunderlig av skaperverk.Og den føder liv. Den er ikke å tulle med .Når vi roser og snakker godt om vagina, vokser selvtilliten i kvinnen, og hun tar imodt penisen med åpne armer ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxkos
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg så kunne det vært en grunn, ja. Spesielt når det gjelder jenter så er jeg veldig «kresen», hvis det er lov å si. Det er det sikkert ikke.

Men noen kan også mislike oralsex generelt, eller bare være usikker i situasjonen.

Anonymkode: 44df5...280

 

2 timer siden, museslikker69 skrev:

Å ha oralsex er ikke for sarte sjeler. Det kan enten være smak eller lukt som bremser opp aktivitetten der nede, og det gjelder begge parter. For å gå ned, er det jo en stor fordel å være skikkelig kåt først, da gir man litt blaffen hvordan det er der nede. Det skader jo ikke å dra en klut med rent vann over utstyret sitt, før man forventer besøk der nede. Hvis oralsex blir brukt i forspillet, kan det noen ganger smake litt tiss, bland det med spytt, å la det renne diskret nedover mellomstykket, ikke spytt det ut! det gjør dama usikker og noen synes det er turn-off, si heller nnnnn så deilig du smaker, det gjør dama mere sikker og slapper bedre av.

Smak og lukt kommer som oftes fra kostholdet ditt, om du røyker og drikker, derfor smaker det litt forskjellig fra dag til dag.

Aldri har jeg stoppet opp eller blitt skremt pga. utseende, synes alle har sin sjarm og er langt ifra stygge som noen sier.

Det er vel greit å ta en durs før samleie.Viste der at vi har mere bakterier i munnen en det en vagina har,.Oralsexen er offte med i forspillet, Når en slikker så kan det være fint å lytte til jentas stønn og kroppsbevegelser. Når hun går opp i bru, da vet du at det brørte ponkte, liker hun godt, om en gjør det kommer begge parter bedre ut av det og er klar til en velykket sextid

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sex med en fyr som kun har gått ned på meg en gang og fingra meg to. Av sånn ca 11 ganger vi har hatt sex. Så jeg har til gjengjeld sluttet å suge. 

Anonymkode: df1ad...081

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også sex med en fyr som kun har gått ned på meg en gang og fingra meg to. Av sånn ca 11 ganger vi har hatt sex. Så jeg har til gjengjeld sluttet å suge. 

Anonymkode: df1ad...081

Hva med å snakke sammen før dere innleder et seksuelt forhold? Er det mer intimt enn å ha sex??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler det har noe med hvordan du ser ut der nede å gjøre. Hvis det har noe med deg å gjøre handler det nok heller om lukt eller smak. 

Anonymkode: 5c524...668

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har aldri gått ned på meg, og jeg tviler på at han kommer til å gjøre det. Vi lever godt med det. For han handler det ikke om utseende, men at han rett og slett ikke takler lukta, samme hvor kåt han er. Han er også veldig var på at jeg suger han, vil helst være nyvasket før jeg begynner, selv om jeg har fortalt han en million ganger at jeg ikke bryr meg. 😊

Snakk med han hvis du vil finne ut av det, eller bare aksepter at det ikke er hans greie. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper han ikke vet hva han skal gjøre. 

Langt lettere for kvinner da de er vant til å sutte på Kjærligheter på pinne fra liten av. 😋

Anonymkode: 1bff2...4bb

Menn må slutte å narre seg til å tro at oralsex for kvinner er bedre/enklere enn for menn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...