Gå til innhold

Han jeg har sex med har gått ned på meg to ganger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg suger han nesten hver gang. 

Får meg ikke helt til å spørre. 

Anonymkode: dcdc9...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper staken din ser flott ut da, for du hadde nok ikke godtatt at dama di ikke gikk ned på deg fordi penisen din ikke så bra nok ut. Rart hvordan den innstillingen der kun er enveis 🙄 

Anonymkode: c6075...64f

Bare sånn til info så er jeg jente selv😂 Nå har jeg svært sjelden sex med noen jeg ikke er sammen med, men jeg kunne aldri blitt sammen med noen hvis jeg ikke likte tilstanden der nede. Og jo, den innstillingen der går toveis. 

Anonymkode: 44df5...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Rotemor skrev:

Menn må slutte å narre seg til å tro at oralsex for kvinner er bedre/enklere enn for menn...

Men det er det jo.. Jeg har erfaring med begge deler.

Litt forskjellige utfordringer, men når man gir en mann oralsex er det mindre lukt, mye mindre kliss (én sprut som man raskt svelger ned, mot nesten halve ansiktet fullt av safter), og det er generelt lettere å komme til. Det er noe mer jeg ikke kommer på i farta også (litt trøtt i dag 😜)

Når man slikker kan man fort bli sliten av å stikke tunga ut lenge, men man kan jo også bli øm i kjeven av å ha munnen vidåpen lenge når man suger. Det blir man dog også, i en mindre grad, når man slikker, for man har jo munnen ganske åpen da også.

Er kvinne forresten.

Edit: Men jeg mener ikke det er sånn at det er kjempelett å suge og kjempekomplisert å slikke da. Er ikke så veldig langt fra hverandre i vanskelighetsgrad 😜

Endret av Nicathv
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nicathv skrev:

Men det er det jo.. Jeg har erfaring med begge deler.

Litt forskjellige utfordringer, men når man gir en mann oralsex er det mindre lukt, mye mindre kliss (én sprut som man raskt svelger ned, mot nesten halve ansiktet fullt av safter), og det er generelt lettere å komme til. Det er noe mer jeg ikke kommer på i farta også (litt trøtt i dag 😜)

Når man slikker kan man fort bli sliten av å stikke tunga ut lenge, men man kan jo også bli øm i kjeven av å ha munnen vidåpen lenge når man suger. Det blir man dog også, i en mindre grad, når man slikker, for man har jo munnen ganske åpen da også.

Er kvinne forresten.

Edit: Men jeg mener ikke det er sånn at det er kjempelett å suge og kjempekomplisert å slikke da. Er ikke så veldig langt fra hverandre i vanskelighetsgrad 😜

Menn liker å tro og tenke at kvinner generelt liker å suge. Det gjør vi ikke nødvendigvis. Vi suger i hovedsak pga nytelsen vi påfører, ikke nytelsen ved å utføre. Det var det jeg ment å fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mann.. har aldri tenkt tanken på at det finnes noe som et stygt underliv engang. 

Noen liker vel å slikke, andre syns kanskje ikke noe om det? Selv elsker jeg det, men her syns ikke samboer veldig mye om det.

Anonymkode: 68c38...3f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rotemor skrev:

Menn liker å tro og tenke at kvinner generelt liker å suge. Det gjør vi ikke nødvendigvis. Vi suger i hovedsak pga nytelsen vi påfører, ikke nytelsen ved å utføre. Det var det jeg ment å fremme.

Ja..men det samme er vel sant for menn og andre som liker å slikke. Det er jo ikke sånn at det gir noen direkte fysisk deilighetsfølelse i ansiktet å ha det presset mot ei mus. Det som er digg med det er jo å gi partneren nytelse og å oppleve hvordan ho reagerer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper han ikke vet hva han skal gjøre. 

Langt lettere for kvinner da de er vant til å sutte på Kjærligheter på pinne fra liten av. 😋

Anonymkode: 1bff2...4bb

Så det er derfor jenter ikke kan suge pikk uten å bli trent opp? 

Det er IKKE som å sutte på kjærlighet på pinne., 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nicathv skrev:

Ja..men det samme er vel sant for menn og andre som liker å slikke. Det er jo ikke sånn at det gir noen direkte fysisk deilighetsfølelse i ansiktet å ha det presset mot ei mus. Det som er digg med det er jo å gi partneren nytelse og å oppleve hvordan ho reagerer.

Da er vi tilbake til utgangspunktet med at menn ikke trenger å kommentere at å suge pikk er som å slikke på en kjærlighet på pinne. Det var det jeg ville til livs....

Kjærlighet på pinne gir jo faktisk en fysisk nytelse.

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg suger han nesten hver gang. 

Får meg ikke helt til å spørre. 

Anonymkode: dcdc9...852

Når han er så heldig at du suger han så ofte så synes jeg godt du kan prate med han om oralsex, selv om det er kleint. Spør om han liker at du suger han, og så kan du jo si at du synes det er skikkelig digg når han suger deg, eller du kan foreslå ar dere dusjer sammen før sex, sånn at det er reint i fall han vil gå ned på deg. 

Prøv å tenke på hva du kan si, og kast deg ut i det. Du kan også spørre rett ut om han synes det er greit å gå ned på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste liker det og blir fryktelig tent av det. Men han gjør det skjelven hvis jeg ikke ber om det for gan vil aller helst pule. Han slikker aldri etter jeg har sugd han. Da vil han også pule. 

Hvis du ikke sier ifra skjønner han ikke at han må gjøre det han også. 

 

Anonymkode: 0b7a8...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk stygge vaginaer,  utrolig stygge. Ser ut som om den har gått igjennom en kjøttkvern og grodd sammen helt vilkårlig. Hvis den i tillegg er ustelt og ufrisert og lukter er det no-go! 

 

Men de aller fleste er sexy og flotte. Uten hår, med litt  hår eller stusset. Lange eller korte lepper. Stor eller liten klitoris. Jeg er nok litt over snittet glad i å slikke...og dyktig i det...

M45

Anonymkode: c0f17...4a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...