Gå til innhold

Hva er deres favoritt treningsform? Jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja hva er de absolutte beste treningsformene for jenter/damer? jeg er en jente på 22 år, og trener 3-4 ganger per uke! Men hva er deres absolutt favoritt treningsform, som dere fort fikk resultater av? 

Anonymkode: 61d69...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jente 23 - Tung styrketrening er min absolutte vinner, og har aldri sluttet å gi meg glede og energi siden jeg startet med det i 2014 :) Jeg fikk raskt resultater det første året av styrketreningen, men nå er framgangen relativt treig. Det er også naturlig at det er slik. Så spørs det jo hva du mener mer resultater - type resultater avhenger jo av hvilken trening man gjør - men jeg merket muskeldefinisjon på hele kroppen etter relativt kort tid, for jeg var ganske tynn (nesten mager, uff!) og ble da gira på å trene litt lettere styrke også for å få frem musklene mer. I tillegg ble jeg selvfølgelig mye sterkere. :)  Merket også at jeg ble mer disiplinert som person, faktisk!

Anonymkode: 1ec45...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker organisert trening, synes styrketrening blir kjedelig i lengden. Liker kampsport, eller dans. 

Anonymkode: 948c2...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrketrening og løping/intervaller. Har et kne som dessverre hindrer meg i mer løping, skulle ønske jeg kunne greie å løpe lengre uten å få vondt.

Er vel styrketrening som har gitt meg best resultater sånn kroppslig. Men syns mestringsfølelsen over å greie å løpe en gitt distanse på en ny tid. delta i et løp eller ny rekord på intervallene er veldig deilig!

Anonymkode: 4fa1e...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år, løping på mølle er og har alltid vært favoritten. Herlig følelse når bena bare "flyr" og du ser kilometerne øke. Desverre blir jeg helt ufattelig sulten av løping, samt at det ikke strammer opp kroppen min, så har begynt med styrketrening de siste 3-4 mnd. Synes det er utrolig kjedelig, men gøy å se litt definisjon på kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i cardio! Gir meg mye energi. Hvilepulsen blir lavere og det skal mye til for at jeg hiver etter pusten. 

Endret av Mehr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Calisthenics og kroppsvekt. 

Anonymkode: 5bd88...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kardio, og spesielt løping! Tok meg en to timers løpe/joggetur i nydelig solskinn og 24C i dag, var så deilig. :) Får skikkelig "runners high" etterhvert. Herlig følelse.

Endret av Strawberrie <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker kardiotrening i nesten alle varianter. Kan ikke løpe pga vonde beinhinner og hæler, men driver med alt fra spinning til aerobic. Step er favoritten. Da pusher jeg meg selv noe helt sinnsykt, og får DEN energien.

Ellers er jeg glad i pilates på stuegulvet, samt kampsport som organisert trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løping, svømming, sykling og spinning.

Anonymkode: 2074c...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karate, styrke, og løping. Må ha både kondis og styrke.

Anonymkode: 0bd7f...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker utendørs løping i (nesten) all slags vær. Er det kaldere enn -5 løper jeg på mølle. Deltar på noen «obligatoriske» styrketimer fordi jeg syns styrketrening alene er veldig kjedelig. 

Anonymkode: 28001...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B_K_W

Jeg elsker zumba og alle andre former for dansetrening. Synes det er utrolig gøy og har virkelig sett resultater på kroppen de siste 3 månedene :) Vekta kryper veldig sakte nedover, men kroppen er betydelig mer "tonet" og får kommentarer på det fra flere. Så jeg har funnet min treningsform :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...