Gå til innhold

Mann som forventer at jeg skal gjøre omtrent alt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ganske grei fordeling på hva som er mine og hans oppgaver i hjemmet - problemet er bare at jeg må stå på pinne for han mens han gjør sine oppgaver, samtidig som jeg overhodet ikke får noe hjelp til mine. Nå driver han på med et uteprosjekt som er hans oppgave og noe man helt fint klarer alene uten hjelp. Likevel må jeg løpe huset rundt å finne ting, lete etter ting, hente verktøy til han, koke kaffe, servere mat etcetc. Etter jeg har gjort mine oppgaver må jeg altså bruke min «fritid» på å være hans assistent. Jeg blir så irritert! Er litt amper for tiden pga lite søvn osv, men er jeg helt urimelig som blir irritert her? Først sitter han pinn i sofaen og ser på at jeg gjør mine oppgaver, og når min «sofatid» står for tur og han skal gjøre sine ting blir det et endeløst mas med «kan du lage», «kan du hente», «kan du finne» osv.. 

Anonymkode: 8c195...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha. Sånn er mannen her og.

Anonymkode: f9322...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ganske grei fordeling på hva som er mine og hans oppgaver i hjemmet - problemet er bare at jeg må stå på pinne for han mens han gjør sine oppgaver, samtidig som jeg overhodet ikke får noe hjelp til mine. Nå driver han på med et uteprosjekt som er hans oppgave og noe man helt fint klarer alene uten hjelp. Likevel må jeg løpe huset rundt å finne ting, lete etter ting, hente verktøy til han, koke kaffe, servere mat etcetc. Etter jeg har gjort mine oppgaver må jeg altså bruke min «fritid» på å være hans assistent. Jeg blir så irritert! Er litt amper for tiden pga lite søvn osv, men er jeg helt urimelig som blir irritert her? Først sitter han pinn i sofaen og ser på at jeg gjør mine oppgaver, og når min «sofatid» står for tur og han skal gjøre sine ting blir det et endeløst mas med «kan du lage», «kan du hente», «kan du finne» osv.. 

Anonymkode: 8c195...a7d

Ha ha. At det går an. Så ei på TV som støtt og stadig måtte gå og hente øl til samboeren sin. Det var det hun dugde til. :rolleyes:

Nei, ditch hele fyren a. Bare la vær og hent det. Du har tydeligvis skjemt han bort noe helt jævlig da. 

Anonymkode: 5c2c9...726

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå nå opp for deg selv da menneske. Er du misfornøyd så sier du det, vil du ha forandring så sier du det. Fatter ikke alle som lar seg overkjøre helt i et forhold jeg altså. 

Anonymkode: eabff...3ca

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et inderlig behov for å gni inn hvor lettvint alt går oss hos og at ingen har «oppgaver» Vi har et felles hjem som skal holdes i orden....

Anonymkode: 04356...ba0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laptop og øretelefoner og la ham hente alt selv.

Anonymkode: 8aae3...b1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis mine arbeidsoppgaver skal være bare mine skal jammen dine være bare dine. Du får ordne opp selv, for jeg har gjort min del for i dag".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann jobber ute. Kommer inn og trenger sin lommebok. Står å roper og tripper i gangen fordi han har på seg sko. Kan ikke ta av sko fordi da kaster han bort tid eller ikke orker å gå i trappen. Sånn er det her, veldig klassisk. Selv går jeg å henter det jeg skal ha.

Anonymkode: f9322...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...