Gå til innhold

Finne tilbake til hverandre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen her som har funnet tilbake til hverandre, eller har vet om noen andre som har og som har fått det til å funke i "runde 2"? Hvem gjorde det slutt, og hva var grunnen? Hadde dere noe kontakt i mellomtiden, og hvor lenge var dere fra hverandre?

Anonymkode: 50ea9...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger denne jeg

Anonymkode: a9120...65b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Mannen min har fått sjanse nr 2. Jeg har ikke vært klar for seriøst forhold da datet vi første gang. Alt virket alt for mye,  alt for fort, litt skremmende. Samtidig var jeg en drømmer og hadde kanskje litt feil bildet av hva kjærlighet er og trodde at jeg kan alltid finne det bedre.

Har fått ris i rompa et par ganger. Samtidig var han alltid til stedet og tilgjengelig,som gjorde også at jeg ikke satt pris på han. Det var litt sånn " greit å få snakket med han når jeg følte meg ensom inni mellom men også noen ganger oppfattet han som massete.

Vi hold på sånn i 2 år.  Etter det mistet vi kontakt i noen måneder. Jeg fikk vite etterhvert at han har datet en annen den tiden. Han ble avvist og sendte meg melding " nå er det din tur å støtte meg😉😉".

Det var om kvelden,  hadde ikke noe spesielt å gjøre. Vi begynte å chatte og alt virket så annerledes enn før. Vi chattet til seint om natta. Det virket som vi kan bli i hvertfall gode venner ( gjensidig). Så har vi avtalt møte. Det var kjempe hyggelig. Så avtalt vi neste møte. Og plutselig begynte vi å møtes regelmessig i 2-3 måneder. Da har det skjedd noe med meg og jeg har forelsket meg. Jeg vet ikke hvorfor. Har sett på han helt annerledes.

Samtidig tror jeg at gjennom de 2 årene har jeg vokst litt opp i hodet,  har generelt sett på ting på en annen måte og tok ikke kjærlighet og ting som en selvfølge.

 

 

Anonymkode: 5adaf...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg ba om pause, alt var svart, låst seg helt for begge to, vanskelig på det private, mannen både krevende og litt slapp.. . Lite tid sammen som familie pluss pluss.. Litt kontakt underveis. Noen få mnd.. Jeg er litt av den gammeldagse sort, raus og robust, tåler mye motgang, krever ikke likestilling på alt, tilgir etc. Hadde jeg ikke vært det, hadde nok jeg også blitt skilt.

Anonymkode: e57e0...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...