Gå til innhold

Selvbruningskrem til rødhåra bleiking!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ii Eføy

Ok, for endte gang har jeg bestemt meg for å prøve selvbruningskrem. Forskjellen fra andre ganger og nå, er at denne gangen SKAL jeg faktisk benytte meg av det!

Jeg har rødt hår, fregner i ansiktet, og en kropp som er like hvit som melk.

Uansett, så er jeg lei av å gå i lange bukser i varmen, fordi jeg ikke tør å vise bena mine.

Jeg er nokså overvektig, så det er ikke mye hud jeg har planer om å vise, men jeg hadde blitt glad hvis jeg kunne følt meg litt mer vel i å gå i en High Water-bukse eller lignende, og med litt brune ben i tillegg! (skal selvfølgelig bruke selvbruningskremen på hele kroppen da, ikke bare leggene :ler: )

Er det noen her som kan gi meg noen gode råd og tips angående hvilken type jeg burde bruke?

Jeg har jo aldri prøvd dette før, så jeg er livredd for å få skjolder og for å bli oransj istedenfor brun..

Jeg har ingen planer om å bli skikkelig brun, men en liten nyanse varmere enn hvit, hadde vært toppers!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Biotherm Sunfitness 12 er min soleklare favoritt. Jeg har den på hele kroppen nå. Ser ikke veldig brun ut, men ser ut som jeg har vært ute i solen og kost meg. Sunn vårlig farge heter det :-)

Det finnes kremer som gir mye mer farge. Men om ønsket er å bare se sunn ut er denne kjempe fin. Jeg er lysblond og den passer fint til min lyse hud.

Det fine er at den har faktor 12 også....

For å unngå skjolder er det viktig at du fjerner tørr og dø hud. Påfør produktet slik det står på pakken. Resultatet ser du etter 4-6 timer. Noe skjolder må du nesten rege med om du ikke har gjort dette før. Det er som alt annet en treningssak.

Husk å vake hender godt! Og pass på i hårfestet så det ikke legger seg ekstra klumer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

er i samme situasjon som ii Eføy,har nå bestemt meg for å prøve selvbruner for første gang,hehe. (litt treig i gassen, har tenkt på dette lenge). For tiden har jeg en fin brunfarge, nettopp vært på ferie. Så denne vil jeg da forsøke å holde på med å bruke selvbruner:) Hovedsaklig vil jeg holde på fargen i ansiktet, men må vel også ha litt på resten av kroppen også... Finnes det en selvbruner som fungerer bra både på ansikt og på kroppen? Har skjønt at jeg sikkert kommer til å bli litt skjoldete de første gangene, men satser på at øvelse gjør mester... (å,skulle ønske det ikke var så vanskelig!! *sukk :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive an St.Tropez har suveren produkter om du ønsker mere farge. Det er den som etter minmening gir mest naturlig brunfarge. (blir ikke orange)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Husk å vake hender godt! Og pass på i hårfestet så det ikke legger seg ekstra klumer der.

Ok, det skal jeg huske på. Mener å ha hørt at man fort blir brun bak negler og greier, men om man altså er kjapp og nøye med å få vasket seg godt, så unngår man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min mamma er "en rødhåret bleiking" som du sier. I fjor kjøpte jeg meg selvbruning. Jeg sa til mamma at i stedet for å ta sol (som både er farlig, og ikke virker på hennes fage annet enn å bli rød), så burde hun prøve dette.

Jeg smurte litt på hånden hennes, og hun ble helt hyper! Seee, jeg er blitt brun! Sånn har jeg aldri vært! Det var ingen falsk uekte brunfarge, men den var gyllen og jevn. Kjempefin! Så det ble til at hun kjøpte seg en selv, som hun bruker på leggene slik at hun føler seg mer vel i capribukser og shorts om sommeren.

(Vi bruker Fake IT fra The Body Shop). Lykke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, det skal jeg huske på. Mener å ha hørt at man fort blir brun bak negler og greier, men om man altså er kjapp og nøye med å få vasket seg godt, så unngår man det?

Jada, det går bra. du har tid til å vaske hender :-) husk å få smurt på nytt lag utenpå hende etter at de er vasket så du ikke står igjen med hvite hender. Dette er litt tricky, men du får det til.

Husk at håndflater skal være hvite! Det er de selv på negre :-)

Fortell hvordan det blir når du har prøvd da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...