Gå til innhold

Hvordan er markedet for kvinner i slutten av 30-åra?t


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble singel for et år siden, har barn 50% av tiden og vurderer nå å signe opp på nettdating. Har ikke vært singel siden midten av 20 årene og aner fint lite om hvordan det vil være på nettdating på i andre halvdel av 30 årene. 

Hva er deres erfaringer? Er det «vanskelig» å få matcher/dates?

Anonymkode: e6819...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rævva. 

Anonymkode: 0691d...3c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brukt nettdating men i forhold til mine venninner så er ikke markedet så mye forskjellig

Eneste er at det er vanskeligere for de som vil ha barnløse partnere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det ikke som noe vanskeligere å få dates nå enn for 10 år siden.

Kvinne i slutten av 30 åra.

Anonymkode: e0747...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ser er at det er vanskeligere for begge kjønn etter 30. Folk har blitt litt mindre fleksible, har flere forpliktelser som jobb, kanskje barn, aktiviteter osv. 

Anonymkode: fc576...e94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett som i 20 åra da du kunne velge å vrake, såpass ærlig må man vel være. Men det er nok forsatt noen få år igjen til du når punktet da det er du som må jage mennene 🙂

Anonymkode: d3d87...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det syns jeg ikke, men man har kanskje selv litt flere krav (vet hva man IKKE vil ha) enn man hadde før som gjør at markedet tynnes litt ut😋

40år👵

 

Anonymkode: 7e680...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på. Reiser du til Tyrkia, Egypt, Irak osv. kan du være gift i løpet av en uke om du vil.

Hvis du bare sikter på menn mellom 38 og 39 i Svolvær, så kan det bli vanskelig.

Anonymkode: b5220...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedet er bra for alle oppegående folk som viser initiativ, tar vare på seg selv, tar ansvar for seg selv, er vennlige, tydelige og er ok på kommunikasjon. 
De som lager drama over alt, tilbringer mesteparten av tiden i sofaen mens de blir latere og feitere, og hvor kommunikasjon kun handler om misunnelse og hva andre gjør feil, de har et dårlige marked enn da de var 20 uansett hvilken alder de har. 

Endret av Nooni
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går relativt greit. Men veldig mange menn i starten av 40-åra søker gjerne etter betydelig yngre damer, så det er ikke alltid så lett å få gode matcher på din egen alder syns jeg. Jeg får mange fra rundt 47-48 år (og oppover, men har selv satt en grense oppad på 49 år), jeg er selv 42. Har datet av og på siden jeg var 38, og det har vært sånn hele veien. Jeg og en venninne testet en gang, lagde en profil der vi oppgav alder til 30 år, og da kom det opp mange matcher med menn i begynnelsen av 40-åra... Dette var på Sukker.no.

I tillegg har man nok blitt mer kresen med årene, og det er i tillegg flere hensyn å ta, da de fleste har barn. En partner må passe inn i "hele pakka". Det er helt annerledes enn når man var ung og fri. Det er enda mer viktig en noen sinne at man er på samme sted i livet. Ellers er det veldig vanskelig å få det til å fungere. De med voksne barn vil gjerne ha friheten til å styre livet som de vil (fordi de endelig kan det), og de med små barn har helt andre prioriteringer og liv. Så det er viktig å være litt bevisst. Følelser varer ikke over tid om behov og ønsker blir for ulike.

Anonymkode: 39cd4...910

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får jo mer og mer bagasje. Så i snitt blir det vanskeligere og vanskeligere.

Anonymkode: abc11...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 52, og har ikke inntrykk av at det er særlig vanskelig å få dater. Jeg har fått masse meldinger og "besøk" på profilen min på Sukker.no. Hittil har jeg ikke svart noen av dem, da ingen var min smak, men det mangler i hvert fall ikke på henvendelser.  

Nå vet jeg ikke hva deres hensikter er heller da, men jeg har i hvert fall notert i profilen min at det er forhold jeg er ute etter, ikke FF eller noe engangsopplegg. Men det driter vel de fleste i om man skriver eller ikke.

Anonymkode: c22c6...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎20‎.‎05‎.‎2019 den 15.11, AnonymBruker skrev:

Jeg er 52, og har ikke inntrykk av at det er særlig vanskelig å få dater. Jeg har fått masse meldinger og "besøk" på profilen min på Sukker.no. Hittil har jeg ikke svart noen av dem, da ingen var min smak, men det mangler i hvert fall ikke på henvendelser.  

Nå vet jeg ikke hva deres hensikter er heller da, men jeg har i hvert fall notert i profilen min at det er forhold jeg er ute etter, ikke FF eller noe engangsopplegg. Men det driter vel de fleste i om man skriver eller ikke.

Jeg er mann i slutten av 30 årene og aldri fått en match på 1 år :) Måtte le litt når du skreiv "ingen var min smak", heldig er du som kan velge bort. Jeg blir nok evig singel :(

Anonymkode: fcbb5...239

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nesten 40 og har ingen problemer, kan stort sett velge om jeg vil date noen eller ikke. Men når det er sagt, så gjenstår det å finne mr. Right, men jeg har det ikke travelt og er helt inneforstått med at jeg må kysse noen frosker før jeg finner han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...