Gå til innhold

Festeblødning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd nå i 9 måneder, uten så mye som en kjemisk graviditet. Har ganske regelmessig menstruasjon, bortsett fra en gang i vinter hvor den kom en uke for tidlig, men da med vanlige symptomer (menssmerter). På fredag (17. mai) skulle jeg etter mine beregninger hatt eggløsning, men på lørdag begynte jeg å blø. Ikke like mye som mensen, og ikke smerter, bare murringer. Det holder på enda (3. dagen). Det er ordentlig blod, men ikke like mye som vanlig mens. Bruker truseinnlegg bare. Kan det være festeblødning? Den skal vel egentlig komme litt senere i syklusen? 

Anonymkode: 490c8...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått bekreftet EL via tester eller temping? Det kan selvfølgelig være festeblødning, men mulig det bare er mellomblødning også (noen får det rundt EL).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke fått positiv eggløsningstest denne perioden, men mulig jeg startet litt for sent hvis det viser seg at den kom litt tidlig denne gangen. 

Endret av Sara88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festeblødning pleier vel å være når egget skal feste seg, altså nesten når du skal ha mens. Hvert fall det jeg har hørt :P Kan hende du hadde en mellomblødning, som kan brått skje en sjelden gang :) 

Anonymkode: 969c7...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sara88 skrev:

Nei, har ikke fått positiv eggløsningstest denne perioden, men mulig jeg startet litt for sent hvis det viser seg at den kom litt tidlig denne gangen. 

Ja, enten har EL kommet tidligere, eller så er det nok en mellomblødning. Fortsett med testingen et par dager til. Kroppen er rar, og gjør rare ting. Spesielt når man prøver 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...