Pillarguri Skrevet 31. mai 2019 #21 Del Skrevet 31. mai 2019 "Time to say goodbye" med Andrea Bocelli og Sarah Brightman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brusmisbruker Skrevet 31. mai 2019 #22 Del Skrevet 31. mai 2019 Yesterday - Beatles The Night We Met - Gavin Mikhail Hold On - Chord Overstreet Wild World - Cat Stevens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 31. mai 2019 #23 Del Skrevet 31. mai 2019 Helst skulle det vært en musikkløs begravelse. Over så fort som mulig. Eller noe som letter humøret- som f.eks. denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #24 Del Skrevet 31. mai 2019 Anonymkode: bbab8...722 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #25 Del Skrevet 31. mai 2019 Il Divo - Con Te Partiro (Time to say goodbye) Hellbillies - Voggesang Sarah McLachlan - Angel Árstidir - Ljod i sand Espen Lind & Sissel Kyrkjebø - Where the lost ones go Blackmore's Night - Now And Then, The old village lanterne Chloe Agnew - Vincent (starry starry night) Wardruna - Helvegen Ennio Morricone - Gabriels Oboe Kunne tenkt meg disse og mange mange andre, så kommer til å skrive liste med forslag, så får de etterlatte velge og vrake, og eventuelt legge til noen selv. Glad jeg slipper å bare måtte velge noen få selv, for er så innmari mange fine med fine budskap.. Anonymkode: 3c9e0...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duftavsommerregn Skrevet 31. mai 2019 #26 Del Skrevet 31. mai 2019 På 20.5.2019 den 10.02, AnonymBruker skrev: Hvis dere skulle ha planlagt deres egen begravelse. Hva slags musikk ville dere helst ha valgt da? Bryr meg ikke, en kristen sang som gav en siste advarsel til de siste ignorante menneskene Men det hjelper neppe, de får spille hva de vil. Eller de dropper hele seansen og lirer båren rett i jorden uten noe mer fjas. Alle talene, fine ordene og det tullet der. Det man ikke sier i levende live, la det forbli usagt Men igjen, det bryr meg egentlig ikke. Billig kiste og rett i den trange enroms med dårlig utsikt. Det vil være det beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 31. mai 2019 #27 Del Skrevet 31. mai 2019 Trapped Under Ice - Metallica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #28 Del Skrevet 3. juni 2019 "Je ne regrette rien" - Edit Piaf Skulle passe sånn ca bra Anonymkode: c47b4...dc8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #29 Del Skrevet 4. juni 2019 Det er nok mange (som bla meg) som har gjort seg opp litt tanker rundt egen begravelse, og da kan det være greit å fylle ut skjema type: min siste vilje - der kan man fylle inn ønsker om kristen el humanetisk begravesle, hvilke sanger man ønsker osv. Anonymkode: 5a6dd...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 4. juni 2019 #30 Del Skrevet 4. juni 2019 Siden jeg hørte Gun’s and roses-November Rain for første gang, så visste jeg at den skulle jeg ha i begravelsen Alle rundt meg vet om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #31 Del Skrevet 4. juni 2019 På 31.5.2019 den 16.40, AnonymBruker skrev: Anonymkode: bbab8...722 Jeg føler du er sarkastisk med denne, men jeg var i en begravelse der det ble spilt danseband (sista ljuva åren). Den avdøde var glad i dans og danseband, og det var til denne sangen han danset med sin kone for siste gang. Det var så utrolig riktig at den ble spilt. Selv ville jeg hatt "ut mot havet". (Ikke Rune Rudberg, men Edvard Bræin) Anonymkode: 50d73...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #32 Del Skrevet 5. juni 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler du er sarkastisk med denne, men jeg var i en begravelse der det ble spilt danseband (sista ljuva åren). Den avdøde var glad i dans og danseband, og det var til denne sangen han danset med sin kone for siste gang. Det var så utrolig riktig at den ble spilt. Selv ville jeg hatt "ut mot havet". (Ikke Rune Rudberg, men Edvard Bræin) Anonymkode: 50d73...4b1 Det høres utrolig riktig ut i mine ører også, flott sang til en danseløve! Anonymkode: 5a6dd...462 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yunaleah Skrevet 8. juni 2019 #33 Del Skrevet 8. juni 2019 Inori ~ You Raise Me Up Inori - (You raise me up,) av Lena Park Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #34 Del Skrevet 9. juni 2019 Henger meg på Je ne regrette rien! Ellers ville jeg valgt ting som får mine nærmeste igjennom studen på best mulig måte. Ikke noe som dyrker sorgen, ingen tåreperse, m.a.o. Anonymkode: 5f969...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krabbekrølle Skrevet 10. juni 2019 #35 Del Skrevet 10. juni 2019 I see fire, ed sheeran- fra hobbiten. Eller noe trøstende for de etterlatte som var "meg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #36 Del Skrevet 10. juni 2019 Faded av Alan Walker. Anonymkode: b7cb0...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 10. juni 2019 #37 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) Spiral out 🤘 Endret 10. juni 2019 av K.B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punhunter Skrevet 10. juni 2019 #38 Del Skrevet 10. juni 2019 Stairway to heaven. For jeg må virkelig kjøpe meg ei trapp hvis jeg vil opp dit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #39 Del Skrevet 10. juni 2019 Elan - nightwish Anonymkode: 52321...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #40 Del Skrevet 10. juni 2019 Long Live med Taylor Swift. Liker at den ikke er så vanlig at alle ville assosiert den med begravelsen min hver gang den kommer på radioen, og at den egentlig har et ganske fint budskap om at man lever livet sammen med de rundt seg. Anonymkode: 9c899...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå