AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Del Skrevet 20. mai 2019 Hvis dere skulle ha planlagt deres egen begravelse. Hva slags musikk ville dere helst ha valgt da? Anonymkode: 22f67...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #2 Del Skrevet 20. mai 2019 NOE får de j arvingene gjøre! Anonymkode: d46da...83b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #3 Del Skrevet 20. mai 2019 Begravelsen er til for de levende ikke for meg som er død. Anonymkode: 7d946...436 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #4 Del Skrevet 20. mai 2019 noe morsomt Anonymkode: 3a822...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. mai 2019 #5 Del Skrevet 20. mai 2019 Rolige sanger og salmer. Hvis jeg skulle hatt noen utenom det vanlige måtte det blitt for eksempel "You'll be in my heart" med Phil Collins, "We will meet again" med Bosson, eller "One and ever love" med Gareth Gates. Det er de tre jeg kan komme på. Så om ikke akkurat de tre kan det være i samme stilen i alle fall. Salmer jeg ville valgt for eksempel O bli hos meg Så ta da mine hender og før meg frem Til himlene rekker din miskunnhet Gud I dine hender Fader blid ...for eksempel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #6 Del Skrevet 20. mai 2019 The Band Perry - if I die young. Anonymkode: 88c53...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #7 Del Skrevet 22. mai 2019 Foreløpig ønsker jeg: Vamp - liten fuggel. Alle mine nærmeste har noen sanger de ønsker, og pappa døde uventet i fjor. Da var det fint å kunne spille sangen han ønsket seg. For sangen var pappa. Anonymkode: c3855...e78 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #8 Del Skrevet 29. mai 2019 Keep me in my heart - Warren Zevon Anonymkode: f2cf2...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #9 Del Skrevet 29. mai 2019 Bruce Springsteen: «If I should fall behind» Anonymkode: c1cf9...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #10 Del Skrevet 31. mai 2019 Lys og varme. Og sangen til hjemstedet mitt. Den ble spilt som utgangssalme for mormor, det var helt perfekt. Anonymkode: d41d3...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #11 Del Skrevet 31. mai 2019 Flogging molly - If I ever leave this world alive Anonymkode: 388db...a02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #12 Del Skrevet 31. mai 2019 Queen - The show must go on Anonymkode: 994b6...643 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #13 Del Skrevet 31. mai 2019 Litt spesielt kanskje, men Wardruna med Helvegen😂 Skal sies at da skal det være den versjonen hvor Aurora er med å synger. Anonymkode: 58ccb...49b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #14 Del Skrevet 31. mai 2019 One of Your Sons Is Coming Home Cryptic Wintermoon Standing alone down by the riversideA coin of gold don't loose it hold on tightPain and suffering forever left behindBeyond the stream a better world you'll findYou feel that death is taking groundYour thread to life unbound A sea of shining lights the ships come to portA coin of shining gold pay and step on boardA gasp of wind then the ships leave the shoreHeading for the storm returning nevermore As you sail through winds and stormy weatherYou know that nothing lasts foreverNow listen... One of your sons is coming homeOpen up the door don't let him stand out in the darkness all aloneHe has walked a long and stony roadCross the streams of life where the winds of eternity blowNow coming home... The storm is easing up the clouds step asideOut of the darkness a ray of shining lightYou reached the promised land at the end of your wayAnd if it's the will of fate we will meet again some day As you sail through winds and stormy weatherYou know that nothing lasts forever In darkest nights all aloneThe candles flame will guide you homeNothing to hear nothing to seeBut you are watching over meI hope you are there to see us smileI hope you are there to see us cryAnd when words fail to describeThis is my way to say goodbye Anonymkode: 022c6...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #15 Del Skrevet 31. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Queen - The show must go on Anonymkode: 994b6...643 Spenstig valg. Dog hvis du tenker likens som meg, er budskapet veldig riktig. Anonymkode: d41d3...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 31. mai 2019 #16 Del Skrevet 31. mai 2019 Jeg kan ikke høre musikken, så derfor bryr jeg meg ikke om hva de spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanjar Skrevet 31. mai 2019 #17 Del Skrevet 31. mai 2019 Tror det må bli denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #18 Del Skrevet 31. mai 2019 3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Jeg kan ikke høre musikken, så derfor bryr jeg meg ikke om hva de spiller. Men du skal ikke se bort fra at de etterlatte hadde brydd seg om hva du hadde likt. Både jeg og min mor fant stor trøst i at 'dette hadde hun vært fornøyd med' i mormors begravelse. Anonymkode: d41d3...71d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåtimen Skrevet 31. mai 2019 #19 Del Skrevet 31. mai 2019 Hvis jeg skulle hatt noe jeg valgte selv ville Everglow av Coldplay stått høyt på lista. Gåsehud hver gang jeg hører den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #20 Del Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spenstig valg. Dog hvis du tenker likens som meg, er budskapet veldig riktig. Anonymkode: d41d3...71d Jeg tror jeg tenker likt som deg Anonymkode: 994b6...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå