Gå til innhold

Mangler nettverk og trenger flere venner ❤️


Mslonglegs

Anbefalte innlegg

Hei!  Jeg er en dame på 41 år 🙋‍♀️ som mangler venninner. Etter at mitt 13 år lange forhold tok slutt, forsvant også mye av nettverket mitt (felles venner) da jeg flyttet til et annet sted og han ble boende igjen.  Jeg føler meg mye ensom, og savner nære venner.  Jeg har to barn som jeg har annenhver uke, og en fin jobb med gode arbeidskollegaer, men savner noen å fjase med i hverdagen. ❤️ Er det noen andre som er i samme båt som kunne tenke seg å bli kjent?  Alt fra skravlings og kaffe til tur på fjellet eller på byen? Bor på øvre Romerike 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Mslonglegs skrev:

Hei!  Jeg er en dame på 41 år 🙋‍♀️ som mangler venninner. Etter at mitt 13 år lange forhold tok slutt, forsvant også mye av nettverket mitt (felles venner) da jeg flyttet til et annet sted og han ble boende igjen.  Jeg føler meg mye ensom, og savner nære venner.  Jeg har to barn som jeg har annenhver uke, og en fin jobb med gode arbeidskollegaer, men savner noen å fjase med i hverdagen. ❤️ Er det noen andre som er i samme båt som kunne tenke seg å bli kjent?  Alt fra skravlings og kaffe til tur på fjellet eller på byen? Bor på øvre Romerike 

Du er på min alder, og jeg bor også på øvre Romerike. Er innflytter, og savner gode venner. Kan jeg spørre hvor du bor, kommune?☺

Anonymkode: c47d4...1a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Jessheim 🙂 men kjører gjerne! Hadde vært veldig hyggelig å tatt en prat! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...