Gå til innhold

Har de fleste på KG psykiske og/eller fysiske problemer, går på AAP eller er uføre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har masse psykiske problemer. Med unntak for at øynene mine er for grønnblåe og at penisen min er for stor er det få fysiske problemer da.

Men AAP og uføretrygd er jo for gamle kjerringer og smakløse alkoholikere. Jeg kan ikke sitte å drikke cato negro fra en kartongvinboks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:

Men AAP og uføretrygd er jo for gamle kjerringer og smakløse alkoholikere. Jeg kan ikke sitte å drikke cato negro fra en kartongvinboks. 

Må ikke tro alt Bjarte sier;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt psykisk, men er i full jobb:) Liker forumet godt! Er mest på velvære- og treningsforumet;) Innimellom politikk, men der blir jeg bare irritert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden sykemeldt og er her endel for tiden. Av psykisk og noe fysisk sykdom. Men tidligere har det gått endel i perioder, etter hva jeg har holdt på med ellers. I perioder har jeg feks jobbet turnus, og på dagtid når alle andre jobbet, satt jeg mye her..

Anonymkode: 569fc...6b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 21.5.2019 den 16.47, kjøttkaker skrev:

Sliter litt psykisk, men er i full jobb:) Liker forumet godt! Er mest på velvære- og treningsforumet;) Innimellom politikk, men der blir jeg bare irritert. 

Jeg har merket det. Håper du får god hjelp slik at du også kan bli frisk og fungere i hverdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykiske problemer. Deltid skole, deltid jobb. Fungerer ellers fint, takk. Ingen AAP.

Anonymkode: 3ba24...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke. Jeg har god jobb og høyere utdanning. Å sitte på kg er bare timepass når jeg har tid og mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, FrodeF skrev:

Jeg har merket det. Håper du får god hjelp slik at du også kan bli frisk og fungere i hverdagen. 

Ditto:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste en gang at de to fra Dine Penger bruker KG når de lurer på holdningene til folk angående økonomi. De er i hvert fall hverken på AAP eller uføretrygd. Og jeg antar at de anser forumbrukerne som representative for den norske befolkning, så da er vel hoveddelen sånn noenlunde oppegående.

Anonymkode: c649e...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...