Gå til innhold

Var drita med medstudenter - ekstrem skamfølelse etterpå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går var jeg ute med noen medstudenter. Vi dro til et utested der vi traff en annen gruppe medstudenter (som ingen av oss egentlig kjenner godt fra før). 

Før vi dro til utestedet var det dagsfylla og jeg ble god og full. Men det var da vi kom på utestedet at det virkelig smalt. Jeg danset skikkelig dårlig (kan ikke danse) og var ganske "masete" - det vil si at jeg fortalte de samme vitsene og synspunktene mine på ting om og om igjen. Av en eller annen grunn tok fornuften meg og jeg tok en taxi hjem.

Jeg er så ekstremt flau. Ingen av de andre medstudentene har sagt noe som helst om at jeg har gjort noen ting galt slik noen kan gjøre i fylla. Være ufin, skjelle ut noen, slå osv. Det eneste de reagerte på var at jeg var full og litt for glad og masete. 

Mitt studie består av veldig flinke, ordentlige folk. Det gjelder jo mange studier men akkurat dette studiet består av masse flinkiser som jeg selv føler aldri slår seg løs eller gjør noe galt eller flaut. 

Redd jeg har ødelagt for meg selv på studiet nå... Normalt å bli så skamfull etter fylla?
 

Anonymkode: d61a4...792

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan legge til at jeg aldri har vært full før! Men denne gangen ble det altså møkkadrita med blackout og det hele

Anonymkode: d61a4...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at de tenker noe særlig over det. Er selv student og har hatt blackout med mine medstudenter mange ganger, går fint hver gang hahah

Anonymkode: 8af12...4b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid så utrolig fylleangst, selv de gangene jeg objektivt sett vet at jeg ikke har gjort noe spesielt eller vært noe fullere enn andre. Vet flere som har det slik, det er ikke så uvanlig altså. Har noe med kjemikalier i hjernen å gjøre!

Om det er en trøst har alle mine venner + mange bekjente, studiebekjente og kollegaer vært såpass fulle sammen med meg minst 1 gang og jeg har aldri tenkt noe vondt om dem likevel! Det "verste" jeg har tenkt er kanskje at jeg har ledd litt av hvor fulle noen ble eller tenkt "oj den personen var litt vel full på slutten, bra hun/han skjønte det var på tide å gå hjem...jaja fort gjort haha, får håpe de ikke ble for kleine :)". Tror de færreste tenker noe sånn "shit for en dust person" bare fordi man var litt full, med mindre man FAKTISK var dust og klådde eller sloss eller sa slemme ting! De andre var sikkert også fulle og ligger nå hjemme og tenker på hva de selv gjorde, ikke på hva du gjorde ;) 

Dette skjer alle og du trenger ikke være så stressa ❤️ 

Anonymkode: e4950...f19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare du som tenker slik du tenker i denne situasjonen. De tenker jo bare at du var full og thats it. Er vanlig og bli litt sprø og masete og crazy når man drikker. Ikke tenk mer på det.

Anonymkode: ff9c2...f0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bryr seg så lenge du ikke var direkte ufin mot noen... 

Anonymkode: 9167a...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen bryr seg så lenge du ikke var direkte ufin mot noen... 

Anonymkode: 9167a...324

Jeg var ikke det, tror jeg? Jeg danset visstnok litt for nærme en annen fyr. Ikke for upassende men han ble nok litt ukomfortabel. Herregud, tenk om jeg blir anmeldt for seksuell trakasering..

Anonymkode: d61a4...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, alle driter seg ut i fylla i blant. Du gjorde ingenting drøyt, å være litt ekstra innpåsliten og masete er irriterende for de som er edru, men de andre hadde nok også drukket en del, og ikke tenkt så mye over det. 

Hvis du føler det hjelper kan du jo beklage til medstudentene dine neste gang du treffer de, typ «jeg var helt ute på lørdag, skjønner ikke hva som gikk av meg. Beklager hvis jeg var veldig masete og innpåsliten». 

Men jeg har opplevd folk som er MYE verre enn deg i fylla altså, det du nevner er harmløst 😉

Anonymkode: 892cf...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemmer noe viktig, nemlig at folk flest er opptatt av seg selv og ikke andre. Jeg regner med at du ikke hadde brydd deg om det var en av dine medstudenter som hadde drukket seg til blackout.

Anonymkode: 12238...982

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, tenk om jeg blir anmeldt for seksuell trakasering..

Anonymkode: d61a4...792

Ja, nå åker du nok inn i buret! 

Anonymkode: bf09e...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 18.33, AnonymBruker skrev:

I går var jeg ute med noen medstudenter. Vi dro til et utested der vi traff en annen gruppe medstudenter (som ingen av oss egentlig kjenner godt fra før). 

Før vi dro til utestedet var det dagsfylla og jeg ble god og full. Men det var da vi kom på utestedet at det virkelig smalt. Jeg danset skikkelig dårlig (kan ikke danse) og var ganske "masete" - det vil si at jeg fortalte de samme vitsene og synspunktene mine på ting om og om igjen. Av en eller annen grunn tok fornuften meg og jeg tok en taxi hjem.

Jeg er så ekstremt flau. Ingen av de andre medstudentene har sagt noe som helst om at jeg har gjort noen ting galt slik noen kan gjøre i fylla. Være ufin, skjelle ut noen, slå osv. Det eneste de reagerte på var at jeg var full og litt for glad og masete. 

Mitt studie består av veldig flinke, ordentlige folk. Det gjelder jo mange studier men akkurat dette studiet består av masse flinkiser som jeg selv føler aldri slår seg løs eller gjør noe galt eller flaut. 

Redd jeg har ødelagt for meg selv på studiet nå... Normalt å bli så skamfull etter fylla?
 

Anonymkode: d61a4...792

Hvilket studie er dette?

Anonymkode: f3b01...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare god gammeldags fylleangst som får deg til å overtenke og skaper litt kaos i hodet ditt

De andre var helt sikkert beruset de også, så de reagerer nok ikke på at du gikk på en fyllesmell

Pust med magen, dette er gått i glemmeboka om ikke så lenge. Skjedd har skjedd og spist er spist 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...