Gå til innhold

Får så dårlig selvtillit av hva andre får til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har bare feilet i det jeg har gjort ,og slik var det siden jeg var barn. 
Ser ikke ut til at jeg kommer meg ut av det. 
Altså, folk blir popstjerner, de vinner slike konkurranser som Eurovision, blir supermodeller, blir skuespillere. Nå er det ikke slik at jeg har tenkt å bli disse tingene, men tenk at folk får til dette. så her går enkelte av oss på nav og aap, fordi vi ikke får til en dritt. Vi må ta jobber som er tilgjengelige, fordi jobbene er så uattraktive at det blir etterspørsel etter arbeidskraft der.
Hvor komemr denne ekstremt lave intelligensen fra? 

Anonymkode: 60279...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gener, miljø og tilfeldigheter.

Anonymkode: 75785...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sammenligner deg ikke opp mot normalen om ditt sammenligningsgrunnlag er popstjerner og kjendiser. Hvis det å vinne eurovision eller bli supermodell hadde vært oppskriften på suksess hadde jo så og si omtrent alle vært mislykket.

Nei, når du har et så forvridd syn på hva som er normalen, eller hva det vil si å være vellykket burde du søke psykologisk hjelp. Det høres verken sunt eller normalt ut.

Problemet er ikke hva du ikke får til, men måten du tar det på, og måten du sammenligner deg opp mot helt absurde idealer.

De fleste er verken skuespillere, modeller, superstjerner, og det å vinne eurovision er iværtfall ikke vanlig. Men det betyr jo ikke at man er mislykket. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I litt lavere skala, de fleste jeg vokste opp med har ledende stillinger i dag. Direktør, sjef, overlege, the list goes on. 

Jeg jobber i butikk. 

Jeg var flinkere enn de fleste på skolen. 

Livet. Noen får det til. Andre ikke. 

Anonymkode: 2dc32...ac2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev: