Gå til innhold

Feilmelding fra AppleID, eller grunn til bekymring?


Luppa

Anbefalte innlegg

Solgte min forrige iPhone for noen uker siden, var veldig nevrotisk på forhånd og dobbeltsjekket med Eplehuset hva jeg måtte gjøre med telefonen før jeg overleverte den. Logget den av AppleID/iCloud og slettet/gjennopprettet telefonen til fabrikkinnstillinger samt gav den nytt navn først (fra "Luppas iPhone" til "X"). Min nåværende telefon heter nå "Luppas iPhone".

Har nå to ganger uten at jeg kan skjønne helt hvorfor fått opp varselboks på macen om at "AppleID og telefonnummer ble lagt til i iMessage og FaceTime på en ny iPhone. Du kan ignorere denne meldingen dersom du nylig logget på Luppas iPhone". Jeg har da ikke nylig logget på telefonen på nytt.

Jeg logger på apple.com for å sjekke hvor jeg er pålogget med AppleID og det er kun på nåværende telefon og macen min. Er det da grunn til bekymring eller er det bare iMessage som tuller? Jeg får stadig også varselbokser om at jeg har "17 uleste eposter" eller "25 nye varsler på Facebook" uten at det stemmer, det er som om macen ikke henger helt med i svingene og sender meg "oppsamlingsvarsler" på epost og meldinger som er lest for lengst.

Endret av Luppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...