Gå til innhold

sovetablett, tolvon!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror dere må lese dere opp før dere svarer, her. Tolvon er ikke bare en sovetablett, soving er faktisk en av bivirkningene ved selve tabletten det og. Tolvon er en antidepressiva som hovedsaklig er ment for psykose-lidelse. Men den er hyppig brukt som sovemedisin også. Jeg går selv på den nå, bruker den som sovetablett, antidepressiva og et middel for å gå opp i vekt. Alt på en gang. Så svaret er; JA, du kan legge på deg av tabletten, men da må du isåfall gå på den over en lengre periode.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dere må lese dere opp før dere svarer, her. Tolvon er ikke bare en sovetablett, soving er faktisk en av bivirkningene ved selve tabletten det og. Tolvon er en antidepressiva som hovedsaklig er ment for psykose-lidelse. Men den er hyppig brukt som sovemedisin også. Jeg går selv på den nå, bruker den som sovetablett, antidepressiva og et middel for å gå opp i vekt. Alt på en gang. Så svaret er; JA, du kan legge på deg av tabletten, men da må du isåfall gå på den over en lengre periode.

Antidepressiva er ikke en medisin man bruker mot psykoser.

Om tolvon står det:

Indikasjoner: Endogene depresjoner av uni- og bipolar type. Forsøksvis ved reaktive, nevrotiske og symptomatiske depresjoner som ikke har reagert tilfredsstillende på annen behandling.

• 10 år senere...
Skrevet (endret)

+1 Melatonin - https://euroclinix.net Jeg har brukt det i mange år pga. problemer med å sovne. Fungerer veldig fint for meg. Viktig å legge seg innen en halvtime etter man har tatt dem, ellers forsvinner virkningen.

Endret av svetelkeee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...