Gå til innhold

Innlegg med info til deg som ønsker å starte å tempe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til deg som ønsker å starte å tempe!

Les disse linkene:

https://www.babyplan.no/alle-produkter/termometer/

https://babyplan.no/bbt/

Jeg hadde ikke orket å skrive ut papir og føre inn manuelt, jeg har i alle år brukt FERTILITY FRIEND app, som er gratis! Mye enklere! Jeg velger å kjøpe årsabonnement sånn at jeg har enda mer info - men det er opp til hver enkelt! Mye billigere i lengden enn EL tester iallfall😊

Legger ved bilde av appen så dere kan laste ned  og min graf denne måneden jeg ble gravid, men også mistet (april 2019) + måneden jeg ble gravid i 2009 og alt gikk bra da jeg også tempet så dere kan se hvordan det ser ut!

Termometer

Med et digitalt termometer blir du bedre kjent med menstruasjonssyklusen din. Kjøp et digitalt termometer og hold øye med temperaturen din – det kan nemlig fortelle deg når du får eggløsning:

Babyplan Digital Termometer er et termometer med en fleksibel tupp, som kan bøyes 45 grader i alle retninger.

Termometret har et stort og tydelig opplyst display, som gjør det lett å avlese i mørker. Minne for sist målte temperatur, når termometret tennes og kan spare opp til 30 temperaturmålinger.

Babyplan Digital Termometer har 2 desimaler som gjør det lett å utføre nøyaktige målinger for deg som ønsker å følge din basale kroppstemperatur.

Kan brukes i både mun, armhule eller endetarm.

Basaltemperaturmetoden går ut på at man daglig foretar en temperaturmåling for å finne ut av om man har hatt eggløsning. Kroppstemperaturen stiger nemlig med ca. 0,2 – 0,4 ºC kort etter eggløsningen hos de fleste kvinner.

Du kan med fordel bruke temperaturmetoden sammen med en eggløsningstest da dine resultater blir mer nøyaktige, og dine sjanser for graviditet blir større.

Bruk:

Termometret er velegnet til kvinner som ønsker å følge sin basale kroppstemperatur

Termometret lagrer opp til 30 temperaturmålinger

Termometret har 2 desimaler og en nøyaktighet på 0,1 ºC

Termometret kan benyttes i endetarmen, i munnen eller under armen, men en temperaturmåling i endetarmen gir det mest nøyaktige resultat

Stort og tydelig opplyst display

Når målingen er avsluttet, piper termometret og displayet kan avleses

Etter bruken kan termometret rengjøres med vann og såpe og desinfiseres for å sikre at alle bakterier er fjernet

Termometret slukker automatisk etter 3 minutter

Måleenhet: Celsius eller Fahrenheit

Kan brukes til både barn og voksne

1 års garanti

CE merket og norsk bruksanvisning medfølger.

Du kan prøve det i opp til 30 dager, og lever det ikke opp til dine forventninger, så får du dine penger tilbake.

 

 

Håper dette er til hjelp for dere som ønsker å tempe:)

Hilsen C (TS)

 

 

C0A80B61-24E9-4A9E-BAEF-AE22AC4AC377.jpeg

27BFFB40-BAEA-40D9-BD83-54F0F52025A6.png

6EB2B4C9-D0FB-4123-AEA8-9959C31BB4DD.jpeg

63915F6C-1826-41AE-B669-C1049CF00F75.jpeg

Anonymkode: cfec0...6b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, J1994 skrev:

Så snilt gjort 😍☝️ Er så godt å ha dere inne her, jenter ❤

Helt enig!!! Tusen takk❤️😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra😊❤️ Bare hyggelig!

 

C

Anonymkode: cfec0...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...