Gå til innhold

Mage i uke 10?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Erfaringer på det? I uke 7 kunne jordmor kjenne at livmoren var over skambeinet. Jeg er ganske smal og lav så det er ikke så mye plass inni meg fra før. 

Magen buler litt, men syns bare det er så altfor tidlig 

Anonymkode: 0fcd8...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er bare oppblåst 

Anonymkode: 595cc...82b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min var tydelig større i uke 10. Jeg er også lav og smal, så det skal ikke så mye til før det vises. Det må ha vært en kombinasjon av luft og indre organer som ble presset oppover av den voksende livmoren, men magen var større. 

Denne gangen er jeg så oppblåst at jeg ser gravid ut alt i uke 4. 

Anonymkode: 01bda...7bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vises mye raskere når man er tynn. Men det kan være det bare er luft. Den kan fortsatt blir mindre igjen, før den blir babymage i teorien.

Anonymkode: a1a32...2ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare luft og fulle tarmer 😊

Anonymkode: 7e037...8fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok som de over sier; en kombinasjon. Jeg er i uke 11, og det som på kveldstid for noen uker siden var en bløt ball av luft er nå en mye mindre kul, lengre ned og hardere. Og det er vel livmoren som vokser, selve babyen er jo bare på str med en lime men alt rundt endrer seg jo også. Så nå passer jeg ikke jeansene mine lengre 🤷🏽‍♀️ 

Anonymkode: e7706...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok som de over sier; en kombinasjon. Jeg er i uke 11, og det som på kveldstid for noen uker siden var en bløt ball av luft er nå en mye mindre kul, lengre ned og hardere. Og det er vel livmoren som vokser, selve babyen er jo bare på str med en lime men alt rundt endrer seg jo også. Så nå passer jeg ikke jeansene mine lengre 🤷🏽‍♀️ 

Anonymkode: e7706...27c

Er liksom det jeg stusser sånn på. For det er ikke bløtt i det hele tatt. Men helt helt hardt, og kjenner livmora enda tydeligere nå enn da jordmor kjente den i uke 7+4. 

Herregud. Tenk om det er tvillinger 😂

TS

Anonymkode: 0fcd8...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker gravid og passer ikke buksene ... magen er fremme den ... det er nok ulikt hos alle.. hva slags symptomer hadde dere? Hos meg stikker det innimellom i livmoren.. 

Anonymkode: c6d77...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 7 uker gravid og passer ikke buksene ... magen er fremme den ... det er nok ulikt hos alle.. hva slags symptomer hadde dere? Hos meg stikker det innimellom i livmoren.. 

Anonymkode: c6d77...138

...det er luft. Man har ikke gravidmage så tidlig, men du er oppblåst. Det gjør at buksene dine ikke passer. 

Anonymkode: d607d...580

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...