Gå til innhold

Menssmerter = ikke gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sterke menssmerter 7 og 8 dpo, vil det si at det mest sannsynlig ikke klaffet denne gang heller?

Leser så ofte her at de som blir gravide ikke har noen symptomer og at de med symptomer aldri er gravide.

Anonymkode: 4ba95...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vanligvis menssmerter før mensen kommer, og har hatt det når jeg har vært gravid også. Det har kjentes ut som om mensen var på vei. Menssmerter uten at mensen kommer har vært første symptom. Andre symptomer har kommet rundt uke 6 hos meg. 

Anonymkode: 24545...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i alle mine svangerskap murring og symptom på menstruasjon. Såpass tydelig gjenkjent som mensplager at jeg tenkte det betydde at jeg ikke var gravid. Men, i tre av tilfellene så var jeg gravid. 

Jeg tror alle er forskjellige, men menssmerter alene betyr nok hverken til eller fra. Vent litt til og ta en test. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kraftige menssmerter som jeg pleier når jeg er gravid. Hatt det begge svangerskapene, trodde håpet var ute begge gangene 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte at mensen var på vei før jeg fikk positiv test. Hadde masse murringer, sånn som jeg pleier å få før mensen.

Anonymkode: 76df5...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...